Heips.
Tallinnan keskustassa tai sen lähettyvillä, löytyykö saunapaikkoja, joissa olisi mahdollisesti poreallasta ja hierontapalvelua tms. luxusta.
Ei mitään hoitoja vaan perussettiä miehille?
Kiitoksia asiallisista vastauksista.
Saunoja
3
650
Vastaukset
- Käyn usein
Tässä pari kokeiltua tilaussaunaa hotelleissa:
Olümpia:
Kallis, mutta hieno näköala ja oma uima-allas.
Central
Sauna on hieno mutta poreallas naurettavan matala
Domina Ilmarine:
Tila sopii suuremmallekin porukalle (2 kerrosta). Sauna on pieni ja poreallas kylmä
Viru:
OK, paikka, kohtuullinen poreallas. Hieronta tilattavissa.
Domina City:
Hyvä poreallas, isohko sauna
Itse suosittelisin Domina Cityä. Sitä olen useimmin käyttänyt.- Saunoja on
Klondyke, iso uima-allas, höyrysauna, tavallinen sauna, isompikin porukka mahtuu pöytien ääriin, kaksi pukuhuonetta.
Uima-allas on todella iso, ja halutessa, nappia painamalla saa molempiin päihin poretta.
Paikkaan voi viedä omat eväät, myös viinat.
Ravintolasta voi tilata ruokaa ja juomaa.
Musiikki vehkeeet täytyy raijata itse tai tilata keskusradiosta ripaskaa, TV on ja suomen kanavat näkyy.
Resepsuunista voi tilata strippareita ja huorat pronksista...
Mutta maksaa 40 € tunti / koko tila, varmasti isoin sauna koko eestissä.
Pyyhkeet 2 €/lurjus.
- käynyt
Mustamäe randevuu tai sinnepäin, googleta tai taksit tietää. Pari satkua käteistä riittää ensalkuun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784