Sain tänään tosi levollisen mielen, kun aamupäivällä tartuin sauvoihin ja lähdin lenkille. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Tuntui levolliselta kävellä yksin. Hartioden jännityskin laukesi. Poikkesimpa samalla äänestämässä. Numero piirtyi paperille kevyesti.
Olipa matkalla kohtalokin pelissä taas kerran. Tuli vastaan tuttava pariskunta. He tarvitsivat apuani tulevalla viikolla. Mieliala senkuin parani - olen tarpeellinen. Vielläpä kerkesin venyttely jumpaan yle 2 tyttöjen kanssa.
Mielenrauhaa
6
393
Vastaukset
- Painukaa
ulos senkin TOLLOT.
Olisiko aika käydä sinunkin ulkona ja yrittää seestyä? Tuosta nimittelystä arvailen meidän olleen viestittelemässä aikasemminkin.
- Ihanan
meyri kirjoitti:
Olisiko aika käydä sinunkin ulkona ja yrittää seestyä? Tuosta nimittelystä arvailen meidän olleen viestittelemässä aikasemminkin.
ladyn kanssa kävelemässä.
- murtzi
Ihanan kirjoitti:
ladyn kanssa kävelemässä.
Määpä annan sulle pari neuvoo. Ladylle jutskataan mukavia, ei nimitellä esim tolloksi, käsikynkässä kävelään huom. ote vakaa ei puristava.
Mulla on tunne et toimit toisella tapaa. Varo Lady häippäsee.
Muuten oliko sitä Ladyä...
Tämän verran minä halusin kirjoittaa näistä vaaleista.
Nytpä tiedät äiskä, sitten että kävin äänestämässä. (Kerronpa viellä sen verran, että tällä kertaan annoin ääneni ratkaista vaalikoneen. Katsotaan sitten seuraavissa, joko löytyisi eritavalla...)Yksi juttu viellä, käyppä kurkkaan galleria sivuani, siellä on myöhästynyt s.lahja sinulle.
Ps gallerisivulle pääsee, kun painaa hiirellä meyriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969