MP-poliisit

a-e

11

1873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackwomans

Linkilläsi meille motoristeille?

• blackwomans

• a-e
        whiteman. kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=558&posting=22000000024467144

Tulinpahan vilkaiseen palstaa ja huomaan että järjestelmä teki kuin tekikin kepposen: kirjoitin linkkini yhteyteen kutakuinkin näin, että "onkohan lukijoiden joukossa ketään jolla olisi vielä ammatinvalinta hakusessa? Ehkäpä tässä ideaa."

Muistan, että painoin LÄHETÄ VIESTI-ruutua kahdesti. Ekalla kerralla kesti kauan ja palvelimen ilmoitettiin ruuhkautuneen josta syystä kävin tsekkaamassa vielä kerran, että viesti on niinkun pitääki eli linkki aktiivinen ja toisella kerralla infottiin, että järjestelmä on suljettu.

Viittauksesi ikäryhmien mukamas-keskusteluun ei siis ole oikea. Siellä ei edes keskusteltu vaan asetetiin jälleen kerran mies-naiskysymykseksi tuokin juttu pilkkaavaan sävyyn, ei asialliseen. Hohhoijaa....

• pelkää poliisia

Pystyykö poliisijeppe ampumaan vauhdissa ?
      Voi olla ,että lippaanvaihto on hankalaa!

• kuullut

montako kertaa esim. Suomessa on poliisi ampunut jotain liikkuvasta autostakaan?

• heh.
        kuullut kirjoitti:

montako kertaa esim. Suomessa on poliisi ampunut jotain liikkuvasta autostakaan?

Joo ..voi mennä tuulilasi epähuomiossa rikki!

• Tuotahan voisi kokeilla naapurin hiekkamontussa.

• vanha-kääpä
        vanha-erkki kirjoitti:

Tuotahan voisi kokeilla naapurin hiekkamontussa.

Täytyy vaan ensiksi kysyä maanomistajan lupa!

• Esa Nahka
        kuullut kirjoitti:

Eikös tässä takavuosina poliisi ampunut motoristia selkään?
        En ole varma oliko liikkuvasta autosta, mutta näin muistelen.

• pyöriä ollenkaan?

Tietääks joku, onks niillä esim. enduroita jossain pohjoisessa koska siellähän ei kai niinkää tarvi katupyöräominaisuuksia mut metsäpyörien kylläki?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe