Tiedoksi vaan, että jos olet tehnyt Pohjolaan eläkevakuutuksen, niin voit nostaa eurot pois (tietysti veroseuraamuksin)fuusion takia vielä maaliskuun aikana. Ei tarvitse odotella eläkepäiviä, eikä olla sopimuksen vankina, maksaa aivan poskettomia kuluja jne. Eipä ole OP eikä Pohjola asiasta paljoa ääntä pitäneet!!
Henki-Pohjolan ja OP-Henkivakuutuksen fuusio!
Eurot ulos
3
2090
Vastaukset
- taidat valehdella.
Nimittäin en usko että fuusiointi on sopimuksen purkuperuste, enkä löytänyt netistä hakemalla mitään aiheeseen liittyvää infoa.
Jos asiassa on perää niin pistä tieto mistä lähteestä sen sait.- alijäämä????
Kirjoittaja on oikeassa ja perustuu lakiin. Alijäämähyvitystä voi käyttää paremmin mikäli oivaltaa.... Taas toisille enemmän. kyselkää.
- Opika
Onko muita , kuin minä. vaihdoin entisen pohjolan henkivakuutuksen op:n sioitus-sidonnaiseen , ja menetin 7.2 % koron joka oli pohjolassa, taisin tehdä pahan virheen . voiko perua, kuka tietää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699