mitä touhuut otatko viinaa vai vieraissa
Mitä lauantai iltaasi kuuluu
10
630
Vastaukset
- pelkkää hyvää:
15 km:n hiihdon jälkeen saunan autuas lämpö tervan tuoksuisine löylyineen. Tölkki kylmää olutta lauteilla ja suklaata ja hyvä dekkari sänkykaverina.
Ai, vieraissako, ne taisi jäädä enempikin ex-poikaystävälleni, sielläpä tyrä rytkyen ravaa vieraissa, kaikella kunnioituksella 60v:lle! Heh, heh!
Niin, sen viinankin hän sai osalleen, ehkis lyhyemmän elämänkin, mutta pääasiahan on, että on taju kankaalla hauskaa.
Koirasta voisin pitää, en sattuneesta syystä ukoista. Mutta: lauantaita!- tai oletko
Lapissa hiihtämässä ,meinaan kun on kelejä.
Täällä Etelä-Suomessa on hiihdot hiihdetty.Grilli kautta aloitellaan. - "pelkkää hyvää"
tai oletko kirjoitti:
Lapissa hiihtämässä ,meinaan kun on kelejä.
Täällä Etelä-Suomessa on hiihdot hiihdetty.Grilli kautta aloitellaan.Eihän tämä toki lappia, pohjoista kylläkin. =)
Sunnuntaiaamu näyttää hyvältä ja latu houkuttelee taas.
Täällä grillikauteen on aikaa, ellei sitten kodassa grillaile.
Kiitos kysymästä hyvää kuuluu. Rauhallinen ilta ja pikkasen hyvää juomaa. Tuntuu, että elämä hymyilee. Päivä kului urheilun parissa kuten huominen.
- ukonkoira
sunnuntai ilta menossa1huomenna töihin!moikataan kun nähdään!mitä sinä teet maanantaina?
ukonkoira kirjoitti:
sunnuntai ilta menossa1huomenna töihin!moikataan kun nähdään!mitä sinä teet maanantaina?
Taidanpa tehdä, sitä mitä yleensäkin arkena.
Joo moikataan vaan. Otappa hihasta kiinni ja rupatellaan. Täällä netissä tulee niin helposti ylimääräisiä väliin huutelemaan.
Palataan asiaan, kun näkyillään.- ukonkoira
meyri kirjoitti:
Taidanpa tehdä, sitä mitä yleensäkin arkena.
Joo moikataan vaan. Otappa hihasta kiinni ja rupatellaan. Täällä netissä tulee niin helposti ylimääräisiä väliin huutelemaan.
Palataan asiaan, kun näkyillään.heippa sulle !käytkö mihin aikaa chatissa ,niin keskustellaan lisää.mikä ikäryhmä!
ukonkoira kirjoitti:
heippa sulle !käytkö mihin aikaa chatissa ,niin keskustellaan lisää.mikä ikäryhmä!
Minä en käy chatissa. Minulle riittää tämä foorumi, joten kirjoittellaan...
- Usko &Toivo...
Kivasti männöö ilta. Saunaa ja turvallista lämpöä!
Ei taivasalla.... Olen tässä miettinyt. Mihin se ukonkoira katosi? Onkohan ukkokin kadoksissa? Joko emäntä on huomannut katoamisen ja tehnyt ilmoituksen? Tietääköhän kukaan mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652349En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos331745- 101584
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681387- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009