Seksipainajainen

tosi-tv:n kiroja

Näin mukavaa seksiunta, kunnes tää komea seksipartneri muuttui yhtäkkiä yhdeksi tosi-tv:n oksettavaksi tyypiksi. Puuha oli unessa edenny niin pitkälle ettei haluttanu enää lopettaa. Hullu tunne kun samalla etoi ja halutti. :D

Kaikki varmaan näkee seksiunia, mutta ootteko nähneet seksipainajaisia?

65

38303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä kuivakausi

ja meikäläisen unet menee todella perversseiksi.

• Unto_Kurppa

Unessa panin takaapäin... yhtä blondia ministeriämme. Kamala olo oli herättyä..

• Anonyymi
        Unto_Kurppa kirjoitti:

Unessa panin takaapäin... yhtä blondia ministeriämme. Kamala olo oli herättyä..

Katseli urheilu kilpailuja sitten paljon myöhemmin näin unta aitajuokijasta Annimari Korte nojasi aitaan seisoin takana Annemari sanoi pane haluttaa kumminkin kuiskas haluttaa aina ennen juoksua laskin urheilu housut kuulin yleisön äänet mutta en nähnyt ketään lihakset oli niin reenattuja että en meinannut päästä sisään kun terska muljahti sisään kuului vain hola hola hola pillu supisteli ja jalat tärisi kuulin kuiskausen tule näin muka mielessäni kuinka sperma lentää ilmassa pillun perälle ja monta ruiskausta Korte lähti kävelemaan kuiskas nyt pääsen yli.

• kylläkyllä

Lähes joka yö nään unta, että panen anoppiani perseeseen.

• seisooko

aamulla

• miiskuliinu

Eräänä yönä unessa rakastelin Juicen kanssa. Ei se mikään painajainen ollut, mutta aika outo olo tuli... Näen aika usein seksiunia, johtuu varmaan puutteesta.

• kiitos ei.(N)

Otan osaa, jos se Juice oli se "uroo"....;)

No toivottavasti Juice ei lyö mua turpiin "haudan takaa"...;)

(Mut en mä kyllä Juiskin kaa viittis sekstata ees unissani...)

• wildensau

Ei tuo ole mitään, minulle on ilmestynyt unessa Tarja Halonen alastomana.

• kaameen pitkä kuiva kausi

kun herää hikisenä ja laueneena virne naamallaan ..ja toine kattoo vieres eikä auta yhtään.

• Puutteessariutuva nainen
        kaameen pitkä kuiva kausi kirjoitti:

kun herää hikisenä ja laueneena virne naamallaan ..ja toine kattoo vieres eikä auta yhtään.

Tuo oli parasta pitkään aikaan:))) Näinhän se menee. Vain unissaan saa hiukkasen hyvää oloa..harmi ,varsinkin jos joku vielä nukkuu vieressä...ja silti tartee jotain....juicea ;))

• takuulla
        wildensau kirjoitti:

Ei tuo ole mitään, minulle on ilmestynyt unessa Tarja Halonen alastomana.

kaikista pahin painajainen mitä ikinä voi nähdä,hui.

• Anonyymi

Olin unessa turvamiehenä, kysyin alhaalla mitä vartioin sanoi men viidennen kerroksen hissin viereen ja odota. Porukkaa kulki ja kaikki käveli ohi. Sitten tuli Sanna Marin hikisenä ja hengästyneenä hyppäsin ylös Snna sanoi ei hätää ja avasi oven tule ja katseli ympärilleen. Sanoi ota ja syö mitä haluat. minä siistyydyn. Katsoin juoksuasua herkullinen pylly Marin vain laski housunsa alas näkyi naitavan näköinen pillu ja pikku housut oli liimautunut kiinni Sanna oli selin ja otti liivit pois ja laittoi pyyhkeen ympärilleen nauroi ei sitte kuvia.
        Huusin tulen vessaan, Marin oli selin kalu nousi välittömästi yritin kusta mutta kalu vain paisui tosi isoksi katsoin itsekkin miten noin iso, Sanna käännähti mikä nyt käännyin Sanna lamaantui ja käveli eteen koski kaluun ja veti sänkyyn, sanoi sopii se sanovat että minulla on niin naitava pillu ensi työnnöllä tunsin menee mutta repii nahkaa Sanna huusi tämä on pahin paikka saada nyt sisään kun on kohta puhe pidettävänä uskollisuudesta.
        Sanna sanoi pane suomen halutuinta pillu ja märintä. nain ja nain Sanna kilji jo kovaa kalua kiristi kunnolla heräsin käsi puristi kalua kunnolla muutama liike ja lensi pitkälle, mietin mistä tämä muistin että luin Sannasta juttuja illalla. Kaikki oli niin hyvässä muistissa että runkkasin uudelleen kuvittelin että Sanna on päällä ja katsoin sitä katosta musta pieni paita ja kädet oli sen sisässä rinnoilla ja jalat levitettynä näytti pylly leviältä nai minun päällä runkkasin kalua vatsaa casten käännettynä spermaa lensi suuhun asti aivan raivona, kävin pesulla kello oli noin kuusi ei tullut enäää unta. Olen aina katsonut Sanna vartaloa ja tulee mieleen kaikki hyvä.

• asiaan

Lopeta ajattelemasta BB-Kakia.

• ...kiroja

sinä arvasit. Yök mikä tyyppi, olin jo unohtanut nimenkin :D

• lilylioneye

viime yönä unta Ville Valosta. Seksiä ei harrastettu. Toissa yönä näin unta eräästä tälläkin palstalla vierailevasta miehestä. Ei seksiä. En saa munaa edes unissani.

• Ei ikinä

Olen nähnyt painajaisen, että harrastin seksiä Putinin kanssa, huh. Oikeasti en ole koskaan ajatellut häntä siinä mielessä. Ehkä se onkin joku salainen, tiedostamaton haave ;)

Toinen painajainen liittyy siihen, että harrastan seksiä miehen (anonyymin) kanssa. Ja muutun siinä samalla itsekin mieheksi! Minulle kasvaa iso penis ja olen kauhuissaani. Tämän unen olen nähnyt muutamankin kerran, yleensä herännyt just siinä kohdassa, kun huomaan ja olen kauhuissani..

• Silloin tällöin

Saako monet unessa orgasmeja. Minä aina silloin tällöin. Tunnen sen unen läpi, mutta en herää siihen varsinaisesti. En muista mitä unia olen nähnyt silloin, mitä ilmeisemmin miellyttäviä seksiunia. Ihan kuten edelliset, onneksi saa seksiä edes unessa, kun muuten on vähän huonoa tuo saamispuoli. Vaikka vireä nelikymppinen nainen olenkin, mies innostuu harvoin.

• uute tai tabletti

tekee minulle kepposet: takuulla näen noita painajaisia. Lopetin ko. tuotteen käytön.

• Huh,huh

Näen seksiunia,en kovin usein muutaman kerran vuodessa,unessa harrastan seksiä aina saman naisen kanssa,jonka kanssa olen pettänyt vaimoani,olemme kiivaasti yhdynnässä ja kun laukean unessa hänen sisäänsä silloin aina herään ja olen saanut oikeasti siemensyöksyn,yleensä sperma lentää vatsalleni,voi miten sen jälkeen on ihana nukahtaa,aivan kuin olisi oikeasti saanut vierasta.

• tosi pervoo
        uute tai tabletti kirjoitti:

tekee minulle kepposet: takuulla näen noita painajaisia. Lopetin ko. tuotteen käytön.

Vetäsinkin eilen illalla eukon ruusunjuurikapselit naamariin ja näin heti unta naapurin rumasta ja pahailkisestä juoruämmästä.

