Noniin siis ne jotka viellä jankuttaa siitä että Albus elää niin tässä teille,
(Ja Rowhan on itse sitten vahvistanut Albuksen kuoleman)
"nettisivulla http://www.beyondhogwarts.com/harry-potter/articles/dumbledores-horcrux.html uskotaan, että Dumbledore olisi tehnyt itse Hirnyrkin ja sijoittanut osan sielustaan Fawkesiin. Tieto on epävarmaa, koska kirjaa ei ole vielä julkaistu..."
Elikkäs jos nyt olis niin kuin tuossa sanotaan, KENET IHMEESSÄ ALBUS MUKA OLIS TAPPANU?
Ärg. Ihmiset ALBUS ON KUOLLUT JA SILLÄ SELVÄ!
Albus
13
1172
Vastaukset
mieltä. Albus vihasi pimeyden voimia. Ja hirnyrkit, jos mitkä ovat pimeyden asioita. Eli Dumbledore ei ole tehnyt hirnyrkkiä ja piste.
- jollain tasolla
Mä en usko että dumbledore ois tehny hirnyrkkejä, mutta se kylää on jollain tasolla elossa sillä, Rowling oli käynyt FK:n kuvauspaikalla ja Radcliffe oli kysyny siltä että mitä sä täällä teet ja rowling oli sanonu että mä tarvitsin lomaa kirjoitamisesta kun Dumledore aiheuttaa mulle päänvaivaa ja Radcliffe oli kysyny että miten se voi aiheuttaa päänvaivaa jos se on kuollut ja Rowling siihen että se on vähän monimutkasempi juttu.
Että se kyllä elää.- Arianna..
Huhut on huhuja...-.-
Ja toiseks entä jos se vaan kirjottaa jnt Albuksen menneisyydestä tai jotain sellasta.
KUOLLUT. - ei ollu huhu
Arianna.. kirjoitti:
Huhut on huhuja...-.-
Ja toiseks entä jos se vaan kirjottaa jnt Albuksen menneisyydestä tai jotain sellasta.
KUOLLUT.Daniel Radcliffe oli ite jossain haastattelussa sanonu noin
- see
ei elä. Dumblendore on KUOLLUT ja haudassa. piste.
tämäkin asia toivottavasti selviää. Saadaan tää juupas/eipäs-väittely vihdoin päättymään ;)
- Arianna..
-Otsikko-
- r.a.m
Tuli tosta mieleen että kuinka vanha Dumbledore oli, eli mahdollistaako hirnyrkit muuten ikusen elämän niin ettei kuole edes vanhuuteen?
oli kuollessaan noin 150-vuotias(velhot elävät jästejä pidempään). Ja hirnyrkeistä sen verran, että jos henkilö luo hirnyrkin, ja riittää yksikin hirnyrkki, ja hän on ikuisesti kuolematon, jollei hirnyrkkiä tuhota. Dumbldoren en usko edelleenkään tehneen hirnyrkkejä, koska ne ovat pimeyden asioita. Dumbledoren sanotaan kukistaneen Grindewaldin, mutta se ei välttämättä tarkoita tappamista, koska FK:ssa Dumbledore sanoo, että on pahempiakin asioita kuin kuolema.
- Salazar90
tanzu84 kirjoitti:
oli kuollessaan noin 150-vuotias(velhot elävät jästejä pidempään). Ja hirnyrkeistä sen verran, että jos henkilö luo hirnyrkin, ja riittää yksikin hirnyrkki, ja hän on ikuisesti kuolematon, jollei hirnyrkkiä tuhota. Dumbldoren en usko edelleenkään tehneen hirnyrkkejä, koska ne ovat pimeyden asioita. Dumbledoren sanotaan kukistaneen Grindewaldin, mutta se ei välttämättä tarkoita tappamista, koska FK:ssa Dumbledore sanoo, että on pahempiakin asioita kuin kuolema.
Niin että toi kaikkien rakastama Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore oli kuollessaan 156-vuotta vanha http://www.hp-lexicon.org/wizards/dumbledore.html
laskekaa tarkemmin vuosi luvuilla jos kykenette noilla luvuilla =)
- Salazar90
Miks ette voi lopettaa tota vänkäämistä tosta asiasta ja anna viimeisen kirjan näyttää miten asiat todella ovat?
