Tässä taas yksi perjantairuno.
Toivon amatöörifilosofien jatkavan ketjua omilla runoillaan tai ajatelmillaan.
- - -
Kukaan ei niin kuuro
kuin rakastava:
Ei kuule pahan kutsua
Kukaan ei niin sokea
kuin rakastava
Ei näe:
muita teitä
kuin sen oikean
Kukaan ei niin oikeassa paikassa
kuin se joka rakastaa:
paikassa kuin paikassa
rakastettunsa sylissä
Kukaan ei niin olemassa
kuin se joka rakastaa
niin että itkee onnesta
ja niiden puolesta
joille ei rakkautta ole suotu
- Tommy Tabermann
Perjantairuno - Kuka jatkaisi omillaan?
10
534
Vastaukset
- minussa
nyt, älä aina! Viivy silloin kun ikävöin!
Viivy hetkinä... - Sinimarjanen
On kuin tuhkarokko: mitä myöhemmin sen saa,
sitä rankempana se tulee". Douglas Jerrold - runoilija*
minä istun lumihankessa
palava rakkaus rinnassani
lumi sulaa ympäriltäni
kohta istun paljaassa maassa
rakkaus roihuu rinnassa - 1+1=2
Minä olen yksi,
sinä olet toinen.
Ilman sinua en olisi minä.
Sinä teet minusta minän.
Yhdessä olemme me.pysyyykö viesti vai meneekö poistoon?. Olen vain huomannut, että Orvokille vastaukset on hävinnyt palstalta ja kuka poistaa, kysyn mä? Omasta mielestäni en ole loukannut Orvokkia pienillä repliikeilläni ja en pidä siitä , että viestini poistuu. Vastasin nimittäin erääseen runoon aiemmin, joka poistui, mutta tuli otsikoin uudelleen samalta kirjoittajalta myöhemmin.
Kysyn kirjoittajalta, olenko loukannut jotenkin pikku repliikein vastatessani ja poistitko itse viestesi, vai joku muu ,koskien ryppy naama viestiäsi Tabermannin kirjoittamana.?Mettäläinen kirjoitti:
pysyyykö viesti vai meneekö poistoon?. Olen vain huomannut, että Orvokille vastaukset on hävinnyt palstalta ja kuka poistaa, kysyn mä? Omasta mielestäni en ole loukannut Orvokkia pienillä repliikeilläni ja en pidä siitä , että viestini poistuu. Vastasin nimittäin erääseen runoon aiemmin, joka poistui, mutta tuli otsikoin uudelleen samalta kirjoittajalta myöhemmin.
Kysyn kirjoittajalta, olenko loukannut jotenkin pikku repliikein vastatessani ja poistitko itse viestesi, vai joku muu ,koskien ryppy naama viestiäsi Tabermannin kirjoittamana.?nöyrästi ja julkisesti:
Anteeksi, jos sinun tekstisi on kadonnut mukana, kun olen tänne kirjoitteluni aikana pari kertaa poistanut jonkin omasta höperehtimisestäni aiheutuneen sotkun.
Tuo ryppynaamaviesti ei sano minulle mitään, joten en luultavasti ole sitä lukenut. Sinun tekstejäsi luen aina mielelläni, enkä haluaisi kenenkään niitä täältä poistavan.
Pyydän anteeksi ja ojennan käteni; suostutko puristamaan sitä sovinnon merkiksi?optimisti-orvokki kirjoitti:
nöyrästi ja julkisesti:
Anteeksi, jos sinun tekstisi on kadonnut mukana, kun olen tänne kirjoitteluni aikana pari kertaa poistanut jonkin omasta höperehtimisestäni aiheutuneen sotkun.
Tuo ryppynaamaviesti ei sano minulle mitään, joten en luultavasti ole sitä lukenut. Sinun tekstejäsi luen aina mielelläni, enkä haluaisi kenenkään niitä täältä poistavan.
Pyydän anteeksi ja ojennan käteni; suostutko puristamaan sitä sovinnon merkiksi?Taitaa nyt hävettää Mettäläistä, kun turhaan pillastuin ja anteeksi pyynnön taidan olla itsekin velkaa arvosteluillani ja näin virtuaalisesti halauksien kera asia on sovittu. Sanotaan , että lukeudut mielitiettyihin kirjoittajiin ja ihmisiin, siksi viestin poisto kirpaisi ehkä enemmän kuin jonkun muu.
T. Mettis, ikuinen ystäväsi:))Mettäläinen kirjoitti:
Taitaa nyt hävettää Mettäläistä, kun turhaan pillastuin ja anteeksi pyynnön taidan olla itsekin velkaa arvosteluillani ja näin virtuaalisesti halauksien kera asia on sovittu. Sanotaan , että lukeudut mielitiettyihin kirjoittajiin ja ihmisiin, siksi viestin poisto kirpaisi ehkä enemmän kuin jonkun muu.
T. Mettis, ikuinen ystäväsi:))Sinulla ei ole mitään anteeksi pyytämisen aihetta, häpeämisestä puhumattakaan.
Kysymällä on ajattelevien aikuisten kesken useimmiten helppo selvittää asiat.
Aurinkoista viikonloppua meille kaikille ja virtuaalihalaus Mettäläiselle.;))
- L- ittu
nimesi, tunnen ihosi lämmön - olet kotini.
- jane.london
kuin rakastava.
Kuulee pahan ja on sokea.
Näkee tiet,muttei oikeaa.
Paikassa väärän rakkauden,
sylissä oudon tunnen sen,
ei voi enempää rakastaa..
kuin rakkautta saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164