Tietääkö kukaan iaidoka tai mahdollisesti nihonto-keräilijä, mistä Suomessa olisi mahdollista ostaa (silkkinen) sageo?
Kaikki googlehaut viittaavat että lähin paikka olisi amerikkalainen budokauppa. Ei siis saa Suomesta mistään?
Mistä uusi sageo?
4
644
Vastaukset
- Bamboo
Ei sit muuta. Voi noista muistakin kotimaisista budokaupoista löytää jos lykästää.
- Shigenobu
Siellä Kendoshopissahan näyttäisikin löytyvän. Enpä itse sinne osannut...
Kiitokset! - Berserker
Shigenobu kirjoitti:
Siellä Kendoshopissahan näyttäisikin löytyvän. Enpä itse sinne osannut...
Kiitokset!niiltä kendoshopista voi myös yrittää kysellä tuotteita, joita ei varsinaisesti niiden listalla ole. esim kyselet jonku tietyn väristä sageoo, ni ne selvittävät, saavatko, milloin ja paljo maksaa
- Ninja itsekin
Anttilasta löytyy halpoja aamutakkeja. Ei sen tarvitse olla silkkiä puumiekalla heiluessa. Polyesteri käy vallan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709