Ritva Valkaman kauan sitten esittämä tarina:
Brittilady kutsui budoaariinsa hovimestarin,
joka kumartaa arvokkaasti ja sanoo: "Madam...?"
Lady katsoo hovimestaria pitkään ja sanoo matalalla,
käskevällä äänellä: "James, olkaa hyvä ja riisukaa pukuni, nyt heti?"
Mies tekee työtä käskettyä ja riisuu ladyn puvun.
"James, riisukaa myös alushameeni." –
"Madam", sanoo hovimestari, kumartaa ladylle ja riisuu alushameen.
"James, rintaliivit myös", sanoo lady katsoen miestä suoraan silmiin.
Hovimestari huokaisee: "Madam", ja riisuu rintaliivit.
Lady kohottaa kulmakarvojaan ja käskee edelleen: "James, nyt alushousut."
"Madam", kuiskaa James jo käheällä äänellä,
noudattaa emäntänsä käskyä ja jää seisomaan hiljaa paikalleen.
Paljon puhuvan hiljaisuuden jälkeen lady jatkaa: "James... jos haluatte säilyttää paikkanne meidän perheemme palveluksessa... älkää enää koskaan pukeutuko minun vaatteisiini."
Onkohan liian sopimatonta tänne?
14
1078
Vastaukset
- jartsev
Ritva Valkama esitti sen Pentti Siimekselle siinä ohjelmassa.....en mä muista sen nimee, mutta hän esitti sen niin loistavasti että nauratti tosi vietävän paljon.
- mies_vm56
sopimaton. Ennenkuulumaton vitsi oli ja hieman yllättävä loppu vaikka en "sellaista" loppua odottanutkaan.
- wenla*
ohjelman, ja sain tallennettua ihanista ihanimman "Sinun haluan vain".
Vitsi, että se on eräs parhaimpia telkkarista näkemiäni sketsejä.- jartsev
Tuli tällainen vitsi mieleen kun:
Pastorin koe.
Pastori lopetti saarnaansa ja kertoi seuraavan sunnuntain saarnansa käsittelevän valheen syntiä, sitä varten hän kehoitti seurakuntalaisia lukemaan ennalta Markuksen evankeliumin 17. luvun.
Seuraavana sunnuntaina hän saarnansa aluksi kysyi ketkä seurakuntalaisista olivat lukeneet Markuksen evakeliumin 17. luvun. Noin puolet seurakuntalaisista nosti kätensä.
- juuri teille minun pitääkin puhua, Markuksen evankeliumissa on vain 16 lukua. - wenla*
jartsev kirjoitti:
Tuli tällainen vitsi mieleen kun:
Pastorin koe.
Pastori lopetti saarnaansa ja kertoi seuraavan sunnuntain saarnansa käsittelevän valheen syntiä, sitä varten hän kehoitti seurakuntalaisia lukemaan ennalta Markuksen evankeliumin 17. luvun.
Seuraavana sunnuntaina hän saarnansa aluksi kysyi ketkä seurakuntalaisista olivat lukeneet Markuksen evakeliumin 17. luvun. Noin puolet seurakuntalaisista nosti kätensä.
- juuri teille minun pitääkin puhua, Markuksen evankeliumissa on vain 16 lukua.sie mua luule , etten katsonut Valkaman ja Siimeksen ohjelmaa, vai mitä tarkoitat?
*kysyy kädet puuskassa* - jartsev
wenla* kirjoitti:
sie mua luule , etten katsonut Valkaman ja Siimeksen ohjelmaa, vai mitä tarkoitat?
*kysyy kädet puuskassa*Mä vain en sketsin nimee muistanut. sorry:)
- wenla*
jartsev kirjoitti:
Mä vain en sketsin nimee muistanut. sorry:)
oli iki-ihana "Sinut haluan vain", tai se oli kai sen levyn nimi.
Minusta tuo esitys oli koko telkkarihistorian ihanimpia. Toivottavasti sinäkin sen näit. - jartsev
wenla* kirjoitti:
oli iki-ihana "Sinut haluan vain", tai se oli kai sen levyn nimi.
Minusta tuo esitys oli koko telkkarihistorian ihanimpia. Toivottavasti sinäkin sen näit.Kaunis puhutteleva, upea nimi tuo:) Minä pidin siitä Ritva Valkaman esittämästä huumorista ja hänen loistavasta tavastaan esittää. Se oli jotain erityistä, aina siiheen telkun katsontaan piti oikein paneutua. Pentti Siimeskin oli tosi sopiva siihen sketsi sarjaan. Kukahan ne käsikirjoitukset teki.
Mietin katsoessani, että olisi pitänyt saada se. talteen.
Tiedätkö milloin ohjelma oli tehty ja mikä sen nimi on?- wenla*
optimisti-orvokki kirjoitti:
Mietin katsoessani, että olisi pitänyt saada se. talteen.
Tiedätkö milloin ohjelma oli tehty ja mikä sen nimi on?löysin ihan asiasta kertovan Wikipedian artikkelin, eli vuosina 1979-1980 tehty Parempi myöhään. Siinä kerrotaan juuri erityisesti tuosta ensimmäisessä ohjelmassa tehdystä sketsistä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Parempi_myöhään wenla* kirjoitti:
löysin ihan asiasta kertovan Wikipedian artikkelin, eli vuosina 1979-1980 tehty Parempi myöhään. Siinä kerrotaan juuri erityisesti tuosta ensimmäisessä ohjelmassa tehdystä sketsistä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Parempi_myöhäänarkistosta jotain? Pitää lähteä tutkimaan.
Kertoisitko, jos sinulla on lisätietoja asiasta. Ne muutkin Valkaman ja Siimeksen lemmenpariduetot olisi kiva nähdä.- jartsev
wenla* kirjoitti:
löysin ihan asiasta kertovan Wikipedian artikkelin, eli vuosina 1979-1980 tehty Parempi myöhään. Siinä kerrotaan juuri erityisesti tuosta ensimmäisessä ohjelmassa tehdystä sketsistä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Parempi_myöhäänSiitä selvisi kaikki. Nimi oli "Parmpi myöhään" ja käsikirjoituksen olivat kirjoittaneet Seppo Ahti ja Neil Hardwick. Kiitti sinulle:)
- hyvä...
Kiitos!
- Pirre*
oli sopiva, ainakin minulle - kiitti aamunauruista.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124