Onko Haapaveellä

tapahtunut

mitään muuta mainittavaa ja mitä tapahtumaa tms. toimintaa on tulossa?
Vaalit oli ja meni se on jo tiijossa.

8

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä lätisee

Edelleen sama nimimerkki itsekseen kuten aina, esim. tuossa alla, teki taas kovan päivätyön.

Jos tykkää jutella ittesä kanssa, me suomme sen hänelle.

• Hei herra Täällä Lätisee!

Mistähän minä löytäisin Sama nimimerkin kirjoituksen. Yritin etsiä tuolta alhaalta. En löytänyt. Kyllä siellä keskustelut kulkivat niin, että siinä oli aina vuorovaikutusta.

Sinäkin näköjään tykkäät tupista itsekseesi. Se on ihan sallittua tällä palstalla. Väitän siksi, että tämä kirjoituksesi on ennenkin esitetty tällä foorumilla ja muistelen, ettei se ole saanut vastakaikua.

• kahtoon

HH työmaata, aikamoista louhintaa pojat tekee, komia on paikka kaupalle

• Laitakallion kaupan tontilta?

Minun ois pitäny tehä jo joku kesä sitte pyhhiinvajellusmatka kameran kans niille kallijoille joilla poikasena kulettiin. Vai tekemätä on jääny. Siellä lähempänä vanahhaa Ollatietä oli kallioilla suuria siirtolohkarreita jokka poikasem mielestä oli niinku taloja. Ja siinä kallion alla Kirkonkylän suunttaan kasvo kuusimehtää.

Muistan ku Kellokosken Antero haki kallioilta köysisilimukassa hellapuita. Siihen aikkaan siellä kasvo pitkiä honkia joijjen latvassa oli lahoja oksia. Antero pani kiven painoksi köyvvem päähän ja heitti oksan yli. Sitte tartti vain vähän nytkäyttää ja oksa tuli alas.

Sai siinä pahasempi penikka juosta putuavan kiven alta pois ku oli niin pölijä että meni männyn alle kurkkaan ylös että ossuuko se kivi ja vie köyvven oksan yli.

Ei Laitakalliolle varmmaa oo ens kesänä menemistä ku vielä räjjäyttelevät ilimmaan Haapaveen peruskalliot.

• Hätämaan-Tietäjä kirjoitti:

Laitakallion kaupan tontilta?

Minun ois pitäny tehä jo joku kesä sitte pyhhiinvajellusmatka kameran kans niille kallijoille joilla poikasena kulettiin. Vai tekemätä on jääny. Siellä lähempänä vanahhaa Ollatietä oli kallioilla suuria siirtolohkarreita jokka poikasem mielestä oli niinku taloja. Ja siinä kallion alla Kirkonkylän suunttaan kasvo kuusimehtää.

Muistan ku Kellokosken Antero haki kallioilta köysisilimukassa hellapuita. Siihen aikkaan siellä kasvo pitkiä honkia joijjen latvassa oli lahoja oksia. Antero pani kiven painoksi köyvvem päähän ja heitti oksan yli. Sitte tartti vain vähän nytkäyttää ja oksa tuli alas.

Sai siinä pahasempi penikka juosta putuavan kiven alta pois ku oli niin pölijä että meni männyn alle kurkkaan ylös että ossuuko se kivi ja vie köyvven oksan yli.

Ei Laitakalliolle varmmaa oo ens kesänä menemistä ku vielä räjjäyttelevät ilimmaan Haapaveen peruskalliot.

Minä tein viime kesänä sinne vaellusmatkan. Täytyy, kyllä moittia kallioden siivottumuutta. Oli niin paljon särettyjä pulloja. Muistelen, että minun nuoruudessa...- muisti kyllä saattaa pettää.

• ainaki pitäny

ite huolen toiminnasta ja tapahtumista ja molempia on riittäny., ei täälä muuten olis jaksanu näinkään kauaa.

• "oikeita"

tapahtumia. Muuta kautta kuuli jo Voimapäivistä, H-vesilehden sisäliite kertoi siitä. Ootteko kaikki Haapavetiset siellä tapahtumissa paikalla? Ja teillä näkyy oleva uus elokuvateatterikin, HIENOA!

• on ollu
        "oikeita" kirjoitti:

tapahtumia. Muuta kautta kuuli jo Voimapäivistä, H-vesilehden sisäliite kertoi siitä. Ootteko kaikki Haapavetiset siellä tapahtumissa paikalla? Ja teillä näkyy oleva uus elokuvateatterikin, HIENOA!

laihanpuoleisia, nimi johtaa harhaan.

pettyy vaan, tietysti jos et muualla saa verenpainettas mitattua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      79
      2545
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1809
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1674
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1606
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      118
      1214
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1156
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1019
    Aihe