tupakoiva nainen

kysyn

mitä mieltä miehen olette tupakoivasta naisesta? onko se ihan turn off jos näette nätin nuoren naisen rööki huulilla.....

27

4350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta minun

kohdalla on turn off, mutta et sä siinä paljoa menetä vaikka näin onkin.

• ennen ei

Lopetin itse polttelemasta vuosi sitten, heti lopetuksen jälkeen ei haitannut, mutta nyt jotenkin säälittää kun joku myrkyttää vielä itseänsä. On se jonkinasteinen turn-off.

• ap.

oon nyt pystynyt vähentämään ja lopettaminen tosiaan on tavoitteena piakkoin. Omasta mielestäni tupakointi on ällöttävää ja siksi haluan eroon siitä. kiitos kommenteista

• Kyllä se turn off olisi jos nainen polttaisi tupakkaa.

• kysyi ensimmäisenä

poltanko kun tavattiin... Se inhoaa niin kamalasti tupakoivia....

En polttanut ja siitä se sitten lähti.
      Kyllä tupakoiva haisee ja näyttää aika
      tunkkaselle...

• Dave__

Tupakoiva nainen on minusta super sexy! Varsinkin jos pitää röökiä naisellisesti huulilla ja sormissa!!

• tupakoiva nainen,

mitä nuorempi sitä enemmän! Aina sitä epäilee yleensäkin tupakoivan henkisiä kykyjä ja ominaisuuksia...kalliiksikin tulee...

On se NIIN rumaa, kun nainen tupakoi:((((

• vastenmielistä

Mielestäni tupakoivat ihmiset ovat äärimmäisen vastenmielisiä, hyi saakeli sitä hajua.
      Olkoon ulkonäkö ja persoona kuinka hyvät tahansa, tupakoivan naisen kanssa en suostu kanssakäymisiin.

• jos muuten on kiltti

Ehkä siinä on jotain kiehtovaakin. Riipuu niin kovin paljon tapauksesta.

Valitettavan usein se tupakka vain on osoituksena kapinallisuudesta ja osoituksena, että olen "tuhma tyttö". Tämä voi karkoittaa ainakin minut.

• Tupakoiva

Mä oon polttanut 12 vuotiaasta vakituiseen ja oon nyt 46 , pieniä taukoja on ollut. Mulle ei oo koskaan, ikinä kukaan mies valittanut tupakanpoltosta tai hajusta ja niitä miehiä on kyllä riittänyt ja riittää edelleenkin :) Ehkä ne, joita se tupakointi haittaa, ovat vaan pysyneet kaukana, en tiedä, en ole kiinnittänyt huomiota... ja niissä mun miehissä on sekä tupakoivia että tupakoimattomia... eikä mun tulis mieleenkään tapojani muuttaa miehen takia, mieluummin sit vaihtaa miestä.

• vaihdat miestä

kuin luopuisit tupakasta. Ohhoh, joku on kiinni savuttelussa. Minä aattelen toisin. Kyllä hyvä mies tupakan voittaa.

• vaan muu olemus

Yleensä tupakoivat naiset ovat vähän sellaisia kovia mimmejä. En pidä sellaisista naisista jotka esittävät tuhmaa, kovaa ja menevää. Kiltit tupakoivat naiset ovat harvinaisia, vaikka heitäkin kyllä on olemassa. Naisen tulisi olla naisellinen tupakankin kanssa.

• Mirkku26
        vaan muu olemus kirjoitti:

Yleensä tupakoivat naiset ovat vähän sellaisia kovia mimmejä. En pidä sellaisista naisista jotka esittävät tuhmaa, kovaa ja menevää. Kiltit tupakoivat naiset ovat harvinaisia, vaikka heitäkin kyllä on olemassa. Naisen tulisi olla naisellinen tupakankin kanssa.

