http://ec.europa.eu/civiljustice/homepage/homepage_de.wav
Eli onko toi Saksan kansallislaulu?
Onko tämä kansallislaulu
4
425
Vastaukset
- annaleena
Kylla minun mielestani ainakin tuo on Saksan kansallislaulu...
- jalmari
Saksan kansallislaulun tekijä on August Heinrich Hoffmann von Fallersleben (2.4.1798 - 19.1.1874).
Laulun nimi on "Das Lied der Deutschen"ja kolmas
säkeistö esitetään virallisena kansallislauluna.
Upea kansallislaulu! - entf
jalmari kirjoitti:
Saksan kansallislaulun tekijä on August Heinrich Hoffmann von Fallersleben (2.4.1798 - 19.1.1874).
Laulun nimi on "Das Lied der Deutschen"ja kolmas
säkeistö esitetään virallisena kansallislauluna.
Upea kansallislaulu!Varmaan on hieno hymni mutta ennen se laulettiin kyllä toisella tavalla, "Deutschland über alles". Onko historia unohtunut?
- historiaa
entf kirjoitti:
Varmaan on hieno hymni mutta ennen se laulettiin kyllä toisella tavalla, "Deutschland über alles". Onko historia unohtunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712