Onko järkeä laittaa bilteman säädettävä trimmisarja 7x2.3 meriläiseen, paatissa on tasaperä joten asentaminen onnistuisi kyllä. Riittääköhän niin pienet 25cmx40 cm läpyskät korjaamaan kulkuasenota ja estämään perän kaivautumista, niin ja vähentämään rullausta. Sijoitus olisi jotain yli 400 e ja vaivat.
trimmitasotkoMERILÄISEEN
4
623
Vastaukset
- Tarpeettomana
on yleensä aina apua ja varsinkin tuohon kun haluat estää perän kaivautumista.
Minulta voit ostaa edullisesti käyttämättömät Laukamon trimmitasot 200mm x 300mm, ne on haponkestävää 2,5mm terästä saranoineen ja kiinnitysosineen,(ilman sylintereitä).
Kirjoittele yhteystietoinesi postiini:
juha.risto@netti.fi - tasaperäinen
olla meriläismallinen?
- Kalle
Kyllä meriläinen on aina suippo molemmista päistä.
Tällä palstalla nähtävästi pitää olla todella tarkka siitä mitä kirjoittelee.Se pikkasen harmittaa, kun jos menee vähän käsitteet väärin niin heti joku rankasee.Suoraan sanoen ihmiset ovat VITTUMAISII.Tein itse Irenda nimiseen matkaveneeseeni, joka on perästä sekä keulasta suippo,rosterista trimmin peräsimeen.Ehkä veneen ahteri hieman vähemmän vajosi,mutta solmut ei juurikaan lisääntyneet.Se oli hyvä että peräaalto huomattavasti väheni,ettei tarvitse keikutta muita. Jos trimmit ovat liian suuret, niin kovassa peräaallokossa vene voi olla jopa vaarallinen, koska ahteri ehkä ei kerkeä nousemaan riittävän nopeasti ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa842605En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101684
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701609Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1191227
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029