lasten oikeuksia! Sellaiset aloitteet poistetaan välittömästi, vaikka minkälainen näyttö vanhemman hyväksikäytöstä olisi! Onko kepulainen lahko mahdollisesti poistojen takana? Teilläkö ei lasten oikeuksia kunnioiteta? Jos näin on, rikotte Suomen lakia!!! Mitä muuten se raamattu sanoo uskollisuudesta ja kuuliaisuudesta esivallalle?
Haapaveden palstalla
10
1135
Vastaukset
Ei näytä olevan päätä eikä häntää tässä jutussa. Meniköhän lapsi pesuveden mukana ja syntyi oikea sillisalaatti sekametelisopalla.
Ainakin asian käsittelypaikka on väärä.- Kun sinä putoat
kärryilta, niin "ainakin käsittelypaikka on väärä"! Siinä sitä on viisas sydän äänessä!
- vielä vastannu
Kun sinä putoat kirjoitti:
kärryilta, niin "ainakin käsittelypaikka on väärä"! Siinä sitä on viisas sydän äänessä!
tuohon miksi pelkäät, puuttuuko faktat, onko vain halu parjata.
Kun sinä putoat kirjoitti:
Käsittelypaikka on väärä koska ;mm.
tällä palstalle ei ole mahdollista suorittaa sosiaalitoimen toimenpiteitä,
tälle palstalla ei ole mahdollista puuttua sosiaalityöntekijöiden virkavirheisiin,
tällä palstalle ei ole mahdollista keskustella keisistä ilman, että ei aiheutteitaisi lisää kärsimystä asianosaisille,
tällä palstalle ei voida keskustella tapahtumista jotka tapahtuu "noin jossain" Suomea
Tämä palsta ei ole juorulehti, jossa ajanvietteeksi heitellä lähimmäisestä tarinaa.
Kärryiltä putoaminen johtui kyllä kirjoittajan epämääräisistä viesteistä.- jolla on edes
vielä vastannu kirjoitti:
tuohon miksi pelkäät, puuttuuko faktat, onko vain halu parjata.
vähänkin kykyä ajatella, ymmärtää, ettei tällaista lähde kukaan parjausmielessä esiintuomaan. Ihmettelen teidän moraalia: olette huolissanne siitä, mitä paljastan ja mitä en, mutta ette ole huolissanne niistä perheistä, joissa näitä kauheuksia tapahtuu. Ääliökin ymmärtää, ettei minulta oikeudessa kestävät faktat todellakaan puutu! En niitä silti tässä teille esiin tuo.
Minä tuon asian esille siksi, että niissä perheissä, joissa aloituksessa mainittuja kauheuksia tapahtuu, kärsijät rohkaistuisivat ja lähtisivät hakemaan itselleen Suomen laissa määriteltyjä oikeuksia. Mitä ihmeen älyä olisi lähteä parjausmielessä tällaista esittämään. Kyllä täytyy olla kieroutunut mielenlaatu sellaisella, joka edes moista miettii! jolla on edes kirjoitti:
vähänkin kykyä ajatella, ymmärtää, ettei tällaista lähde kukaan parjausmielessä esiintuomaan. Ihmettelen teidän moraalia: olette huolissanne siitä, mitä paljastan ja mitä en, mutta ette ole huolissanne niistä perheistä, joissa näitä kauheuksia tapahtuu. Ääliökin ymmärtää, ettei minulta oikeudessa kestävät faktat todellakaan puutu! En niitä silti tässä teille esiin tuo.
Minä tuon asian esille siksi, että niissä perheissä, joissa aloituksessa mainittuja kauheuksia tapahtuu, kärsijät rohkaistuisivat ja lähtisivät hakemaan itselleen Suomen laissa määriteltyjä oikeuksia. Mitä ihmeen älyä olisi lähteä parjausmielessä tällaista esittämään. Kyllä täytyy olla kieroutunut mielenlaatu sellaisella, joka edes moista miettii!Vai tälläinen oli motiivisi kirjoittaa. Enpä enään kommentoi, sillä en kuulu perheeseen, joka tarvitsee oikeuksia.
Ei muutakuin onnea matkalle, jonka olet valinnut. Olisithan voinnut valita toisenkin tie löytää perheet ja kertoa heidän oikeutensa.
Pikkuinen hermoloma olisi paikalla....- lähteä sellaiselle
meyri kirjoitti:
Vai tälläinen oli motiivisi kirjoittaa. Enpä enään kommentoi, sillä en kuulu perheeseen, joka tarvitsee oikeuksia.
Ei muutakuin onnea matkalle, jonka olet valinnut. Olisithan voinnut valita toisenkin tie löytää perheet ja kertoa heidän oikeutensa.
