siinä pelissä se uni on mahdoton läpäistä...en pääse sitä...en siis voi jatkaa peliä..auttaka joku ??
Hevostallin salaisuus
13
840
Vastaukset
- *angel*
kuinka monta päivää menee ennen kun sen läpäisee??
- jaksaa yrittää
mullakin meinas mennä hermot, mut lopulta mä pääsin. Nyt mä olen jumissa siinä kilpailussa. En voita vaikka mikä olis. Ja aina mä pudotan esteitä.
- *angel*
menikö siinä montakin päivää kun pääsit läpi??Päästä se välilyöntinäppäin vähän aikaisemmin irti..kokeile..se voisi toimia..minä ainakin kun harjoitellen esteitä niin päästän sen vähän aikaisemmin.. ;D
*angel* kirjoitti:
menikö siinä montakin päivää kun pääsit läpi??Päästä se välilyöntinäppäin vähän aikaisemmin irti..kokeile..se voisi toimia..minä ainakin kun harjoitellen esteitä niin päästän sen vähän aikaisemmin.. ;D
menny montaa päivää, mut monta tuntia meni. Mut mä yritän nyt päästä sen kilpailun läpi.
- *angel*
tanzu84 kirjoitti:
menny montaa päivää, mut monta tuntia meni. Mut mä yritän nyt päästä sen kilpailun läpi.
taito ja kärsivällisyys ratkaisee...koita päästä läpi...kyllä sinä joskus pääset..
- *angel*
*angel* kirjoitti:
taito ja kärsivällisyys ratkaisee...koita päästä läpi...kyllä sinä joskus pääset..
Kuinka pitkään siinä täytyy mennä??ja mistä tietää että se loppuu se uni??
- *angel*
*angel* kirjoitti:
Kuinka pitkään siinä täytyy mennä??ja mistä tietää että se loppuu se uni??
en pääse sitä läpi :( :'(.....turha toivo..jään siinä alussa jo kiinni :(
- *angel*
*angel* kirjoitti:
en pääse sitä läpi :( :'(.....turha toivo..jään siinä alussa jo kiinni :(
pääsin sen unen läpi..mutta nyt kun olen kisoissa niin sitten kun olen voittanut kisat niin mitä sitten pitää tehdä??helppii...
- *angel*
*angel* kirjoitti:
pääsin sen unen läpi..mutta nyt kun olen kisoissa niin sitten kun olen voittanut kisat niin mitä sitten pitää tehdä??helppii...
pitääkö ne kisat suorittaa ensin ennen kun tapahtuu mitään muuta?
- *angel*
*angel* kirjoitti:
pitääkö ne kisat suorittaa ensin ennen kun tapahtuu mitään muuta?
pääsin ne estekisat..sentäs sitten kun pitää mennä siihen riippumatto uneen..en pääse siitä koska se valo liikkuu nopeammin..HELP ME!! :D kiitos jo etukäteen...ja neuvokaa mitä täytyy tehdä...olen avannut kaapin ja kirstun..vienyt verisen raipan jaanalle..ja ole siinä riippumatto unessa..ja se varjo saa minut aina kiinni alussa jo :(
- Sarzaa♥
*angel* kirjoitti:
pääsin ne estekisat..sentäs sitten kun pitää mennä siihen riippumatto uneen..en pääse siitä koska se valo liikkuu nopeammin..HELP ME!! :D kiitos jo etukäteen...ja neuvokaa mitä täytyy tehdä...olen avannut kaapin ja kirstun..vienyt verisen raipan jaanalle..ja ole siinä riippumatto unessa..ja se varjo saa minut aina kiinni alussa jo :(
Hm.. menin sen kohdan jokin aika sitten..Sun kannattaa oikoa.Älä kierrä jokaista puuta ja pensasta sen valon perässä vaan hyppehe runkojen yli ja oikase :D toivottavasti auttoi!Ja tietysti tzemppii! xD mä pääsin sen 2 yrityksellä.
Sitten vielä..Voisiko joku auttaa.. mä oon siinä vaiheessa että markus tuo ne 2 heppaa sinne talliin ja se Kaarlon kartano vaan vilkkuu.! APUA! voisiko joku auttaa. Vastatkaa vaikkasähköpostiini: saara.s@omanetti.fi
- sukkaaaaafdsfsdf
no auttaisko..
MYÖ OLLAAN KAVERIN KAA SAMASSA TILANTEESSA. ;00 ett mitä helenaa siinä pitää tehä siis carlon kartanolla ku se vaa vilkkuuu ? xdddd - Heppu x.x
Itekkin oon juntturas siin jutus mis Kaarlen kartano vilkkuu -.- youtubes on muuten tosi hauskoi videoit esim Amandan normaalipäivästä :´DD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959