Olen aloittanut hyvissä ajoin suursiivouksen. Sen takaan, että moni tulee suremaan. Toisaalta muutamat järkevät henkäisevät helpotuksesta. Tulokset nähtävissä muutamassa päivässä ja ehkäpä tulen "tunnetuksi".
Ugh olen puhunut, eli varoittanut.
Kevään kunniaksi
22
1933
Vastaukset
- alkanut
palstan serifiksi?
- käsittääkseni
sheriffin pääsyvaatimuksiin kuuluu pitempiaikainen jäsenyys omalla rekisteröidyllä nimimerkillä.
- Mr Jones
Ei tarvitse seriffiksi alkamista. Ja käsittääkseni tänne ei seriffiksi pääse.
- ääressä
Mr Jones kirjoitti:
Jatjuvasti, minäkin yritin kerran siivoilla, mut kyllästyin aika pian. Siinäkin on oma tolkkunsa, jos et oo seriffi ja samalta koneelta satelee ylläpidolle poisto pyyntöjä jatkuvasti. Eip onaa pitemmänpäälle, ei ei.
Mr Jones kirjoitti:
Kiva kuulla, että jollakin on siivousintoa. Itse olen tottunut sotkuihin ja hyppelen yli jouhevasti. Täytyy kyllä myöntää, hyppely on välillä työlästä, joten kannatan siivousta.
- Mr Jones
meyri kirjoitti:
Kiva kuulla, että jollakin on siivousintoa. Itse olen tottunut sotkuihin ja hyppelen yli jouhevasti. Täytyy kyllä myöntää, hyppely on välillä työlästä, joten kannatan siivousta.
Olen kyllä täällä surffaillut aika kauan, mutta ainahan on kiva tuntea itsensä tervetulleeksi. Palaillaan.
- Köyri
meyri kirjoitti:
Kärpäslätkän?
- Mr Jones
ääressä kirjoitti:
Jatjuvasti, minäkin yritin kerran siivoilla, mut kyllästyin aika pian. Siinäkin on oma tolkkunsa, jos et oo seriffi ja samalta koneelta satelee ylläpidolle poisto pyyntöjä jatkuvasti. Eip onaa pitemmänpäälle, ei ei.
Olen aika sinnikäs ja yritän jaksaa, sanottaisiinko että päivän kerrallaan.
- Mutta kun
Mr Jones kirjoitti:
Olen aika sinnikäs ja yritän jaksaa, sanottaisiinko että päivän kerrallaan.
Sain 1 poistetuksi, niin tuli 2 tilalle, ikäänkuin yltyivät vaan siitä. Ei sitä kauan jaksa.
- tuo tekstisi
Mr Jones kirjoitti:
Olen kyllä täällä surffaillut aika kauan, mutta ainahan on kiva tuntea itsensä tervetulleeksi. Palaillaan.
ethän vain ole :D
- Mr Jones
tuo tekstisi kirjoitti:
ethän vain ole :D
Tunnistettavissa? No ehkä jatkan vielä tällä "salanimellä" jonkin aikaa :D
- Mr Jones
Mr Jones kirjoitti:
Tunnistettavissa? No ehkä jatkan vielä tällä "salanimellä" jonkin aikaa :D
Aloittaman kirjoittama viesti. Ei se mitään, eihän tätä ole varattu. Eli leiki vielä hetki rauhassa.
Köyri kirjoitti:
Kärpäslätkän?
Kyllähän se lätkä löytyi. Kirjotinkin siitä. Menikö sinulta ohi?
En tiedä onko "takatalvi" vai tuoksuuko lätkässä viime kesän raadot, mutta enpä ole havainnut surinaa ympärilläni lähipäivinä.Mr Jones kirjoitti:
Aloittaman kirjoittama viesti. Ei se mitään, eihän tätä ole varattu. Eli leiki vielä hetki rauhassa.
Annoitko vihjeen, että rekisteröidyt? Suosittelen. Palstaa seuranneena tiedät kyllä miksi.
- epäselväksi
mitä siivoat. Taloasi, tätä palstaa vai kansaa vai ympäristöäsi vai jotain muuta
- Selvillä
Vielä hänellä itselläänkään. Epäilen suuresti.
- Ceed
tulla sanomaan heit herralle. Johan tuli taas näille yksille vipinää.
- Mr Jones
Vaikeaa oli ensin kuuleminen. Ininästä johtuen vaihdoin luudan imuriin, sellaiseen tehokkaaseen malliin. Kovemmat metelit työkoneesta antaa paremman työskentelyrauhan. Tuosta vipinästä sen verran, että reipas kuntoilu nostaa kuntoa, sekä parantaa mielenrauhaa. Katsotaan tulevaisuudessa onko asia näin.
Kirjoittelemisiin :).
kevään kunniaksi poistattaa.
- Mr Jones
Täähän on täyttä sontaa
Mr Jones kirjoitti:
Täähän on täyttä sontaa
sinä poistatkin minun asiallisia aloituksia ilman pätevää syytä.
- Mr Jones
Juu, en vaiteskaan ole tulossa seriffiksi millekään palstalle. Härnäsinpäs porukkaa :))
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999