- Saa nähdä.
Samaa mieltä. Hänen kuolemansa oli kieltämättä outo,mutta uskon että viimeinen kirja vastaa kaikkiin kysymyksiin. J.K on jyrkästi kiistänyt sen että hän olisi elossa. Toisaalta olen kuullut spekulointia siitä että "totta kai Row sanoo hänen kuolleen,koska hän on kuollut ja palaa takaisin aaveena" En kuitenkaan usko tätä. Miksi velho,joka ei on määrätietoisesti sanonut että on pahempiakin asioita kuin kuolema,pyrkisi niin määrätietoisesti välttämään kuoleman. Toisia ihmetyttää hänen kuolemassaan se miten lapsellisesti hän meni koulupojan virittämään ansaan ja miten koko juttu vaikutti järjestetyltä.
Totuus on kuitenkin että niin viisas kuin Dumbledore onkin hänkin tekee virheitä. Hän on sanonut sen itse ja Row on myös sanonut sen.
"Miin viisas kuin hän onkin se ei suojele häntä inhimillisiltä heikkouksilta.(Kuten esimerkiksi se miten hän yritti pitää Siriuksen hengissä ja miten hän ei kertonut Harrylle ennustuksesta heti vaan pitkän vetkuttelun jälkeen) Tässä voi nähdä sen että miehet jotka eivät ole kaatuneet voimakkaimmastakaan voimasta,kaatuivat lopulta inhimillisiin heikkouksiin.Kuten Merlin,joka ihastui lopulta haltiattareen,joka vangitsi hänet lopulta kun tämä oli opettanut tälle kaikki taikansa ja kyllästyttyään tähän. Dumbledore on kai sitä mitä voi sanoa liian viisaaksi. Usein sellaiset ihmiset ovat viisautensa takia eristäytyneet muista.Missä esimerkiksi ovat Dumbledoren vaimo,missä on hänen uskottunsa) Vapa lainaus Rowin kommentista englannin kielisestä wikipediasta. - idea
Saa nähdä. kirjoitti:
Samaa mieltä. Hänen kuolemansa oli kieltämättä outo,mutta uskon että viimeinen kirja vastaa kaikkiin kysymyksiin. J.K on jyrkästi kiistänyt sen että hän olisi elossa. Toisaalta olen kuullut spekulointia siitä että "totta kai Row sanoo hänen kuolleen,koska hän on kuollut ja palaa takaisin aaveena" En kuitenkaan usko tätä. Miksi velho,joka ei on määrätietoisesti sanonut että on pahempiakin asioita kuin kuolema,pyrkisi niin määrätietoisesti välttämään kuoleman. Toisia ihmetyttää hänen kuolemassaan se miten lapsellisesti hän meni koulupojan virittämään ansaan ja miten koko juttu vaikutti järjestetyltä.
Totuus on kuitenkin että niin viisas kuin Dumbledore onkin hänkin tekee virheitä. Hän on sanonut sen itse ja Row on myös sanonut sen.
"Miin viisas kuin hän onkin se ei suojele häntä inhimillisiltä heikkouksilta.(Kuten esimerkiksi se miten hän yritti pitää Siriuksen hengissä ja miten hän ei kertonut Harrylle ennustuksesta heti vaan pitkän vetkuttelun jälkeen) Tässä voi nähdä sen että miehet jotka eivät ole kaatuneet voimakkaimmastakaan voimasta,kaatuivat lopulta inhimillisiin heikkouksiin.Kuten Merlin,joka ihastui lopulta haltiattareen,joka vangitsi hänet lopulta kun tämä oli opettanut tälle kaikki taikansa ja kyllästyttyään tähän. Dumbledore on kai sitä mitä voi sanoa liian viisaaksi. Usein sellaiset ihmiset ovat viisautensa takia eristäytyneet muista.Missä esimerkiksi ovat Dumbledoren vaimo,missä on hänen uskottunsa) Vapa lainaus Rowin kommentista englannin kielisestä wikipediasta.Ehkä Dumbledore, Sirius jne. palaavat "aaveina" tms., jotka pystyvät _tappamaan_ ankeuttajat, eivät pelkästään pääsemään niistä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899