Onko sulla tatuointi

ehkä useita

Miksi oot ottanut, tai miksi et?
Onko suunnitteilla?
Paikkojakin voi halutessaan kertoa :D

30

1367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timanttimies

enkä ota

• LPolku

Sairaalassa "pakolla tehtyjä" neljä kappaletta, yksi omasta halusta otettu isohko kuva oikeassa käsivarressa.

Lisääkin tekisi mieli.

• onpa

hyvinkinkin lisää ottamassa..

• suokonna

mulla on kakolan kaali ja pelson ruuna tatskat... niillä kaatuu naisia...

• Rokkihirvi

Olin merillä puolikkaana rahtilaivalla toteuttamassa yhtä elämänpituista haavetta. Pitihän se kolmen kaljan jälkeen käydä Reeperpaanilla ottamassa kuva olkavarteen ;)

Nyt sitä vois vähän tuunata. 23 vuotias tatska ei oo enää kovin timmissä kunnossa. Pois en halua missään nimessä, se on jo osa identiteettiä, mutta "pimp my tattoo"

Voisin mä ottaa jonkun hämähäkin nilkkaan, tai oon joskus miettiny kolmansia reikiä korvanlehteen tatuoituna.

• reikiä tatuoidaan korviin??

taidatkin olla ihan "tasokas" näky ikääsi nähden.

saahan sitä tietenkin leikitellä itsellään ja olenkin ajatellut,että alkaisin hieman suvaitsemammaksi myös meidän ikäisten suhteen siinä,miltä kukin haluaa näyttää ja itsensä koristamisella viestittää.

• vammaksi
        reikiä tatuoidaan korviin?? kirjoitti:

taidatkin olla ihan "tasokas" näky ikääsi nähden.

saahan sitä tietenkin leikitellä itsellään ja olenkin ajatellut,että alkaisin hieman suvaitsemammaksi myös meidän ikäisten suhteen siinä,miltä kukin haluaa näyttää ja itsensä koristamisella viestittää.

eikä mammaksi ;))))))

• lemnaminor..

Jäänyt vielä näkemättä Reeperbahn, kun työkavereista ei ollut lähtijöiksi. On kuulemma sen verran tylsä paikka. Toisaalta kun en ole nähnyt kyseistä kulttuurikohdetta, niin jäi mieltä kaivertamaan. Toisaalta en ole ikinä viettänyt yötä putkassa, tanssinut pöydällä jne.. Eli työsarkaa riittää :).

Tatuointi ei ole minun juttuni, mutta ei ole moni muukaan asia tässä elämässä.

• AngorVat

Olitiin mun likkakaverin kanssa kovasti edistyksellisiä (kapinallisia) nuoria - yli 20 vuotta sitten. Se oli aika moinen juttu ja järkytys vanhemmille tosa 70-80 -lukujen vaihteessa, hih. Samaan aikaan tuli laitettua myös korviksia enemmän kuin oli hyväksyttävää eli toiselle puolelle neljä.

Olen siis koko aikuisikäni ja vähän päälle elänyt tatskani kanssa enkä tosiaankaan halua sitä pois. Mutta kuten tosa ylempänä Rokkihirvikin mainitsi niin munkin 'taideteos' tartteis tuunausta :))

Haluaisin ottaa pienen pitkähäntäisen sisiliskon niskaan...

• eikä tule.

nuorempana kävi mielessä pari kertaa,mutta hävisi nopeasti,kun ajattelin niiden lopullisuutta. eivätkä tatskat ole oikein mun tyyliini sopiviakaan,vaikka olen rentoa farkku-tyyppiä jne.

joillekin sopii jos ovat kauniita ja taidokkaasti tehtyjä. nuorella iholla ne näyttävät joskus jopa hyviltä,mutta hiukankin ikääntyneellä..... huh.

• Mysteriet

Olkapäässää - 22 vuotta vanha ja kukkii edelleen ;D

Suunnitteillakin on - ranteen ympärille jotain kivaa...

• umpisolmu

...ja syynä esteettisyys.... En siis ole löytänyt kuvaa, joka olis mulle sopiva, enkä paikkaa, joka olis sopiva...
      Tatskat on toisilla upeita, toisilla taas ei. Mun kroppa ei niin upea, että sitä voisin kuvalla korostaa.

• ikään

mennessä ole tuntenut tarvetta viestettelyyn, jonka delete-komento ei kai ole kovin helposti toteutettavissa.

• blackwomans

Sininen ruusu ja olasta pieni perhonen:))

Mun mielestä ne on kauniita.
      Kuitenkin ne on paikassa,missä ne ei häiritse ketään.
      Tarpeen tullen ne voi paljastaa,tai pitää piilossa:))

• 'kirjoittaa seisoaltaan'

Tatuoitin juuri hanuriini "SUOMI24" logon. Katson sitä istuessani toaletissa.
      ¨¨

• Eikä tule

Vain määrätyn tyyppiset ihmiset ottavat tatuoinnin.Yksinkertaisten erikoisuuden tavoittelua?

• ArcticEli

Niinkuin sun esi-isät ja niiden isät...??
        Miten on ihminen koristellut itsensä maailmojen alusta? Aivan oikein...tatuoinnein ;))))

• koristelleet naiset
        ArcticEli kirjoitti:

Niinkuin sun esi-isät ja niiden isät...??
        Miten on ihminen koristellut itsensä maailmojen alusta? Aivan oikein...tatuoinnein ;))))

Huorathan sen aloitti...

