MTV voisi näyttää tämän suomi kauden seuraavaksi. Älytöntä että täälä mennään joku 5 vuotta jäljessä sarjassa.
Amazing race 10
5
797
Vastaukset
- tihk
ja nyt heti perään! Ärsyttää tämä kun tullaan miljoona kautta jäljessä. Kahdeksannen kauden voi jättää kokonaan väliin, kun ovat suurimman osan ajasta Yhdysvalloissa.
- Suokki-13
Minusta se on ainaskin kiva katsella muita. taidat olla aika itsekäs..
Eikä MTV näytä mitään Amazing Racea..
Se on ihan eri kanava kuin MTV3 - haloo!
Kuka haluaa katsoa Amazing Racea sen vuoksi että yhdessä jaksossa jokusen minuutin näytetään jotain Tamperetta?
- Olet oikeessa
Olisi ihan kiva että maikkari näyttäisi seuraavaksi kymppikauden. Olen kyllä nähnyt sen kokonaan, mutta ihan kiva se olisi nähdä uudestaan. Ilman tuota Suomi-jaksoakin se on ehdottomasti paras tuotantokausi sarjassa. Mukana on mun kaikkien aikojen suosikkijoukkue Beauty Queens, ne blondit rulaa!! =) =P
Nyt seuraan tuotantokautta 11, joka vaikuttaa kanssa tosi hyvältä- Minä itse
Oot ladannu kymppikauden (missä on Suomi) vertaisverkossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745