• aloittaja

Siinähän se koko homman ydin on :D

• Anonyymi

Kesällä oli tytön kavereita meillä olivat paljussa moneen otteeseen, kasi niistä oli juuri puhjennut naiseksi, kauniit rintojen alut ja muutenkin yksi oli jo täysi nainen Miia.
        Istuttiin vaimon kanssa ottamassa aurinkoa matalassa tuolissa. Miia kävi tuomassa meille juomia, Nännit törrötti märässä asussa aika hyvin ja pylly keinui kuin olisi halunnut että katson.
        Vaimo naurahti taitaa tyttö olla halukkaana kun tulee heti kun pyydät, panisitko?
        Sanoin älä ala saahan sitä katsoa. Iltapäivällä menin sisälle tytöt puki jo bikineitä pois, vain Miia oli enää makkarissa muut saunassa, katsoin ovella Miia oli alasti kääntyi minuun päin ja antoi lentosuukon katsoin noita rintoja jeesus että oli kauniit Miia otti pyyhkeen ja meni vierestä saunaan.
        Yöllä näin unta, Miia tuli aina eteeni bikineissä sisällä koitin pillua tunsin vaim limaa sormissa, kerran toi juomia ilman housuja vaimo ei huomannut luki vaan kirjaa.
        Sitten oli sängyssä tyttöjen ja vaimon ääni kuului taustalla Miia oli päällä ja nai kiljui ja nai mietin unessa jos vaimo näkee huusin halusta. Heräsin vaimo oli kyljellään ja nojasi käteensä hymyili taisi olla hyvä uni kalu oli paljaana pystyssä vaimo anroi suukon jos kerrot jatkan.
        Vaimo siirtyi ja imi kalua kuiskas sulje silmät ja ajattele Miaa. tuntui että nahka repiää kalu seisoi niin kovaa vaimo jatkoi ja laukesin tunsin kipua kun sperma lähti ja sitä tuli vaimo nousi viereen kuiskas huommenna sitten kerrot nyt tytöt on vielä hereillä. Aamu yötä näin unta juoksin jotain pakoon en tiedä mitä

• tuttu tunne

Minä olen nainen ja nään seksiunia.

Olen myös nähnyt semmoisia et samalla oksettaa ja haluttaa :'D On meinaan semmonen tunne ettei kelle tahansa kertoisi niistä unista.

Olen muunmuassa nähnyt unta et panin veljeäni,
      ja sit jotain vanhaa miestä. =/

Alitajunta on kummallinen. Tosi elämässä en himoitse sukulaisia, enkä vanhempia miehiä.

• kuinka usein....

näen tosi usein seksiin liittyviä painajaisunia ja ne ovat kamalia. Aivan hirveitä. Käyn niiden ja muidenkin asioiden vuoksi terapiassa.

Kamalat seksipainajaiset johtuvat lapsuuden insestistä, joka alkoi 2,5 v ja loppui 13 v. Mitään tervettä seksuaalisuutta minulla ei olekaan, siitä rikollinen piti huolen!!!!!!

• toi kyll

pelotti mua aikas lailla pitänee täst edes valvoa yöt ja kattoo ettei 3v. tyttöni nää vastaavanlaisia unia. Onneksi suvus ei oo pedoja eikä vastaavia. mut ei sitä koskaan tiedä. toivottavasti terapiasta on sulle suurta apua!!!!!!!!!!

• suku on pahin..
        toi kyll kirjoitti:

pelotti mua aikas lailla pitänee täst edes valvoa yöt ja kattoo ettei 3v. tyttöni nää vastaavanlaisia unia. Onneksi suvus ei oo pedoja eikä vastaavia. mut ei sitä koskaan tiedä. toivottavasti terapiasta on sulle suurta apua!!!!!!!!!!

Eipä mun äitikään tiennyt vasta kun kerroin aikuisena....