Heipätihei,

Minä en ymmärrä miehiä, jotka nalkuttaa tupakoinnista. Eiköhän se ole minun päätökseni ja osa minun elämääni jos päätän tupakoida tai sitten en. Nyt olen vähentänyt kun ei vaan kerta kaikkiaan välillä nappaa tupakointi. Joskus taas saatan polttaa askin päivään jos vaan sattuu huvittamaan ja sitten pidänkin viikon tauon ilman mitään vierotusoireita, sormien syyhyämisiä tai ajatustakaan että polttaisin. Olen ehkä paha tyttö muista syistä kuin sen tupakan takia. Eikä minulla ole mitään tarvetta olla paha tyttökään jos ei huvita. Eniten inhoan tupakkapaikkoja, joissa ollaan niin tupakoivia, että!..mieluiten poltan itsekseni kun kukaan ei ole siinä töllöttämässä.

• omituiselta

Ei sillä että vaatisin ehkä rakastamaani naista luopumaan tupakasta, tai että asia olisi sillä tavalla tärkeä. Mutta uskoisin kyllä itse olevani valmis tekemään aika suuria myönnyksiä rakkauden eteen. Oletko koskaan ollut tosissaan rakastunut? Vai onko kaikki käynyt aina liiankin helposti? Oletko vain tyytynyt niihin, keitä on tyrkyllä ollut? Ja miten niin niitä miehiä on riittänyt?

• Nättiä nuorta naista rööki huulilla ei näe. Nätteys katoaa savuna ilmaan.

• ajattelua

Jotenkin tupakoiva nainen voi ehdä vaikuttaa jopa seksikkäämmältä. Siis ei mikään sellainen nuhruinen rasvaletti, vaan sellainen kunnon typykkä.

Jos naisella ei ole muuta kuin kuntoilu, kalorit ja terveyden vaaliminen mielessä, ei sekään mitenkään hyvältä vaikuta. Joskus tämmöiset ovat vielä ikävän kärsineen ja kuluneen näköisiä ikäisekseen.

• vastaus :)!

tätä mieltä Fiiu82

• EksynytMyrskytuulenLapsi
        ajattelua kirjoitti:

Jotenkin tupakoiva nainen voi ehdä vaikuttaa jopa seksikkäämmältä. Siis ei mikään sellainen nuhruinen rasvaletti, vaan sellainen kunnon typykkä.

Jos naisella ei ole muuta kuin kuntoilu, kalorit ja terveyden vaaliminen mielessä, ei sekään mitenkään hyvältä vaikuta. Joskus tämmöiset ovat vielä ikävän kärsineen ja kuluneen näköisiä ikäisekseen.

kyllä ne ovat ne tupakka (ja alkoholi) yhdessä ja/tai erikseen, jotka saavat naisen ennen aikojaan näyttämään kuluneelta, iho muuttunee harmaaksi (terveen ihmisen puna katoaa), hiukset eivät enää kiillä (eivät ainakaan luonnostaan)...
        jne

• vastaus :)! kirjoitti:

tätä mieltä Fiiu82

Kiva, kun maistui! Ethän kuitenkaan pudonnut tuolilta? *huolestuneena*

• kysynpä kiinnostuksesta (M)

Viekoitellakseen miehiä ehkä?
      Pelkästä nautinnosta?
      Osoittaksen ehkä kapnnalisuuttaan tai muuten luonnettaan?
      Vain ehkä jostakin muusta syystä

• ehkä..

kuitenkin pelkästä nautinnosta, minä ainakin.

• syistä...

kuin miehet eli ei mitään syytä järjettömälle puuhalle kummallakaan sukupuolella

• MIESSS

HUONOA...

• pussaisi

roskakoria, eli ei kiitos.

• voisi ollakaan

Kuin tupakoiva kaunis nainen

• NENÄni

Todella vastenmielistä. Haiseva nainen on kammottava. Mielummin vaikka hieltä haiseva nainen kuin tupakoija.

• minun mielipide

Ei ole mikään turn off. Päivastoin, se on hyvinkin seksikästä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2129
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      363
      1478
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe