Hän on tämän hetken huippuhiihtäjä ja ansaitsee siitä kunnian.
Joskus hänkin joutui valmentajahuijareiden käsiin tunnetuin tuloksin.
Syyttäkää mieluummin Kyröä ja Riskiä jotka tuputtivat myrkkyjään saaden monen hiihtäjän elämän raiteiltaan.
Miksi vähättelette
12
824
Vastaukset
- vähättelemme
Koska Kuitunen ja nämä valmentajahuijarit ja muut tunnetut hiihtäjät ovat kaikki yhtä syyllisiä. Ketään ei pakoiteta nesteytysletkun päähän,kyllä siihen mennään ihan vapaaehtoisesti,ja silloin hiihtäjä on todella TYHMÄ.
- Olette noloja
Sieltä se vasta tyhmä katsookin takaisin. Hanki itsellesi elämä!!!
- on jo
Olette noloja kirjoitti:
Sieltä se vasta tyhmä katsookin takaisin. Hanki itsellesi elämä!!!
elämä,ja oikein hyvä onkin. Mutta minä en ole niin tyhmä että menisin jonkun nesteytysletkun päähän,mutta sinä olet.
- sen verran
on jo kirjoitti:
elämä,ja oikein hyvä onkin. Mutta minä en ole niin tyhmä että menisin jonkun nesteytysletkun päähän,mutta sinä olet.
älyissäsi, kertoisin sinulle, että ei siitä ole epäselvää, että nesteytys tehtiin (täysin luvallista tänäkin päivänä) vaan MITÄ nestettä tipuettiin. Uskon täysin, että Virpi ei ollut tietoinen aineesta. Niin, ethän sinä pysty tätä ymmärtämään, joten turhaan kulutin sormenpäitäni.
- sinä
sen verran kirjoitti:
älyissäsi, kertoisin sinulle, että ei siitä ole epäselvää, että nesteytys tehtiin (täysin luvallista tänäkin päivänä) vaan MITÄ nestettä tipuettiin. Uskon täysin, että Virpi ei ollut tietoinen aineesta. Niin, ethän sinä pysty tätä ymmärtämään, joten turhaan kulutin sormenpäitäni.
pysyä uskossasi kun kerran olet niin TYHMÄ.
Nytkö sen vasta tajusit että MITÄ nestettä tiputettiin. Kuitunenkin tiesi mitä nestettä letkusta tuli, koska hänkin oli niin tyhmä että uskoi valmentajien sanaan ettei se näy testissä.
Olen pahoillani jos sormenpääsi kuluivat, pyydä äitiäsi laittamaan niihin jotain rasvaa,koska olet näköjään aika herkkänahkainen sillä senhän näkee jo tekstistäsi. - yksi tapaus
Jolle ei valo paista omaan kasaan. Täällä aukoo turpaansa, tietämättä asioista YHTÄÄN MITÄÄN. Aika noloa, maailma varmaan näyttää valoisammalta yksinkertaisesta näkökantista. Ota poju ensin selvää asioista, ennen kun alat täällä tietämättömiä totuuksiasi laukomaan.
Otan osaa säälittävyyteesi -ihan oikeasti. - jälleen
yksi tapaus kirjoitti:
Jolle ei valo paista omaan kasaan. Täällä aukoo turpaansa, tietämättä asioista YHTÄÄN MITÄÄN. Aika noloa, maailma varmaan näyttää valoisammalta yksinkertaisesta näkökantista. Ota poju ensin selvää asioista, ennen kun alat täällä tietämättömiä totuuksiasi laukomaan.
Otan osaa säälittävyyteesi -ihan oikeasti.yksi soikiopää joka ei kestä totuuksien laukomista,voi raasua. Ota jotakin ahdistuneeseen oloosi.
- sinulle.
jälleen kirjoitti:
yksi soikiopää joka ei kestä totuuksien laukomista,voi raasua. Ota jotakin ahdistuneeseen oloosi.
Kyllähän se niin on, että sulla se ahdistus näyttää pahempi olevan kun itselläni. Voin toki ottaa, ja mielelläni, kunhan tarkistat oman lääkityksen. Moinen p**kan jauhaminen on kaikkea muuta kun tervejärkistä puuhaa. Tietämättömän elämä ei tosin lääkityksellä parane, eli hommaa lääkkeet ahdistukseen.
Olen pahoillani vähempi osaisuudestasi edelleen -ihan oikeasti. - perskuta
sinulle. kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että sulla se ahdistus näyttää pahempi olevan kun itselläni. Voin toki ottaa, ja mielelläni, kunhan tarkistat oman lääkityksen. Moinen p**kan jauhaminen on kaikkea muuta kun tervejärkistä puuhaa. Tietämättömän elämä ei tosin lääkityksellä parane, eli hommaa lääkkeet ahdistukseen.
Olen pahoillani vähempi osaisuudestasi edelleen -ihan oikeasti.kun mulla ei ole lääkitystä päällä, eikä minua ahdista niin kuin sinua. Mutta älä tärise suotta
ota lisää.
- vuosikausien takaisista jut...
,jotka vielä olivat tosi pieniä, joku hörhö jaksaa
jaksamisestaan kirjoittaa. Menisit ulos hiihtämään
niin saisit sairaaseen päähäsi jotain puhtaampaa
ajateltavaa. olen samaa mieltä. Ja muutenkin menneet on menneitä, mitä siitä turhaa jauhamaan. Jos nyt on joskus mokannut, niin ei se tarkota sitä, et ei olisi mahdollista palata huipulle. Sitä paitsi mitä ihmeen puhetta se on et jos voittaa kisan ni on pakko käyttää dopingia, et ilman sitä ei voi voittaa. Silloinhan kaikki koululaisetkin käyttää dopingia jos ne voittaa koulun hiihtokisat. Entä mites sit norjalaiset? Eiks ne oo douppaajia, ku kerran voittaa koko ajan?
Kyllä se Kuitunen on läksynsä oppinut.- pitää tehdä näin joka on
KANNABIS VAPAAKSI KUN KERTA DOPINGIA KÄYTETÄÄN NIIN KANNBIS ON TERVEELLISTÄ SIIHEN VERRATUNA JA ALKOHOLIIN KANSSA
TERVEET ELÄMÄNTAVAT
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979