On isänmaamme häpäisyä soittaa maammelaulua kärynneille urheeilijoille.Hehän ovar kärytessään ja doupatesseen unohtaneet sen vahingon jonka isänmaalleen ovat tehneet.Minua ainakin ällöttää heidän kekkalointi höyryissään palkintokorokkeella..Ei ole nykyään mitään häpyä eikä kunniantuntoa ainakaan naisilla..eikä ollut lahdessa miehilläkään.Mutta kun virpi ja muut ei olleett tietoisiakaan *muka* dopingidta Lahdessa vaikka lääkärit heitä nesteyttivät niin hyi hyi...
EI MAAMME LAULUA******
14
677
Vastaukset
- Takautuvastikin
Joo aivan turha soitto ja lipunkin häväistys tuollaiselle rikoksen tekijälle. Kilpailukielto vaikka takautuvasti voimaan ja eliniäksi sekä palkkiorahat perinnällä valtiolle ja jaettavaksi maamme köyhille. Vääryydellä ansaittuja mitaleja ja rahoja.
Kertoisitko mikä mahtoi olla se mainitsemasi VAHINKO? Satutko muuten tietämään, että elämme nyt vuotta 2007? Sulla on ilmeisesti jäänyt 6 vuotta elämää elämättä, reppana. Miksi muuten seurasit kisoja,jos et kerta kestä toisten menestystä? Sääliksi käy kaltaisiasi...
- ressukka
olet edelleen noin sinisilmäinen, mutta sehän on sinun häpeäsi.
- Tervetuloa vuoteen 2007
ressukka kirjoitti:
olet edelleen noin sinisilmäinen, mutta sehän on sinun häpeäsi.
ellei sitten ole hävettävää sääliä kaltaisiasi Lahteen juuttuneita tyyppejä. Toivottavasti ymmärrät,että se OLI silloin ja nyt ON nyt.
- sen vasta
Tervetuloa vuoteen 2007 kirjoitti:
ellei sitten ole hävettävää sääliä kaltaisiasi Lahteen juuttuneita tyyppejä. Toivottavasti ymmärrät,että se OLI silloin ja nyt ON nyt.
tajusit,että eletään vuotta 2007. kyllä minä sen ymmärsin reilut 2kk sitten. Taidatkin olla niitä hitaita hämäläisiä. No, ei ole oma vikasi.
- Eikka_
Kuulin että jossain nostettiin lippu salkoon naisten hiihtomestaruuden johdosta.
Lauantaina meillä täällä Espoossakin oli lippu salossa. Sattu olemaan vaan joku vetänyt sen puolitankoon, mietin että onkohan naapurin Herralle sattunut jotain vai onkohan doping tulokset julkistettu Sapporossa. Vielä en ole kummastakaan saanut vahvistusta!- naurattaa
Tuota ihmettelyäsi vois jo melkein vitsiks sanoo.....
- Eikka_
naurattaa kirjoitti:
Tuota ihmettelyäsi vois jo melkein vitsiks sanoo.....
jännityksellä odotan edelleen uutisia, kummasta oli kyse!
- Kyrökin TV:ssa
Eikka_ kirjoitti:
jännityksellä odotan edelleen uutisia, kummasta oli kyse!
Nykyään aineet on paljon edellä testaajia. Kyrön kommentit TV:ssa hiljattain olivat mielenkiintoisia joskin jättivät arvailuille varaa mutta suunta oli selvä. Viisaana Kyrö ei tietenkään suoraan kertonut kaikke mitä tietää mutta antoipa ymmärtää paljon.
Virpi Kuitunen ainakin on menettänyt vanhoilla tempuillaan uskottavuutensa vaikka hiihtäisi kuinka kovaa nykyään ja vaikuttaahan ne vanhat mömmöt vieläkin se on varma se. Sapporon palkintopallilla tosiaan nesteytys tippui jopa silmäkulmista pihalle.
- Tehtävä
Kyllä pitää saada laki, että kärynneille ei lippua saa nostaa. Eduskuntavaaliehdokkaat ottakaapa kantaa. Suomen maine kärsii kun douppaaja virnuilee palkintopallilla ja jotkut himohiihtäjät vielä heiluttelee katsomossa siniristilippuja kun entinen käryhiihtäjä tulee loppusuoraa. Pieraista sille pitäis.
- johan on markkinat
kenelle me suomalaiset lippuja nostelemme. tiedätkö pummi että 95% meistä suomalaisista juhlii suomalaisten voittoa.vain 5%rannikon "suomalaisista" vihaa lippuamme.kumarra sinä vaan sitä vaasan seudun lippuanne ja jätä meidät suomalaiset rauhaan.
- HYI
TOTTA! esi isämme eivät ole lipun puolesta taistelleet sen vuoksi että huijarit sitä kantavat!
- epäisänmaalliselta
hörhöltä ettei siitä ja kasvata uusia viidennen kolonnan jäseniä.
Kuituselle iso sylillinen ruusuja ja joka päivä soitettakoon maamme laulua, vuoden ajan. ei oo nyt kärynny. Ja sä taidat olla maan petturi ku et kerran usko suomalaismenestykseen. Kyllä ilman dopingia voi voittaa ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959