• mamitsu
        toi kyll kirjoitti:

ovat usein miellyttäviä ja hyvin mukavia ihmisiä, joista lapset ja aikuisetkin pitävät. päällepäin ei voi aina nähdä, kuinka sairas ihminen voi olla... maailma on vaarallinen ja sairas paikka. yhden lapsen äitinä olen myös hyvin huolissani lapseni vuoksi.

• oikeassa..
        mamitsu kirjoitti:

ovat usein miellyttäviä ja hyvin mukavia ihmisiä, joista lapset ja aikuisetkin pitävät. päällepäin ei voi aina nähdä, kuinka sairas ihminen voi olla... maailma on vaarallinen ja sairas paikka. yhden lapsen äitinä olen myös hyvin huolissani lapseni vuoksi.

Minun tekijäni oli juuri kuvailemasi kaltainen. Pidetty työssä, kotona hirviö.

Ymmärrän huolesi, mutta jos äitinä noin hyvin lastasi varjelet, luulen ettei mitään voi tapahtua. Juuri äiti on se ihminen, joka on avainasemassa näissä jutuissa.

• Tuskanhikeä ja kauhua

Olen. Mä "kullastelin" todentuntuisesti pirun kanssa ja kun heräsin niin tunsin kovasti pelkoa ja kauhua: kun viimein uskalsin laittaa pöytälampun päälle niin sänkyni jalkopäässä olevan parvekkeen verhot heilahtivat kummallisesti. Siinä mä olin kaikki raajat levällään jäykkänä pelosta! Arvatkaa kuka nukkuu vieläkin valot päällä? Joo.
      Kamuni näki unta että "kullasteli" Ahtisaaren kanssa hänen työpöydällään, voihan sitäkin kutsua seksipainajaiseksi?

• Nimetön

..minulla saman tyylinen kokemus 10v sitten, piru levitteli sääriäni väkisin unessa (toivottavasti), sen jälkeen ei kyll nukkumisesta tullut mitään.

• ....
        Nimetön kirjoitti:

..minulla saman tyylinen kokemus 10v sitten, piru levitteli sääriäni väkisin unessa (toivottavasti), sen jälkeen ei kyll nukkumisesta tullut mitään.

jotain saman tapaista on tullu nähtyä, mutta siinä jonkun sortin nais puolinen demoni, mut herätessä aika vastenmielinen olo...Mitähän lie tollaset, ehkä liikaa kauhu leffoja?

• unessani myös

Näin aivan hirveää unta, joka sai pääni ihan sekaisin. Siitä on jo vuosia, mutta muistan yhä.
        Siinä oli mies, joka oli antikristus, ja hellästi rakastaen hän painoi pääni itseään vasten ja silitteli minua, että olen turvassa ja kaikki ok, ja että vain hän voi rakastaa minua tarpeeksi ja eniten. Ilman hänen rakkauttaan en selviä. En muista oliko siinä varsinaisesti suoranaista yhdyntää, mutta intiimiä touhua se muuten oli, siis seksiä periaatteessa.
        Jokatapauksessa unesta herättyäni olin juuri niin hämmentynyt kuin voi vain olla. Olinko ihastunut tähän mieheen vai paholaiseen????
        Tutkin netistä kaikkea mahdollista tietoa ja sain selville joltain uskontoperäiseltä sivulta, että paholainen voi näyttäytyä unessa ja yrittää viekoitella ihmistä juuri tällaisella suunnattomalla rakkaudella puolelleen. Kun luin tuon, säikähdin kovasti ja unohdin väkisin koko saamarin unen ja kiinnostuksen ihme hyypiöön joka unessani vieraili.

