HEIPPA OLLAAN LÄHDÖSSÄ KULTAHIETIKOLLE PERHEEN KANSSA ELIKKÄ MEITÄ LÄHTEE 2 AIKUISTA JA 3 LASTA 7,8, JA 9 VEET OLEMME VARANNEET MATKAN TJÄREBORGILTA
VARASIMME MYÖS AUTON JA HALUISIMME AUTOILUSTA KUULLA VINKKEJÄ ONKO KENELLÄKÄÄN SIITÄ KOKEMUSTA? KIITTI VAUSTAUKSISTA ETUKÄTEEN!
AUTOILLEN BULGARIASSA KULTAHIETIKOLTA
2
1884
Vastaukset
- Sasu4
Olimme kaveriporukalla syksyllä kultahietikolla ja auto oli vuokralla pari päivää. Itse hotellialueella liikkuminen on hankalaa autolla, koska turistibussit tukkivat kapeat kadut ja porukkaa liikkuu massoittain kadulla kävellen turistikohteissa. Siis hermot mukaan eikä kiirettä. Maantieajo on aika reipasta, mutta ei meillä ainakaan ongelmia ollut, kunhan pysyy liikennevirran mukana ja suunnittelee vähän reittejään. Tavarat kannattaa pitää piilossa autosta poistuttaessa ja muutenkin kuunnella vuokraajan ohjeet( maassa maan tavalla. Kuten muissakin maissa.
Itse lähdemme ajelemaan Lanzarotelle ja juuri katselin vinkkejä sikäläisestä liikenteestä. - Tjäreborg
Sivultamme http://www.tjareborg.fi/travelguide/travelguide.aspx löytyy linkki mistä voi ladata Bulgarian reittioppaan. Vierailtavat kohteet sijaitsevat lähellä ja kauempaa Kultahietikosta.
Tiet ovat joskus kapeita, mutkikkaita ja joskus kuoppaisiaikin joten kannattaa pitää silmät auki.
Hyvää autoilua !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911446Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231228- 50968
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52823Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53820- 56802
- 102784
- 82780
- 32725