Hei, tahtosin saada esirukousta jatkuvien poskionteontulehdusten puolesta. Olen jo tuonne terveyspalstalle laittanut juttua, ja kysellyt kuka kärsii samoista ongelmista. Olen 25-v. kahden lapsen äiti, ja mulla on tosi raskasta, koska sairastan jatkuvaa poskiontelotulehduskierrettä. Ja mikä pahinta, tulehdukset ovat vain lisääntyneet mitä useammin lääkäri kirjoittaa minulle antibiootteja. Olen syönyt niitä jo aivan liikaa! Maha reistailee ja joudun paksunsuolen tähystykseenkin. Herkkään vatsaan antibiootit eivät tee hyvää jatkuvalla syömisellä. Kun minulla on vielä kaksi lasta, en voi koko ajan maata sairaana ja kuumeessa. Sairastelu verottaa voimia siinä mittakaavassa, että olen alkanut jo pelkäämään tuleekohan tervettä päivääkään. On jaksoja jolloin olen vähän aikaa terve, ja sitten taas tulehdus päällä! Minulla on allergia ja asianmukaiset lääkkeet, mutta tulehdukset tulevat vaan. En kestä! Olen rukoillut, että Jumala parantaisi, ja mieskin on rukoillut, mutta lääkäri syöttää vaan antibiootteja. Ja tämä nuori, ihan mukava naislääkäri on sitä mieltä, että sitä antibioottia vaan syödään. Se ei anna mulle punkteerausta, eli poskiontelonhuuhtelua. Olen saanut monilta ihmisiltä tietoa, että poskionteloiden leikkaus, eli avarrus voisi auttaa, ja lopettaa tulehdukset. Oma lääkärini ei kuitenkaan pidä leikkausta vielä tarpeellisena, vaan tyrkyttää niitä antibiootteja. Ja nythän on tehty tieteellinen tutkimus vastikään, jossa todistettiin antibioottien vaarallisuus. Siis jos niitä määrätään liikaa. Ja minä en ole mikään rikas, että minulla olisi varaa leikkuuttaa yksityisellä poskiontelot. Rukoilkaa, että tautikierre loppuu. Olen todella rakkaat sisaret ja veljet teille siitä ikuiseti kiitollinen.
JATKUVALLA ANTIBIOOTTIHOIDOLLA!
9
472
Vastaukset
- tarkista.
Et kai vain asu ns. "hometalossa" tai ole töissä sellaisessa..? Homealtistus saattaa aiheuttaa juuri tuollaista. Ota asiasta selvää...
Joo, ei se antibioottien JATKUVA syönti ole hyvästä. Parhaiten kiität esirukoilijoitasi kun kiität heidän Jumalaansa.
- Kas näin
parhaiten kiität esirukoilijoitasi liittymällä heidän kulttiinsa, lahjoittamalle heille kaiken omaisuutesi ja sitten tottelemalla tätä kulttia orjan tavoin loppuelämäsi.
- Ystäväsi
Vaihda lääkäriä tai vaadi ainakin pääsyä erikoislääkärille. minulla oli itsellä sama tilanne vatii osaavaa hoitoa, olen itse popsinut kymmeniä purkkeja myös antibiootteja, apu löytyy varmasti! olen varma rukoilen myös sinun puolestasi.
- .-.--.
Kannattaa tosiaan tarkistaa kämpän home-arvot. Onko muilla perheenjäsenillä vastaavia oireita tai muuta toistuvaa sairastelua tai ärsytystä?
Kannattaa myös hakeutua ammattitaitoisemman lääkärin hoitoon. Jatkuva antibioottien syöminen altistaa kaikille viruksen aiheuttamille sairauksille.
Hmmm.... rukoilen, että teet näin ;) - mutta se lähti
kun vedin purkillisen gefilus-maitohappobakteereja. olin kipeä n. 4-5 kertaa vuodessa (antibiootit joka kerralla..). lääkärille ei tullut mieleenkään ehdottaa vatsan bakteerikannan korjausta. en ymmärrä. siihen loppui sairasteluni..
- Puolestasi
kannattaisi kokeilla nenä huuhtelua, laitan alle yhden esimerkki osoitteen josta saa kannuja.
http://www.nhs.fi/webshop/products.php?g1=3268be&gclid=CKWZva6t8YoCFQrVXgod2FHSlA
Rukoilen puolestasi. Herramme Jeesus Kristus auttakoon Sinua sairaudessasi.
T- Puolestasi
Lisäys vielä edelliseen viestiin.
Homeopaattiset lääkkeet eivät ole raamattuun uskovan kristityn kannalta sopivia niihin liittyvän filosofian takia. Niiden filosofiaan liittyy elementtejä mm.antroposofisesta ajattelusta sekä hinduismista.
Nenän huuhtelu ei mielestäni ole siihen liitännäinen ja voit hyvin käyttää tuotetta joka ei ole homeopatiaa myyvän yrityksen tuotteita.
T - ravintolisät eivät
Puolestasi kirjoitti:
Lisäys vielä edelliseen viestiin.
Homeopaattiset lääkkeet eivät ole raamattuun uskovan kristityn kannalta sopivia niihin liittyvän filosofian takia. Niiden filosofiaan liittyy elementtejä mm.antroposofisesta ajattelusta sekä hinduismista.
Nenän huuhtelu ei mielestäni ole siihen liitännäinen ja voit hyvin käyttää tuotetta joka ei ole homeopatiaa myyvän yrityksen tuotteita.
Tole homeopaattisia vaan valmistettu oikeasta ravinnosta kuten vihanneksista, hedelmistä ym.
Ei lääkäri eikä uskontokaan voi kieltää ruokaakaan nauttimasta joten ei myöskään ravintolisiä jotka valmistetaan luontoäidin antimista!
Hei haloooooo???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796