• ArcticEli
        koristelleet naiset kirjoitti:

Huorathan sen aloitti...

koristeli naisetkin ;))) ja sillon ei edes tunnettu sanaa huora...kun ei ollut rahaakaan ;))

• koska naisella

tatuointi on h*oran polttomerkki!

• totanoin.

..tuota tuota.

Ei siveetöntä naista tatuoida. Se silvotaan. Ikiaikainen merkitsemiskeino.

Ikävää, mutta noita kasvoista arpisia naisia näkee aika useasti. Ei ketään saa toki silpoa. Mutta saako kukaan olla *****?

~~~~~~

• blackwomans

Hallelujaa ja hampaat pois:))

Voi kääks miten pienimielisiä pipertäjiä ..huh huh:)))

• älä kuitenkaan yleistä !!!!
        blackwomans kirjoitti:

Hallelujaa ja hampaat pois:))

Voi kääks miten pienimielisiä pipertäjiä ..huh huh:)))

Kuulun sarjaan joka ei pidä tatuoinneista kenelläkään,mutta en ole huoritellut ketään. Eli jos mielipide vastainen,saa olla myös niin,tulematta leimatuksi "pielimieliseksi pipertäjäksi" ?

• blackwomans
        älä kuitenkaan yleistä !!!! kirjoitti:

Kuulun sarjaan joka ei pidä tatuoinneista kenelläkään,mutta en ole huoritellut ketään. Eli jos mielipide vastainen,saa olla myös niin,tulematta leimatuksi "pielimieliseksi pipertäjäksi" ?

Lähinnä perään kuulutan tässäkin asiassa,miksi leimata ihminen jonkun tatuoinnin takia?

En ymmärrä.

Tekeekö se ihmisestä ,joka ei omista tatuointia jotenkin paremman ihmisen?

On jokaisen oma-asia ottaako tatuoinnin tai eikö ota.

En tarkoittanut sua kyseisellä kommentillani.
        Lueppa uudestaan miksi vastasin äskeiseen.??

Joku kirjoitti jostain (horasta) ja polttomerkistä,jos se olet sinä kommenttini kuuluu sinulle jos et ole sinä voit unohtaa koko jutun:))

• pienimielinen pipertäjä.

Toisaalta olen samaa mieltä siitä asiasta , että hieman suvaitsevaisuutta ja nimittelyn poistoa !!!

Tunnen monta hyvää ihmistä joilla tatska. Eräs toimii vastuullisessa virassa valtion palveluksessa . ja hän on sen luokan nainen , jota kukaan ei edes unissaan kehtaisi nimitellä noin.

Sinä , häpeä !

• Mutta....
        blackwomans kirjoitti:

Lähinnä perään kuulutan tässäkin asiassa,miksi leimata ihminen jonkun tatuoinnin takia?

En ymmärrä.

Tekeekö se ihmisestä ,joka ei omista tatuointia jotenkin paremman ihmisen?

On jokaisen oma-asia ottaako tatuoinnin tai eikö ota.

En tarkoittanut sua kyseisellä kommentillani.
        Lueppa uudestaan miksi vastasin äskeiseen.??

Joku kirjoitti jostain (horasta) ja polttomerkistä,jos se olet sinä kommenttini kuuluu sinulle jos et ole sinä voit unohtaa koko jutun:))

Koska puhuit monikossa , oletin , että tarkoitit kaikkia "tatskojen kieltäjiä." Asia minulle ok. Esim. oma tyttäreni omistaa sellaisen , ja sopii hänen upeaan tyyliinsä. Itse olen joutunut olemaan ilman , älä kysy miksi , ja siksi mielipiteeni muovautuneet sellaisiksi kuin ovat.

Olen puolestani tosi sori , kun aloin vauhkoamaan näin :/

• ne ei näyttele
        pienimielinen pipertäjä. kirjoitti:

Toisaalta olen samaa mieltä siitä asiasta , että hieman suvaitsevaisuutta ja nimittelyn poistoa !!!

Tunnen monta hyvää ihmistä joilla tatska. Eräs toimii vastuullisessa virassa valtion palveluksessa . ja hän on sen luokan nainen , jota kukaan ei edes unissaan kehtaisi nimitellä noin.

Sinä , häpeä !

valtion viratoissa niitä tatskojaan,ettei tule nimittelyä

• lemnaminor..
        ne ei näyttele kirjoitti:

valtion viratoissa niitä tatskojaan,ettei tule nimittelyä

Valtion virastoissa ja niiden ulkopuolella puhuttaa enemmän, kuinka hoidat tehtäväsi tai kuinka ajantasalla olet yleisesti tehtävissäsi. Tai tulee mieleen eräs laitos, jossa kahdella naimisissa olevalla yksilöllä oli suhde. Enemmän kuin kauhistutti pettäminen, hymyilytti suhteen peitteleminen, joka oli selvästi näkyvissä :).

• Käsivarressa.
      Kirjainyhdistelmä. Jonka noin puolet hahmottaa kirjainyhdistelmäksi ja puolet taas eivät.Hmmm.....

• outoa kun palstan

miehet eivät ilmoita kannattavan tatuointeja? Paitsi Zamio, mutta luultavasti hänkin on nainen, kuten muutkin hyväksyntää hakevat erehtyneet.

Tämä on kannanotto, ei tarvitse poistaa, kuten viimeksi tehtiin kaikille tatuointeja vastustaville viesteille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe