koirat ja hamsu???

hamsterifanittaja

IIK! En tiedä, että mitä teen, jos on koira ja hamsu on samassa asunnossa!!!(Oikeastaan kaks koiraa ja yks kissa ja hamsu)Katsokaapas kun mä saan ehkä tossa kesän puolella hamsun, ja mulla on kaks koiraa ja kissa!! Tappavatko ne hamsun, jos ne ovat samassa asunnossa? Pitäskö ne eristää jotenkin, vai mitä minä tekisin??????Onko jollain teistä sama juttu, et on muita lemmikkejä samassa asunnossa??? Kertokaa, mitä te olette tehneet asialle. Vastatakaa, pliis...

8

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsterifanittaja

Laitoin siihen sulkuihin, että kaks koiraa, yks kissa ja hamsu. Tarkoitin, että siis se tuleva hamsu. Ei mulla nyt vielä sitä hamsua ole.

• hamsterifanittaja

Hei! Äskösessä viestissäni oli suluissa, että mulla on nyt kaksi koiraa, yks kissa, ja hamsu. Tarkoitin sillä hamsulla sitä tulevaa hamsua. Toivottavasti ymmärsitte;)

• Juuhapss

Jos sulla on vaikka se uus hamsu sun omassa huoneessa nii katot et se kissa ja koira ei pääse sinne huoneesee ku et oo ite himas. JA VALVOTTUSTI JUOKSUTUS!!

• -Lirkku-

Joo, mulla on koira ja kaks roborovski kääpiöhamsua. NE hasut tuli meille lauantaina. Koira ei oo mitään muuta tehny kun joskus käyny häkkiä haistelemassa. Jos se ei olisi nähnyt niitä niin se olisi varmaan uikuttanut ihmeissään että mikä siellä rapisee. Ei meillä ainakaan mitään onkelmaa :DD Olin niin onnellinen kun sain robot.

• Mitään ongelmia ei pitäisi tulla, jos koiria ja kissaa ei päästetä käsiksi hamsteriin. Eli kun hamsu on vapaana huoneessa, koirat ja kissat ovat visusti muualla. Häkki/terraario olisi myös järkevää sijoittaa siten, että ne eivät pääse haistelemaan tai pelottelemaan hamsteria, eli niiden ulottumattomissa esim. korkealla hyllyllä.

• hamsterifanittaja

Moikka! Kiitos ihan hirveesti vastauksistanne.Niistä on minulle, ja minun tulevalle hamsulleni tosi paljon hyötyä!!!!

• ei mene

Hyllylle? Meillä ei normaalissa kerrostaloasunnossa sellaista hyllyä saakkaan mihin kissat ei pääsisi...Eli hamsut eri huoneeseen kokonaan.

• ei mene kirjoitti:

Hyllylle? Meillä ei normaalissa kerrostaloasunnossa sellaista hyllyä saakkaan mihin kissat ei pääsisi...Eli hamsut eri huoneeseen kokonaan.

Meidän kissa ei ole ikinä kävellyt edes kirjahyllyssä. Riippuu ihan kissan luonteesta, että miten utelias se on kiipeämään ja katsomaan hamsteria.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe