Nyt on paha!!

Remuelkku

Nimittäin Haapavesi on ryhmittynyt sankoin joukoin yhden ehdokkaan taakse. Hän tulee saamaan mahtavan äänivyöryn ja tulevana sunnuntaina vaalituloksen julkaiseminen viivästyy useilla tunneilla.

Haapaveden politiikkapalsta on kertonut mitä ilmeisemmin karun totuuden viimeisen vuorokauden aikana suomen poliittisesta suunnasta.

Vapise pohjanmaa!!

17

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasureille on tulossa

martin-kokoinen vaalivoitto,
      yli 5 %.

Mtv-mittaus kerto eilen.

• Se numero on, kun en viitsi kahlata läpi näitä poliittisia höpinöitä. Pitäis Sunnuntaina käydä, joku hämähäkinkuva piirrustaan, heitä nyt jotain vihiä poliittisesti sitoutumattomalle äänestäjälle.

• sopis sulle

korhos-martti Vasureista.

• sopis sulle kirjoitti:

korhos-martti Vasureista.

Se sopii oikein mainiosti, mutta ilman korhos-marttia. En niitä poikia, ehota jotakin naisimmeistä, sitten sitä numeraalista asentoa.

• se kyllä passaa
        kerbiili62 kirjoitti:

Se sopii oikein mainiosti, mutta ilman korhos-marttia. En niitä poikia, ehota jotakin naisimmeistä, sitten sitä numeraalista asentoa.

Paula-kaunotar Oulusta.

• se kyllä passaa kirjoitti:

Paula-kaunotar Oulusta.

Kamasutrasta tuommosta numeraalista asentoa, mutta täytyy mielenkiinnosta katsoa tämä Paula-kaunotar Oulusta.

• on vielä hyvin
        kerbiili62 kirjoitti:

Kamasutrasta tuommosta numeraalista asentoa, mutta täytyy mielenkiinnosta katsoa tämä Paula-kaunotar Oulusta.

älykäs ja huomaavainen.
        Äänestä kuus-nollaa,
        se kasvattas sun pollaa !!!

• Kyllä tuo eilisen illan poliittinen palo oli suurempi kuin ajatuksessani arvelin. Toivottavasti suurin palo on takanapäin eikä mitään jäännyt kytemään.

Kyllä se hämähäkinkuvio menee siinä missä numerokin. Ainakin nuihin täällä pyöriviin numeroihin, minä olen tullut yliherkäksi.

• meyri kirjoitti:

Kyllä tuo eilisen illan poliittinen palo oli suurempi kuin ajatuksessani arvelin. Toivottavasti suurin palo on takanapäin eikä mitään jäännyt kytemään.

Kyllä se hämähäkinkuvio menee siinä missä numerokin. Ainakin nuihin täällä pyöriviin numeroihin, minä olen tullut yliherkäksi.

Kiihtyy vielä muutaman päivän, sitten alkaa itku ja parku, kun se oma luottomies/ -nainen on jäänyt rannalle ruikuttamaan. Eiköhän sinne joku raapustus, Sunnuntaina minunkin puolesta tule viriteltyä. Sinänsä tämä yhden ehdottama numerosarja on hauska, muttei vaalihommissa. Muuten miten näyttää lumitilanteen käyvän viikonloppuun mennessä, Liminka lähes lumeton tänään. Mitäs minä ennustin, vähäksi käy hanget, saattaahan se kyllä nakella vielä lisääkin.

• kerbiili62 kirjoitti:

Kiihtyy vielä muutaman päivän, sitten alkaa itku ja parku, kun se oma luottomies/ -nainen on jäänyt rannalle ruikuttamaan. Eiköhän sinne joku raapustus, Sunnuntaina minunkin puolesta tule viriteltyä. Sinänsä tämä yhden ehdottama numerosarja on hauska, muttei vaalihommissa. Muuten miten näyttää lumitilanteen käyvän viikonloppuun mennessä, Liminka lähes lumeton tänään. Mitäs minä ennustin, vähäksi käy hanget, saattaahan se kyllä nakella vielä lisääkin.

Maanantaina, kun pyöräilin niin tuntui, että pyörä kävi hyvin veneen korvikeeksi. Pitkävartiset saappaat olisi ollut in, jos niitä olisi pystynyt käyttämään (ovat pikkasen epäkäytännölliset kaupunki oloissa).

Nyt on ihan erilaista. Tiet ovat sulat ja kuivat. Minä esim. sain houkuteltua ulos huonokuntoisen ystäväni, joka oli viimeeksi ollut ulkona syksyllä. Minä uskon, että lumet lähtevät ilman tulvaa tänä keväänä, valitettavasti.

• meyri kirjoitti:

Maanantaina, kun pyöräilin niin tuntui, että pyörä kävi hyvin veneen korvikeeksi. Pitkävartiset saappaat olisi ollut in, jos niitä olisi pystynyt käyttämään (ovat pikkasen epäkäytännölliset kaupunki oloissa).

Nyt on ihan erilaista. Tiet ovat sulat ja kuivat. Minä esim. sain houkuteltua ulos huonokuntoisen ystäväni, joka oli viimeeksi ollut ulkona syksyllä. Minä uskon, että lumet lähtevät ilman tulvaa tänä keväänä, valitettavasti.

10 pistettä, kun kannat huolta lähimmäisistä, jotka ovat huonokuntoisia. Näinä kiireisinä aikoina tahtovat, nuo tuollaiset auttajat olla harvassa. Yöpakkaset pitävät nähtävästi huolen, ettei mitenkään erikoisia tulvia mahda tulla. Näin Lintubongarina on ikävää, että muutto käynnistyy liian aikaisin, sillä onhan selvää, että ei se kesä vielä ole tulossa, mutta kuka kertois sen, näille aikaisille muuttajille. Joutuvat vielä koville Takatalven kanssa.

• kerbiili62 kirjoitti:

10 pistettä, kun kannat huolta lähimmäisistä, jotka ovat huonokuntoisia. Näinä kiireisinä aikoina tahtovat, nuo tuollaiset auttajat olla harvassa. Yöpakkaset pitävät nähtävästi huolen, ettei mitenkään erikoisia tulvia mahda tulla. Näin Lintubongarina on ikävää, että muutto käynnistyy liian aikaisin, sillä onhan selvää, että ei se kesä vielä ole tulossa, mutta kuka kertois sen, näille aikaisille muuttajille. Joutuvat vielä koville Takatalven kanssa.

Kauhia, kun alkoi ahdistaa tuo muuttolintujen kohtalo. Toivottavasti ei menetetä kuin muutama yksilö.. Sitä minä yhtenä päivänä pohdin, että vaikuttaako aikasempi muutto jotenkin lintuinfluenssaan esim. sairaat linnut ehtivät tänne ennenkuin menehtyvät????

• Desavuu
        meyri kirjoitti:

Kauhia, kun alkoi ahdistaa tuo muuttolintujen kohtalo. Toivottavasti ei menetetä kuin muutama yksilö.. Sitä minä yhtenä päivänä pohdin, että vaikuttaako aikasempi muutto jotenkin lintuinfluenssaan esim. sairaat linnut ehtivät tänne ennenkuin menehtyvät????

Kuoleehan niitä lintuja joka vuosi ja tänäkeväänä tehdään sillä saralla ennätys.

Kevät aikaisessa, linnut tulevat liian varhain, tulee takatalvi ja moni lintu kuolee kylmään ja nälkään.

• Desavuu kirjoitti:

Kuoleehan niitä lintuja joka vuosi ja tänäkeväänä tehdään sillä saralla ennätys.

Kevät aikaisessa, linnut tulevat liian varhain, tulee takatalvi ja moni lintu kuolee kylmään ja nälkään.

Sitä nimimerkkiä ei kannata lainailla. Sen ympärillä pörrää hörhöjä...

• meyri kirjoitti:

Tämä jotakuta, muutama viestin vaihto. Flunssaan en uskonut viimekeväänä, valitettavasti en vielä nytkään, vaikka varmastikkin sitä jo Suomessakin on esiintynyt. Luonnonlakihan se tämä liian aikaisten lintujen kuoleminen on, kunhan ei aiheuttas flunssahysteriaa, kiikutetaan labratutkimuksiin kaikki nääntyneet, paleltuneet linnut.

• kerbiili62 kirjoitti:

Tämä jotakuta, muutama viestin vaihto. Flunssaan en uskonut viimekeväänä, valitettavasti en vielä nytkään, vaikka varmastikkin sitä jo Suomessakin on esiintynyt. Luonnonlakihan se tämä liian aikaisten lintujen kuoleminen on, kunhan ei aiheuttas flunssahysteriaa, kiikutetaan labratutkimuksiin kaikki nääntyneet, paleltuneet linnut.

Täällä toimii viidakonlaki eli JOS muiden KIRJOITTAMINEN häiritsee niin tee häirintä isku. Minä olen sisäistänyt sen kylläkin toistapäin.

JOS muiden kirjoitus häiritsee niin JÄTÄN LUKEMATTA. Mutta, jos minua häiritään niin viestin perään.

Olen minä kyllä ajatellut heittäytyä HÄIRIKÖITÄ kohtaan "sokeaksi tai kuuroksi", miten sen nyt netissä ottaa. Sehän on helppoa lukee vain rekkaroidut kirjoitukset, mitkä näin yleisesti otettuna ovat kiinnostavampia.

• kerbiili62 kirjoitti:

Tuli kirjoitettua paatoksellinen teksti. Viesti oli kyllä tarkoitettu muille.

Utelempa viellä, että näitkö viime vuonna lehmähaikaraa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2110
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1454
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1414
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe