Opettaja käski opetella aakkoset huomiseksi.
Kun pikku-kalle tuli kotiin hän kysyi äidiltään "Voisitko opettaa minulle aakkoset?"
Pidä turpa kiinni!" äiti vastasi vihaisena sitten hän meni isosiskonsa ovelle ja kuuli isosiskonsa sanovan kännykkään "Jees"
Sitten Pikku-kalle meni pikkuveljensä ovelle hän kuuli pikkuveljensä leikkivän batmanillä "dididididididi batman!" Hän kävi vielä isänsä luona ja kysyi "voisitko opettaa minulle aakkoset?" Isä mumisi "...roskiksessa..."
No, koitti sitten se odotettu huominen opettaja kysyi "Pikku-kalle luettelisitko meille aakkoset?" Pidä turpa kiinni!" vastsi Pikku-kalle " Nyt mennään rehtorin puhutteluun!" opettaja tiuskaisi "Jees!" sanoi pikku kalle.
Saavuttiin rehtorin koppiin "Jaahas mikäs nimesi on?" Kysyi rehtori "dididididididi batman!"
Pikku-kalle vastasi " Ja missäs asutte?" "Roskiksessa" pikku-kalle sanoi.
AAKKOSET
pitää osata!
2
2724
Vastaukset
- Huippulaatua
Mikä on musta ja törmäilee metsässä puihin?
- Stevie Wonder Jukolan viestissä. Kalle se osaa tämän viihdyttämisen taidon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699