Itselläni on Nordean mastercard. Nyt kysyisinkin, että myöntääkö Nordea mastercardiin luottorajan korotuksen välittömästi, kun sitä netin kautta haen? Vai meneekö se käsiteltäväksi jonnekin.
Onko jolla kulla kokemusta tuosta?
Nordean mastercard
6
8753
Vastaukset
- Hölvääjä
Minulla oli luottorajana 2.500,00 eur ja täytin netissä luottorajan korotushakemuksen. Halusin korottaa 1.000,00 eur:lla, kesti vain muutaman tunnin kun korotus oli laitettu voimaan.
Tosin olin aikaisemmin saanut Nordealta postia, kuoressa oli MasterCard hakemuslomake valmiiksi täytettynä, lomakkeeseen oli laitettu luottoraja
4.500 eur, sain muutaman tälläisen kirjeen, en kuitenkaan tarttunut niihin tarjouksiin silloin, muistaakseni " tarjoukset " olivat kuukauden voimassa. Ei ole kokemusta, mutta korttisopimusta tehdessä kysyin, voiko limiittiä korottaa helposti matkan ajaksi. Pankkineuvoja sanoi, että Visassa sellainen on mahdollista, mutta ei Master Cardissa, jossa limiitin korottaminen vaatii aina raskaamman luottopäätöskäsittelyn.
Nordean korttilimiittejä on kyllä kahta lajia: Myöntäjänä on joko pankin rahoitusyhtiö tai pankki. Nettihakemus menee ensin rahoitusyhtiöön. Jos sitä ei siellä hyväksytä, hakemus siirtyy pankin käsiteltäväksi. Luultavasti käsittelyaikakin riippuu siitä. Rahoitusyhtiö ottaa ilmeisesti huomioon vain säännölliset tulot, pankki myös varallisuuden ja koko pankkisuhteen.- jymäytetty?
Vaihtaessani Visat Mastereihin minulle kerrottiin luottorajaksi 5000E/kk, maksuaikakäytössä siis.
Varsinaisesta velkapuolesta en tiedä. - pitää yleensä
odottaa ellei tulot ole nousseet tms.
- aina vaihtlee
välillä jopa vastaavat alle tunnissa ja joskus menee pari pvääkin
- Soitto vain
Soitin pankkiin ja pyysin parin tonnin korotusta, sanoi että noin 5 minuutin päästä luotto on käytettävissä.
Hyvin tuo homma pelaa. Tietysti siihen liittyy asiakashistoriasi. Avain asiakkuus ja henkilökohtaiselle yhteyhenkilölle soittaminen auttaa huomattavasti asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049