Toinen seksipainajainen, vähän enemmän painajainen oli sellainen että rakastelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa oikein kiihkeästi, ja vaihdoimme asentoa niin, että olimme molemmat polvillamme sängyllä, ja hän tuli takaapäin sisääni. Yhtäkkiä tunsin jotain outoa, ja tajusin että äijähän virtsaa sisääni!!! Rupesin kiljumaan ja itkemäänkin unessa ja yritin päästä irti miehen otteesta. Lakana oli märkänä ja olin kauhuissani, olin varma että kuolen siihen. Tinkasin pöntöllä ulos kusta sisältäni ja myöhemmin unessa sain tietää, että olen saanut HIV-tartunnan virtsasta, että ikinä ei saisi "pissalla" leikkiä unissa, että siitä saa aina HIV-tartunnan. Luoja että se oli pelottavaa, meni kauan ennen kuin tajusin edes että ei sitä tapahtunut oikeasti..huh huh

• Nimetön
        .... kirjoitti:

jotain saman tapaista on tullu nähtyä, mutta siinä jonkun sortin nais puolinen demoni, mut herätessä aika vastenmielinen olo...Mitähän lie tollaset, ehkä liikaa kauhu leffoja?

Meillä oli silloin nuorena tapana leikkiä spiritismin kans (jos sitä voi näin kutsua). Se "uni" tuli sitten vuosi eteenpäin siitä.

• Vihtahousu
        Nimetön kirjoitti:

Minä se olin! Hähh häh hää!!

• misuat

näin unta että rakastelin hobitin kanssa. tällä oli vain 3 cm pitkä!

• tuolla jossain.

Tämähän selittääkin monta asiaa mulle. vaimo nimittäin joskus ottaa lähes väkisin minut,kesken unieni.Melkein liukkaimmat ja kuumimmat "panot". Mutta en valita edelleenkään.

• se vaan
        tuolla jossain. kirjoitti:

Tämähän selittääkin monta asiaa mulle. vaimo nimittäin joskus ottaa lähes väkisin minut,kesken unieni.Melkein liukkaimmat ja kuumimmat "panot". Mutta en valita edelleenkään.

On sinulla onnea, minulla kun vaimo ei ota edes hereillä ollessani, hyvää jatkoa vaan sinulle ja seksiunille.

• viaton tyttökö?
        se vaan kirjoitti:

On sinulla onnea, minulla kun vaimo ei ota edes hereillä ollessani, hyvää jatkoa vaan sinulle ja seksiunille.

Mulla on juuri noin, joskus näen ihan kauhean kiihottavia unia, ja sillon on pakko saada, ihan pakko. Yleensä en kesken unien ala vonkuamaan, mutta aamulla herätessäni.
        On käynyt usein niin, että herään orgasmiin tai lähestyvään sellaiseen. Kaiken lisäksi huomaan käteni olevan "siellä" ja hieron todella kovasti itseäni "sieltä", sitten herään.
        Parina kertana kun olen ollut yksin, on pakko ollut hakea apuja vaatekaapin perukoilta leluvarastosta. Ihan uskomatonta..varsinaisesti en ajattele unta, unen seksiä tai unen miestä vaan nautin vaan "nautinnosta" miten sen sanoisi, mutta onko se silti väärin? Kiihottua unesta, jossa on kenties toinen mies, "käyttää omaa miestä hyväksi" tyydyttämään saamattomuus? Periaatteessa ei, mutta koen silti häpeää, enkä koskaan ole tunnustanut että näin unta josta kiihotuin..ehkä hän ei ymmärtäisi, en minäkään haluaisi että hän kertoo että näki jostain seksikkäästä pimusta unta ja nyt jöpöttää, pannaanko?

• Pepemama

onhan se tavallaan painajainen kun näkee semmosta mukavaa unta mutta sitten ei unessa teekkään mitään, käppäilee vaan ympäriinsä. Esim. viime yönä olin jossain ihme huushollissa missä naisia käveli öö .. huomiota herättävästi ja meikäpoika vaan käveli siellä edestakasin.

• arska poika

just,just kerran kauan,kauan sitten, kun en vielä ymmärtynyt mistään mitään näin osittain unta isästäni ainakin osittain ennenkuin maailma valkeni 9kk jälkeen

• Halosesta unia

mut kyllä lurpsahtaa äkkiä

• Tuntematon...

olin jossain talossa ja vastaan tuli joku nainen ja pyysi minua pukkaamaan hänen persettä....sitten vessassa hän muuttui isoksi paahtoleiväksi..........lol?

