Sheriffi on sitten nähty vihdoinkin tälläkin palstalla. Lieneeköhän tuo kovinkin tavallista, että uskonkiihkoilijoiden kirjoitukset poistetaan?? Näkyihän tuo kestäneenkin melkein vuorokauden..
Sheriffi vierailee!!
16
1203
Vastaukset
Sheriffin asua pitempäänkin tällä palstalla. On nimittäin niin alta lipan olevia ketjuja vähintään jokatoinen, että ei muutakuin kumia kehiin. Mukava, kun joku viitsii edes puuttua asiaan, tai pitäisikö sanoa asiattomuuksiin. Tietääkseni näille uskonkiihkoilijoille on oma palsta, menisivät sinne meuhkaamaan.
Minä olen ihan "täynnä" noita puolue kirjoituksia. Mutta mitä teet, kun ne kuitenkin vetää lukijoita ym. puoleensa (ja muita aloituksia tulee vähempi).Itse, jos tekee aloituksen niin tuntuu, ettei ne ispiroi muita kirjoitelemaan.
Pitääkö nostaa kädet pystyy ja todeta, että Haapavesi-palsta on itsensä näköinen. Ilmeisesti haapavetiset ovat keskiverto suomalaisia innokkaampia politikoijia.meyri kirjoitti:
Minä olen ihan "täynnä" noita puolue kirjoituksia. Mutta mitä teet, kun ne kuitenkin vetää lukijoita ym. puoleensa (ja muita aloituksia tulee vähempi).Itse, jos tekee aloituksen niin tuntuu, ettei ne ispiroi muita kirjoitelemaan.
Pitääkö nostaa kädet pystyy ja todeta, että Haapavesi-palsta on itsensä näköinen. Ilmeisesti haapavetiset ovat keskiverto suomalaisia innokkaampia politikoijia.En nyt ymmärrä, mistä tämä sana keskiverto putkahti kirjoitukseesi, sanoisin Suomen innokkaimpia, sillä alalla. Tai voikohan tuota politikoinniksi enää kutsua, Piipsannevan entisen palomestarin sanoin, jossain kytee, mutta taitaa olla syvällä, kun savua ei vielä näy. Onhan se totta, että palsta on itsensä näköinen, eikä taso paljon meikäläisellä nouse, mutta tuskin hirveästi laskeekaan.
kerbiili62 kirjoitti:
En nyt ymmärrä, mistä tämä sana keskiverto putkahti kirjoitukseesi, sanoisin Suomen innokkaimpia, sillä alalla. Tai voikohan tuota politikoinniksi enää kutsua, Piipsannevan entisen palomestarin sanoin, jossain kytee, mutta taitaa olla syvällä, kun savua ei vielä näy. Onhan se totta, että palsta on itsensä näköinen, eikä taso paljon meikäläisellä nouse, mutta tuskin hirveästi laskeekaan.
Piti vähän vähätellä, etteivät ala leuhkaksi, kun tituleerataan Suomen innokkaimiksi. Täytyy toivoa, ettei kirjoituksesi synnyttänyt sellaista poliitikan paloa, että viellä juhannuksena sitä sammutellaan.
meyri kirjoitti:
Piti vähän vähätellä, etteivät ala leuhkaksi, kun tituleerataan Suomen innokkaimiksi. Täytyy toivoa, ettei kirjoituksesi synnyttänyt sellaista poliitikan paloa, että viellä juhannuksena sitä sammutellaan.
Poliittinen veto väliin. Paavo Lipponen ( käy kuka politikko tahansa) oli puhujamatkalla Lapissa, Ivalossa puhumassa ajatuksiaan saamelaisille. Puheen kuluessa kuuliat alkoivat huutamaan, yhä enenevässä määrin, että ukaa, ukaa, tästäkös Paavo yltyi puhumaan vielä riettaampia. Saamelaiset huusivat aivan hurmoksessa ukaa sanaa, Paavo vaahtosi loppuakohti yhä enempi. Poistuessaan puhujapöntöstä autoonsa, Saamelaistulkki tönäisi Paavoa vähän sivuun tokaisten, älkää astuko tuohon poronukaan. Elikkä paskaa mikä paskaa, no olipa tuo taas sitä ihtiään. Toivotaan, että kytee vaan, muttei leimahda.
- Remuelkku
että tuolla "meuhkaajien" joukossa ei ole yleensä kuin yksi rekisteröitynyt. Mistäköhän se kertoo??
Remuelkku kirjoitti:
että tuolla "meuhkaajien" joukossa ei ole yleensä kuin yksi rekisteröitynyt. Mistäköhän se kertoo??
Sinänsä, mutta asustelen H-veden lähipitäjässä, joten parempi olla enempää kommentoimatta. Ilmeisesti aika monen lempikappale on Irwin vainaan " olen häirikkö ".
- Remuelkku
kerbiili62 kirjoitti:
Sinänsä, mutta asustelen H-veden lähipitäjässä, joten parempi olla enempää kommentoimatta. Ilmeisesti aika monen lempikappale on Irwin vainaan " olen häirikkö ".
mutta kun katsoo noita ketjujen lukijamääriä, niin on täysin mahdotonta, että kaikki ovat Haapavetisiä (hullulta kuulostaa tuo). Epäilen vahvasti, että oman mausteensa antaa sekaan iso osa Pohjanmaata??
Remuelkku kirjoitti:
mutta kun katsoo noita ketjujen lukijamääriä, niin on täysin mahdotonta, että kaikki ovat Haapavetisiä (hullulta kuulostaa tuo). Epäilen vahvasti, että oman mausteensa antaa sekaan iso osa Pohjanmaata??
Osuu varmaan oikeaan, varmaan tietynlainen nokittelu johtuu juuri siitä. Olenhan itsekkin myöntänyt olevani ei Haapavetinen, vaikka paikkakunnan tunnen läpikotaisin. Paikkanahan Haapavesi on katsojan silmään Pohjanmaan helmi. Jälleen jätän asioita muuten kommentoimatta, tietyistä syistä.
Remuelkku kirjoitti:
hyvä veli.
- perunateatteria?
j.jussiW-T kirjoitti:
hyvä veli.
Tiedätkö, mitä se on? Res. upseerina (omien sanojesi mukaaan) sinun pitäisi tietää!
kerbiili62 kirjoitti:
Poliittinen veto väliin. Paavo Lipponen ( käy kuka politikko tahansa) oli puhujamatkalla Lapissa, Ivalossa puhumassa ajatuksiaan saamelaisille. Puheen kuluessa kuuliat alkoivat huutamaan, yhä enenevässä määrin, että ukaa, ukaa, tästäkös Paavo yltyi puhumaan vielä riettaampia. Saamelaiset huusivat aivan hurmoksessa ukaa sanaa, Paavo vaahtosi loppuakohti yhä enempi. Poistuessaan puhujapöntöstä autoonsa, Saamelaistulkki tönäisi Paavoa vähän sivuun tokaisten, älkää astuko tuohon poronukaan. Elikkä paskaa mikä paskaa, no olipa tuo taas sitä ihtiään. Toivotaan, että kytee vaan, muttei leimahda.
Tälläisesta poliittisesta huumorista minäkin tykkään. Tämäkin juttu oli toden tuntuinen, että voisin uskoa, että näin on tapahtunut. (Eikä sekään haittaa, jos tarina on keksitty).
Kyteminen näyttää jatkuvan. Täytynee pitää taukoa, jos leimahtaa liekkeihin.perunateatteria? kirjoitti:
Tiedätkö, mitä se on? Res. upseerina (omien sanojesi mukaaan) sinun pitäisi tietää!
kepulaiset eläkeläisten elämää kutsuu.
raukka näyttelee Sheriffiä tällä palstalla ja poistattaa ylläpidon kautta myös asiallisia kommentteja samantien kun asiattomat poistetaan.
meyri kirjoitti:
olisiko tälle palstalle aika saada oikea Sheriffi?
palsta kaipaa oman sheriffin,mutta minä en ainakaan aijo sitä tehtävää hakea.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959