Pikkuinen hermoloma olisi paikalla....lomalle. Minä puhun kärsivistä lapsista, mutta sinua huolettaa, onko kirjoitukseni oikealla palstalla... Voi voi,,,!
- syystä!
meyri kirjoitti:
Käsittelypaikka on väärä koska ;mm.
tällä palstalle ei ole mahdollista suorittaa sosiaalitoimen toimenpiteitä,
tälle palstalla ei ole mahdollista puuttua sosiaalityöntekijöiden virkavirheisiin,
tällä palstalle ei ole mahdollista keskustella keisistä ilman, että ei aiheutteitaisi lisää kärsimystä asianosaisille,
tällä palstalle ei voida keskustella tapahtumista jotka tapahtuu "noin jossain" Suomea
Tämä palsta ei ole juorulehti, jossa ajanvietteeksi heitellä lähimmäisestä tarinaa.
Kärryiltä putoaminen johtui kyllä kirjoittajan epämääräisistä viesteistä.Itse olen psykiatrian korkeasti koulutettu ammattilainen ja tiedän ihmisen käyttäytymisestä yhtä sun toista. Osaan myös arvioida sen, millä palstalla kirjoitukseni julkaisen. Minulla on syyni julkaista se juuri tällä palstalla. Jos et ymmärrä edes tätä tosi seikkaa, niin miksi asetut keskustelussa poikittain vakavan asian ollessa kyseessa.
Hyssyttelemällä ja mielistelemällä ei näitä asioita hoideta, vaan se itse asiassa on oire sairaudesta..., mutta eipä siitä tämän enempää. Kiitos kuitenkin, että jatkoit näinkin kauan, ehkäpä tämä aika ja keskutelu avasi silmiä todellista apua tarvitseville. He tietävät, että hyssyttelijöitä ja päänsilittäjiä heillä kyllä riittää, mutta heidän todellinen avuntarve on siinä, että vakavastiotettavat ihmiset uskaltavat nähdä heidän tuskansa ja tarttua asiaan tarvittavalla vakavuudella. Sinunlaisia sosiaaliymmärtäjiä ja epäröiviä poliiseja tällä alueella on vaikka kuinka paljon, mutta sellaisia kunnon kansalaisia, jotka ymmärtävät sen, että laki oikeastaan edellyttää asioihin puuttumista hyvin pontevasti jo silloin, kun on oletettavaa, että on tapahtunut rikos! Jokaisen ihmisen avunhuuto on AINA otettava vakavasti!!! - se on
syystä! kirjoitti:
Itse olen psykiatrian korkeasti koulutettu ammattilainen ja tiedän ihmisen käyttäytymisestä yhtä sun toista. Osaan myös arvioida sen, millä palstalla kirjoitukseni julkaisen. Minulla on syyni julkaista se juuri tällä palstalla. Jos et ymmärrä edes tätä tosi seikkaa, niin miksi asetut keskustelussa poikittain vakavan asian ollessa kyseessa.
Hyssyttelemällä ja mielistelemällä ei näitä asioita hoideta, vaan se itse asiassa on oire sairaudesta..., mutta eipä siitä tämän enempää. Kiitos kuitenkin, että jatkoit näinkin kauan, ehkäpä tämä aika ja keskutelu avasi silmiä todellista apua tarvitseville. He tietävät, että hyssyttelijöitä ja päänsilittäjiä heillä kyllä riittää, mutta heidän todellinen avuntarve on siinä, että vakavastiotettavat ihmiset uskaltavat nähdä heidän tuskansa ja tarttua asiaan tarvittavalla vakavuudella. Sinunlaisia sosiaaliymmärtäjiä ja epäröiviä poliiseja tällä alueella on vaikka kuinka paljon, mutta sellaisia kunnon kansalaisia, jotka ymmärtävät sen, että laki oikeastaan edellyttää asioihin puuttumista hyvin pontevasti jo silloin, kun on oletettavaa, että on tapahtunut rikos! Jokaisen ihmisen avunhuuto on AINA otettava vakavasti!!!sattunut kun pyörittelet asiaa etkä uskalla sanoa, sano nyt vain kyllä me sinua ymmärretään jos sulle on noin vakavasti sattunut , että pitää täällä asiaa vatvoa ja pyöritellä ja kiemurrella puolelta toiselle ja sieltä taas toisselle.
- kuulua sinulle lainkaan,
se on kirjoitti:
sattunut kun pyörittelet asiaa etkä uskalla sanoa, sano nyt vain kyllä me sinua ymmärretään jos sulle on noin vakavasti sattunut , että pitää täällä asiaa vatvoa ja pyöritellä ja kiemurrella puolelta toiselle ja sieltä taas toisselle.
tai sitten sormeni osoittaa suoraan sinua...
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999