• melko usein

seksiunia. Erikoisinta ehkä, kun herään lähes aina kesken unen, mutta kun rupeen takas nukkuun ni uni jatkuu siitä mihin jäi:D. Tätä sattuu kyllä muittenkin unien kohdalla.

• särkynyt

Kyllä olen nähnyt monenlaisia seksipainajaisia, esim. sellaisia joissa oma rakas mieheni on ajanut minua takaa ja sitten raiskannut minut niin väkivaltaisesti että olen alkanut vuotaa verta. Joissakin unissa eräs sukulaismies on veitsellä uhaten yrittänyt raiskata minut ja on uhannut samalla tappaa. Sellaisia "mukavia" unia näen aika usein. Minulla on taustalla lapsuuden aikaista seksuaalista hyväksikäyttöä (olin silloin noin 5-vuotias) joten eiköhän nuo unet ole merkki siitä että alitajunta yrittää käsitellä sitä vaikeaa asiaa. On kyllä todella inhottava olo kun näkee tuollaisia painajaisia jopa omasta miehestään joka ei oikeasti ikimaailmassa tekisi mitään pahaa minulle. Kommentti äidille joka sanoi että onneksi heidän suvussa ei ole pedofiileja: oletko varma? Minun äitini ja isäni eivät osanneet edes kuvitella että tuttu ja mukava sukulainen voisi tehdä sellaista heidän lapselleen. Vanhempani ovat saaneet tietää asiasta vasta kun itse kerroin heille jo aikuisena, olivat tietysti järkyttyneitä. Koskaan ei voi tietää kuka on pedofiili, he ovat ulkoisesti ihan kuin kuka tahansa eikä heidän otsassa lue "perverssi" tai "sairas". Yleensä he ovat mukavia ja symppiksiä tyyppejä joista kaikki pitävät eikä kukaan uskoisi heistä mitään pahaa.

• aloittaja

..oli tosiaan ihan kevyttä pumpulia. Joku toinenkin vastaaja kertoi samanlaisita kokemuksista. Niistä ei juuri julkisesti puhuta. Silti ne vaikuttaa ihmiseen läpi elämän. Kuvottaa tommoset tyypit. Näistä asioista pitäis puhua oikeasti enemmän. Pistää surulliseksi, voimia sinulle.

• toinen särjetty

Näen juuri samanlaisia painajaisia kuin sinäkin. Apua? Me vain terapeuttini kanssa ihmettelemme, miksi oloni on niin tuskainen, masentunut ja toivoton....

• rantakippari

mutta haluaisin nähdä jonkun sellasen jossa Viivi Avellaan ottas multa suihin ja sitten ratsastelis mun sauvallani.

• hans

sulla on siis sauva, voi voi.no kannattaa unohtaa se viivi, varmaan silläki on oma sauva.

• Möllö

Joo, kyllä sitä on välillä tullut nähtyä miespuolisista(pelkistä) kavereista seksiunia, ja herännyt niskavillat pystyssä inhosta =)

• aloittaja

Ihmeen paljon lukijoita tällä...

• Naikkonen_sanoo

taikasana on tuo "seksi" joka mainitaan jo otsikossa ja toimii apellina tähän aloitukseesi ;)

• Näin kerran unta raiskausyrityksestä, josta selvisin neuvokkuudella ja vieläpä tein miehen naurettavaksi. Voi kun oveluus auttaisi tosielämässäkin.

• minni hiiri

Sillon kun Elisabet Rehnin ja Ahtisaaren välillä oli presidentti kisa, niin näin unta jossa Maran kanssa paneskeltiin, yök. Siin oli jotain alistamista ja muuta, hyi hitto.

• mistä johtuu???

Joskus yöllä, tai aamulla huomaan että miehelläni seisoo oikein kunnolla, kun hän herää, silti seisoo, kun menee kuselle, seisominen lakkaa. Kun kysyn päivän edetessä hänen unistaan hän ei ole nähnyt mitään seksiin viittaavaakaan. Joskus keskustelemme unistamme, etenkin seksiunista, mutta hän harmittelee aina ettei oikein näe unia. Hän ei tunnu koskaan näkevän oikein mitään, ja jos jotain näkee, hän ei muista sitäkään selvästi. Mitä nyt joitain yksityiskohtia siitä että esim. oli kalastamassa isänsä kanssa, tai että sai potkut töistä, tai että olin raskaana ja odotin kaksosia jne.
        Hän sanoo että aamuisin seisoo kai vaan sen takia että kun kusettaa niin kovasti???
        Saman jutun oli todennut naapurin äijä hänelle, että on se kun ei enää seiso, sitten aamulla josksu seisoo, että JOKO NYT??? mutta eheiii..ei ei, kun menee kuselle niin se laskee (siis äijä on 50v., itse ollaan parikymppisiä).
        Kun hänen mielestään kyse ei ole mistään kiihottumisesta..??

• normaali reaktio
        mistä johtuu??? kirjoitti:

Joskus yöllä, tai aamulla huomaan että miehelläni seisoo oikein kunnolla, kun hän herää, silti seisoo, kun menee kuselle, seisominen lakkaa. Kun kysyn päivän edetessä hänen unistaan hän ei ole nähnyt mitään seksiin viittaavaakaan. Joskus keskustelemme unistamme, etenkin seksiunista, mutta hän harmittelee aina ettei oikein näe unia. Hän ei tunnu koskaan näkevän oikein mitään, ja jos jotain näkee, hän ei muista sitäkään selvästi. Mitä nyt joitain yksityiskohtia siitä että esim. oli kalastamassa isänsä kanssa, tai että sai potkut töistä, tai että olin raskaana ja odotin kaksosia jne.
        Hän sanoo että aamuisin seisoo kai vaan sen takia että kun kusettaa niin kovasti???
        Saman jutun oli todennut naapurin äijä hänelle, että on se kun ei enää seiso, sitten aamulla josksu seisoo, että JOKO NYT??? mutta eheiii..ei ei, kun menee kuselle niin se laskee (siis äijä on 50v., itse ollaan parikymppisiä).

Tuttu juttu varmaan jotakuinkin kaikille miehille. Ei tarkoita että olisi ollut eroottisia unia tai mielikuvia.

• miezzxz
        mistä johtuu??? kirjoitti:

aamuseisokki on lähes jokapäiväistä aina herätessä yöunilta. Ei se kiihottavista unista johdu, en oikein tiedä mistä. Mut kusella käydessä se laskee kyl :)

• sellaisen jossa

olin Salma Hayekin kanssa saunassa ja Salmalla oli pyyhe päällä. Juuri kun suutelimme ja hän oli riisumassa pyyhkeensä, Tarja Halonen avasi saunan oven ja tirskuen työntyi väliimme sanoen "tässähän on tilaa, khi, khihi!".

Heräsin hiestä märkänä...

• MinäPä

Juuri viime yönä unessa poikaystäväni rakasteli kauniin venäläisen ilotytön kanssa. Seurasin toimitusta vierestä mustasukkaisena ja samalla siitä perverssisti nauttien.. :(. Kertoneekohan olemassa olevasta lievästä mustasukkaisuudesta poikaystävääni kohtaan??
        Itse olen nähnyt seksiunia, joissa olen rakastellut vaikka kenen tuntemani ihmisen (no, yleensä miehen sentään) kanssa. Jopa pervon oloisia sellaisia.. mutta orgasmia en muista koskaan saaneeni tai hyvin harvoin. Se jää yleensä viittä vaille saamiseen, se on vähän turhauttavaa kyllä. :(

• guess81

Heh, kerran näin unta, että olin petissä pirun kanssa ja sen m-karvat oli ihan mullasta paakkuiset..hyi.Yleensä seksiuneni ovat tosi miellyttävä ;)

• saunassa

Kerran näin seksipainajaisen. Olimme kyläilemässä tuttavapariskunnan luona.
      Illan mittaa otimme viiniä ja saunoimme. Tuttuja kun olimme menimme saunaan yhtä aikaa.
      Illan mittaan sitten nukkumaan. Mutta jostain syystä
      erehdyin vessareissullani vahingossa kaverin kumppanin viereen.
      Kaveri huomasi tämän heti ja samalla kierähti partnerini viereen minulle silmää iskien.
      Ymmärsin yskän ja eikun hitaasti vieressäolevalta housuja alas hiissaamaan ja samalla kivikovaa rippikoulukaveriani hitaasti työntämään pakaroiden väliin.
      Koko homma kesti n. 15 minuuttia.
      Aamulla heräsimme kaikki virkeinä ja iloisina.Ja omista sängyistä. Muistelin näkemääni unta mutta en siitä kertonut kenellekään mitään.
      Aamiaisen jälkeen lähdimme Reijon kanssa kotiin.
      Kiitimme Ristoa ja Perttiä mukavasta illasta ja pyysimme vastavierailulle.

Santtu

• Ei ikinä samanlaista enää..

Näin aika vasta unta, että minut raiskataan niin olin miestäni potkassu täysillä jalkaan. Olin kuulemma huitonu ja mumissu ihan hirveästi. Sai seuraavana iltana miettiä uskallanko nukkua laisinkaan jos se sama uni toistuu. Penskana näin jotain painajaista toistuvasti niin pelkäsin, että tuoki toistuu. Oli ihan hirviä uni.

• **Tyttönen**

Näen melko usein unia, joissa joku mies (yleensä sellainen, jonka kanssa olen ollut tekemisissä edellisenä päivänä) pakottaa minut ottamaan suihin. Herätessä on ahdistunut olo.

• Nimetön

näin unta, jossa olin leikkikentällä hommissa jätkien kanssa, eikä kellään ollut kunnon seisokkia. siinä sitten joutu tyytymään puolikovaan.
      Aamulla herättyäni olo oli kuin kaupungin surkeimmalla pirihuoralla.

• Anonyymi

Näin unta vaimoa pantiin meidän sängyssä, en päässyt unessa liikkumaan. Vaimolla oli joku veitsiläinen kansallispuku päällä hameet korvissa antoi pillua iso munaiset miehet pani vuorotellen vaimo katsoi hädissään vähän aikaa sitten antoi kiljuien, heräsin kun vaimo oli vieressä puisteli nojasi kyynärpäähän. Ssanoi sulla seisoo ja huudahtelit,
      otin vaimon kainaloon kerroin mitä näin, kuiskas paniko ne väkisin sanoin ensin sitten annoit haarat levällään hieroi hitaasti kalua mikä seisoi vielä kovana kuiskas pane kuin ne miehet nousin päälle, pillu oli ihan märkä, vaimo pukki pois otin käsistä ja panin vaimo huokaili paniko ne spermat sisään sanoin oikein pillusta valui vaimo kiljui voi kun panisivat ja tuli kiljuen sanoin isokaluisin laskee nyt vaimo sai kuin lihakset olis rampanneet huokaili saat nähdä tommosia unia aina, nukuttiin aamuun asti. Aamullakin halaili kuvittelin kuinka ne panis minua.

• Anonyymi

Miksikähän nämä ällöttävät tyypit oikein tunkeutuukin uniin!?
      Ite nähnyt unii kuinka tuossa kodin vieressä puistossa mun perään huutelevat pultsarit joukkoraiskaa mua siinä puistossa eikä kukaan auta mua. Oikeesti en ikinä vois yhenkää sellasen vanhan juopon antaa ees sormella koskee itteäni.
      Kikka 19v

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe