Mietin tässä sellaista, että eikös yleensä meikki ja kampaus tehdä ennen kuin laitetaan hääpuku päälle? Asun aika kaukana sieltä missä meikkaus, kampaus kuvaus ja mietin, että missä sen puvun sitten laitan päälleni!
missä järjestyksessä
4
1019
Vastaukset
- keiju21
tehdään juuri tuossa jjärjestyksessä, ettei puku vain likaantuisi. Vihitäänkö teidät kirkossa vai missä? Luulisi, että siellä on joku huone jossa voit vaihtaa vaatteita.
- veitikka1
Riippuu puvusta: minun puku taas täytyi laittaa ennen kampausta päälle, jotta sen pukeminen onnistuisi, eikä kampaus kärsisi. Eli tapauskohtaista.
- pöljäke222
Me mennään ristiäisten yhteydessä naimisiin, ja käydään valokuvassa. Ei siis perinteiset häät.. no, tyhmääkin tyhmempi kysymys:
Meikkaan itse, mutta käyn kampaajalla. Meikkaanko jo ennen kampaajalle menoa, miten se yleensä menee??
- pidettiin
Aika muhkeat häät ja meillä oli 2 svittiä varattuna miehelle ja morsiammelle.. ja sitten siinä morsiammen huoneessa kyllä tehtii kaikki samaan aikaan että siitä hotellista lähettiin pukeutuneina ja hyvin laitettuina mutta ekaksi meikit.. hiukset ja hääpuku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712