27.3.07
“En ole vihainen. Toivon vain, että hän kuolisi.“
- Ryan selittäessään tyynesti Sandylle, mitä hän ajattelee Volchokista.
“Viime aikoina uneni ovat olleet tosi eläviä. Viime yönäkin näin sellaista unta, että olin Gerard Depardieun joukkueparina Amazing Racessa.“
- Summer kertoessaan unestaan Sethille.
“Ei, Kirsten, anna minä näytän. Kalkkunalle pitää antaa vain kevyt sipaisu, kuin suukko. Katsos, näin.“
- Taylor opettaessaan Kirstenille, miten kalkkunaa pitää valella.
“Kuka olisi uskonut, että kaikista teistä nuorista juuri hänestä tulee nuori Sandy Cohen!“
- Sandy ihastellessaan Sethille Summerin yhteiskunnallisen aktiivisuuden heräämistä.
“Okei. Älä sitten tule minulle ruikuttamaan, jos Kirstenin kalkkuna maistuu kengänpohjalta.“
- Julie varoittaessaan Kaitlinia siitä, että Coheneille syömään meneminen ei ole kulinaarisessa mielessä kovin järkevä valinta.
“Siitä vaan, tapa minut! Ihan sama minulle. Ihan sama.“
- Volchok riistäessään Ryanilta kostamisen nautinnon, kun tämä on aikonut hakata hänet hengiltä.
“Joo, nyt muistan. Sanoin sinua hulluksi kulmakarvamieheksi.“
- Koditon mies tunnistaessaan ruokapöydän ääressä istuvan Sandyn.
Lausahduksia
...................
0
333
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774