Liian kaunis nainen

nainen...

Vähän aikaa sitten sain pakit mieheltä sen takia, että olen kuulemma liian kaunis! Miehen mielestä hänellä ei ole varaa semmoisiin rotukissoihin!? Lähes kaikki entiset poikaystäväni ovat sanoneet joko "mItä sä minussa näe" tai "en voi uskoa että sä valitsit minut"...

Ensinnäkin, miten minä voin ikinä löytää miehen, jos kaikki ne miehet joista olisin kiinostunut (ihan tavallisen näköisiä tavallisia Miehiä), tuntevat itsensä jotenkin "riittämättömäksi" rinnallani, jo ennen kuin edes tuntevat minua. En tykkää itse mistään mallipojuista, haluaisin vain löytää semmoisen ison nallekarhun.

Toisekseen, mihin perustuu tällainen ajattelu, eikö voi olla vain onnellinen, jos kerrankin kaunis nainen on kiinnotunut? Miksi siitä pitää kehitellä ihme komplekseja heti alkuun?! Tai sitten viimeistään siihen, etttä ei kestetä sitä, jos kaunis nainen kerää katseita ja huomiota mihin meneekin...

116

10089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riesa...

lirkuttelijoita on joka paikassa, ei sellaista kukaan itseään kunnioittava kauaa jaksa katsella...

• nainen...

Eikö sitä voisi olla ylpeä että kaunis nainen valitsi juuri sinut niistä kaikista muista lirkuttelijoista!!!

Minulle on moni mies, josta olisin ollut kiinnistunut, sanonut, että ei halunnut tulla juttelemaan minulle, koska ympärillä pörräsi niin paljon muita miehiä...!!!

• poikkeus...
        nainen... kirjoitti:

Eikö sitä voisi olla ylpeä että kaunis nainen valitsi juuri sinut niistä kaikista muista lirkuttelijoista!!!

Minulle on moni mies, josta olisin ollut kiinnistunut, sanonut, että ei halunnut tulla juttelemaan minulle, koska ympärillä pörräsi niin paljon muita miehiä...!!!

että et anna lirkuttelijoille huomiota, niin kuin naisilla yleensä on tapana..

• kiinnostais kovasti. Itseään liian kauniina pitäviin en koskis pitkällä tikullakaan.

• nainen...

No en todellakaan pidä itseäni liian kauniina... Päinvastoin en voi ymmärtää jos joku niin sanoo... !!

• jostain löytyy

vielä se tarpeeksi vahvan itsetunnon omaava, tasapainoinen mies. Minulle ja miehelleni sanoi eräs yhteinen ystävämme, ettei suhteemme tule kestämään, koska ulkonäöllisesti olimme muka niin eri tasoa.
      Tekisi nyt mieli yli 20 vuoden eletyn yhteisen vuoden jälkeen mennä kysymään tältä samaiselta ystävältä, että mitä tuli sanottuakaan ;)

Eräässä tilaisuudessa juttusillemme tuli eräs saman alan harrastaja. Hänen omituinen kysymyksensä minulle oli mieheni kuullen: mitä sä näet tuossa miehessä?

Harmi, etten löytänyt silloin sanoja, millä vastata takaisin. Sillä hetkellä tunsin suurta tuskaa mieheni takia enkä ole vieläkään unohtanut noita sanoja.
      Mutta älä anna periksi.Ei se ulkonäkö, vaan lutuinen luonne ;)

• nainen...

Kiitos... kuulen tuota "mitä sä siinä näet" yhtenään... Jopa kavereiltani, ei nyt sentään ihan miesten edessä. :)

Ei ole vielä sattunut kohdalle ilmeisesti sitä vahvan itsetunnon omaavaa miestä...

• Tyttis79

Tossa ratkaisu: joku komea mies. Vakka kantensa valitsee muutenki useimmiten, et ulkonäöllisestikkin tasavertaiset kumppanit päätyy usein kimppaan.

• nainen...

No mutta entä jos en tykkää mistään kauniista pojista?

• olisi uskonut

Aikaisemmin mieheni ovat olleet tavallisen näköisiä, minun silmissäni viehättäviä - eniten kuitenkin luonteensa ansiosta. Onnellisia oltiin, mutta miehen usein toistuvat kommentit "mitä sä mussa oikein näet" ja "sähän olisit saanut kenet vaan" - ja puolituttujen kommentit siitä että mitä sä näet tuossa miehessä, kaikki tuo kuitenkin oli ärsyttävää vaikka ei missään nimessä kaatanut suhdetta.

Nykyinen mieheni on erittäin komea, muidenkin kuin minun mielestäni, ja mitään edellä mainitun kaltaisia kommentteja ei ole kenenkään suusta kuulunut. Ennen vain syyllistyin itse ennakkoluuloon, että kaikki komeat miehet on ikuisia pelimiehiä joihin ei voi luottaa - ja väärässähän olin koska eihän ihmisiä voi leimata koskaan ulkonäkönsä perusteella.

• luokkayhteiskunnassa..
        olisi uskonut kirjoitti:

Aikaisemmin mieheni ovat olleet tavallisen näköisiä, minun silmissäni viehättäviä - eniten kuitenkin luonteensa ansiosta. Onnellisia oltiin, mutta miehen usein toistuvat kommentit "mitä sä mussa oikein näet" ja "sähän olisit saanut kenet vaan" - ja puolituttujen kommentit siitä että mitä sä näet tuossa miehessä, kaikki tuo kuitenkin oli ärsyttävää vaikka ei missään nimessä kaatanut suhdetta.

Nykyinen mieheni on erittäin komea, muidenkin kuin minun mielestäni, ja mitään edellä mainitun kaltaisia kommentteja ei ole kenenkään suusta kuulunut. Ennen vain syyllistyin itse ennakkoluuloon, että kaikki komeat miehet on ikuisia pelimiehiä joihin ei voi luottaa - ja väärässähän olin koska eihän ihmisiä voi leimata koskaan ulkonäkönsä perusteella.

vaikka pahvisaulit väittäisivät mitä...

• Tyttis79
        nainen... kirjoitti:

ei tarvi olla "kaunis mies". Vaan sellanen, joka tuntee olevansa sun kans samalla viivalla, ettei tule itkuraivarikohtauksia puolin ja toisin jossain lauantaibaarireissujen jälkeen mustasukkaisuuksissa jne.

Mut kai se on vähä niinki, et jos itse pitää huolta ulkonäöstään, kiinnittää huomioo pukeutumiseen ja panostaa kuteisiin yms, niin ehkä joku suttuisempi hälläväliä-tyyppi alkaa nyppiä jossain vaiheessa.

• nainen...
        olisi uskonut kirjoitti:

Omasta kokemuksesta juuri ne "komeat"/ hyvännäköiset miehet ovat niin itseään täynnä, että en kestä semmoista. Kylpyhuoneessa menee enemmän aikaa laittautumiseen kuin minulla, koko ajan vilkuillaan peiliin tai sitten esitelllään sitä upeaa kroppaa 24/7. Eli hyvin itsekeskeisiä ja jatkuvasti egon pönkitystä vaativia ovat olleet.

Tai sitten toisaalta valitettavasti se vanha stereotypia myös pitää usein paikkansa, että kun ulkonäköä/kroppaa on niin sitten päänsisällä humisee tyhjää eikä mitään keskusteltavaa ole. Eli ei osata keskustella abstrakteista asioista ollenkaan....

• ajattelin ennen
        nainen... kirjoitti:

Omasta kokemuksesta juuri ne "komeat"/ hyvännäköiset miehet ovat niin itseään täynnä, että en kestä semmoista. Kylpyhuoneessa menee enemmän aikaa laittautumiseen kuin minulla, koko ajan vilkuillaan peiliin tai sitten esitelllään sitä upeaa kroppaa 24/7. Eli hyvin itsekeskeisiä ja jatkuvasti egon pönkitystä vaativia ovat olleet.

Tai sitten toisaalta valitettavasti se vanha stereotypia myös pitää usein paikkansa, että kun ulkonäköä/kroppaa on niin sitten päänsisällä humisee tyhjää eikä mitään keskusteltavaa ole. Eli ei osata keskustella abstrakteista asioista ollenkaan....

Aivan tismalleen omat ajatukseni aikaisemmin,. Tämän miehen tavattuani huomasin yleistäneeni hieman liikaa, ei vietä juurikaan aikaa kylppärissä - ei tarvitsekaan. Ei katsele itseään peilistä joka välissä, on hyvin jalat maassa ja hauska huumorintajuinen, kohtelias ja huomioonottava ja erittäin fiksu, hyvässä työssä. Reppana joutui kyllä käymään aika prässin mun kanssani läpi kun en ottanut millään uskoakseni, että hän ei ole pelimies / renttu naistennaurattaja.

• dölö
        ajattelin ennen kirjoitti:

Aivan tismalleen omat ajatukseni aikaisemmin,. Tämän miehen tavattuani huomasin yleistäneeni hieman liikaa, ei vietä juurikaan aikaa kylppärissä - ei tarvitsekaan. Ei katsele itseään peilistä joka välissä, on hyvin jalat maassa ja hauska huumorintajuinen, kohtelias ja huomioonottava ja erittäin fiksu, hyvässä työssä. Reppana joutui kyllä käymään aika prässin mun kanssani läpi kun en ottanut millään uskoakseni, että hän ei ole pelimies / renttu naistennaurattaja.

Muokata miehen identiteettiä siinä missä kontrolloida miehen seksuaalisuutta, eläähän mies vain naista varten. Miehen ei kuulu missään nimessä edes kuvitella tekevänsä vastaavaa naiselle, sillä sellainen olisi sairasta sovinismia.

"Reppana joutui kyllä käymään aika prässin mun kanssani läpi kun en ottanut millään uskoakseni, että hän ei ole pelimies / renttu naistennaurattaja."

Ei siis ainakaan enää ole, kun itsetuntokin on murrettu, mutta heikkohan reppanahan sellainen mies on, joka tuollaiseen alistuu.

• ei nyt suinkaan
        dölö kirjoitti:

Muokata miehen identiteettiä siinä missä kontrolloida miehen seksuaalisuutta, eläähän mies vain naista varten. Miehen ei kuulu missään nimessä edes kuvitella tekevänsä vastaavaa naiselle, sillä sellainen olisi sairasta sovinismia.

"Reppana joutui kyllä käymään aika prässin mun kanssani läpi kun en ottanut millään uskoakseni, että hän ei ole pelimies / renttu naistennaurattaja."

Ei siis ainakaan enää ole, kun itsetuntokin on murrettu, mutta heikkohan reppanahan sellainen mies on, joka tuollaiseen alistuu.

En nyt itsetunnon murtamisesta puhuisi, sitä miehellä on tarpeeksi ja siihen myös ihastuin. Enemmän tuossa "prässissä" oli kyse siitä, että vitsailin jatkuvasti kun toinen koitti olla romanttinen sekä hieman piikittelin häntä syistä, miksi oli kiva nähdä jne. Lopulta sitten hermostui ja sanoi, että ei tykkää että olen niin sarkastinen aina kun hän yrittää tehdä jotain mukavaa. Kävimme asiasta hyvän keskustelun ja nyt asiat rullaavat oikein hyvin.

• dölö
        ei nyt suinkaan kirjoitti:

En nyt itsetunnon murtamisesta puhuisi, sitä miehellä on tarpeeksi ja siihen myös ihastuin. Enemmän tuossa "prässissä" oli kyse siitä, että vitsailin jatkuvasti kun toinen koitti olla romanttinen sekä hieman piikittelin häntä syistä, miksi oli kiva nähdä jne. Lopulta sitten hermostui ja sanoi, että ei tykkää että olen niin sarkastinen aina kun hän yrittää tehdä jotain mukavaa. Kävimme asiasta hyvän keskustelun ja nyt asiat rullaavat oikein hyvin.

yksi poistui joukostamme... mennyttä on sekin mies...

• o... :)
        dölö kirjoitti:

yksi poistui joukostamme... mennyttä on sekin mies...

suominainen on pilannut monta hyvää miestä...

• soimaa...
        nainen... kirjoitti:

Miksi niiden tavallisennäköisten miesten pitäisi haluta kauniin naisen, jos kerran kaunis nainenkaan ei halua komeaa miestä?

• nainen....
        soimaa... kirjoitti:

Miksi niiden tavallisennäköisten miesten pitäisi haluta kauniin naisen, jos kerran kaunis nainenkaan ei halua komeaa miestä?

No ei elämä ole noin mustavalkoista. Kyllä tavallisen näköiset miehet HALUAVAT kauniin naisen, mutta eivät uskalla sitä lähestyä/ ottaa kun kohdale osuu...

• nainen... kirjoitti:

tää sama efekti ainakin mulle tulee / on tullu melkein jokaisesta tapaamastani todella kauniista naisesta. Pitäisköhän tästä keskivertorumasta ulkomuodosta alkaa oleen kohta jo oikein kiitollinen.

• nainen....
        yrmio kirjoitti:

tää sama efekti ainakin mulle tulee / on tullu melkein jokaisesta tapaamastani todella kauniista naisesta. Pitäisköhän tästä keskivertorumasta ulkomuodosta alkaa oleen kohta jo oikein kiitollinen.

No eikös naisen kuulukin olla se periskunnan "kauniimipi" osapuoli? ;) Ja jotenkin nuo edellä mainitsemani jutut muutenkin enemmän naisten heiniä...

• nainen.... kirjoitti:

No eikös naisen kuulukin olla se periskunnan "kauniimipi" osapuoli? ;) Ja jotenkin nuo edellä mainitsemani jutut muutenkin enemmän naisten heiniä...

mut silti pitäis pystyä oleen jotenkin vähän vähemmän itseä täynnä ja itsekeskeinen. Ainakaan mä en vaan kertakaikkiaan kestä minkään sortin leijumista ja kusipäisyyttä, en miehiltä enkä naisilta.

Sitäpaitsi musta se että toinen ajattelee ittensä heti kättelyssä toista 'paremmaksi' ei oikein toimi, tän asian pitäis mennä jotenkin silleen niinkuin suvaitsevaisuus toimis utopia-maailmassa, toisen rotua ei edes huomais.

• nainen....
        yrmio kirjoitti:

mut silti pitäis pystyä oleen jotenkin vähän vähemmän itseä täynnä ja itsekeskeinen. Ainakaan mä en vaan kertakaikkiaan kestä minkään sortin leijumista ja kusipäisyyttä, en miehiltä enkä naisilta.

Sitäpaitsi musta se että toinen ajattelee ittensä heti kättelyssä toista 'paremmaksi' ei oikein toimi, tän asian pitäis mennä jotenkin silleen niinkuin suvaitsevaisuus toimis utopia-maailmassa, toisen rotua ei edes huomais.

No ei tietenkään kummankaan pitäisi tuntea itseään "paremmaksi". Se on yhtä paha juttu suhteelle, kuin se, jos toinen tuntee alempiarvoisuutta..

• nainen.... kirjoitti:

No ei tietenkään kummankaan pitäisi tuntea itseään "paremmaksi". Se on yhtä paha juttu suhteelle, kuin se, jos toinen tuntee alempiarvoisuutta..

sä ite puhut kokoajan siitä että haluat jonkun 'alemman' kastin miehen, miten tää kuvio nyt sit vois muka oikeesti toimia. Plaah, ihan sama, kuitenkin se on loppupeleissä kiinni siitä mitä siellä korvien välissä liikkuu ja miten sen tuo esille, ehkä sulla ei oo sillä saralla kaikki kohdallaan jos kaikki miesjutut tuntuu menevän vituilleen.

• tjjdte
        ei nyt suinkaan kirjoitti:

prinsessanarttu, joka vain otti huomiota vastaan, muttei antanut sitä? Jessus! Mitä helvettiä se sun miehes näkee tollasessa idiootissa?

• uiolhlg
        nainen.... kirjoitti:

ovatkin, ulkonäöstä riippumatta. Ensinnäkin lähes jokainen nainen luulee ulkonäöstään liikoja: ruma pitää itseään tavallisen näköisenä, tavallisen näköinen itseään kauniina, kaunis itseään erittäin kauniina jne.. Toisekseen naiset käyttävät valtavan pitkän ajan oman naamansa ihastelemiseen peileistä. Lisäksi kerjäävät mieheltä/miehiltä jatkuvaa hyväksyntää ja katseita. Vitun huomiohuoria te olette! :D

• tökkiikin

aivan joku muu asia kuin kauneus????????????

• nainen....

No tuskin ainakaan näiden pakkien kohdalla, koska ei oltu ehditty vielä tutustuakaan... mies kutsui "liian kauniiksi" heti kättelyssä...

• SUUSI LPLP
        nainen.... kirjoitti:

No tuskin ainakaan näiden pakkien kohdalla, koska ei oltu ehditty vielä tutustuakaan... mies kutsui "liian kauniiksi" heti kättelyssä...

KATO PARIS MINUUTIS SELVIÄÄ MIKÄ TOINEN ON!!!

• Nainen ei yksinkertaisesti voi olla liian kaunis. Jos joku niin itsestään uskoo, niin minäkin juoksisin moista karkuun.

Huonoitsetuntoiset ja mustasukkaiset luuserimiehet ovat luku erikseen. He, jotka tuntevat kaikki muut miehet ja muutaman siilitukkaisen naisenkin uhaksi.

Eri juttu sitten onkin "huomiosta nauttiva" kaunis nainen. Niitäkin on, jotka yhden kanssa juteleessaan vilkuilevat hurmioituneena ympärilleen kun miehet piirittävät naista kuin muurahaiset sokerikippoa.

Harva muuta kuin yhdenyönpanoa vonkaava viitsii alkaa kilpasille naisesta. Sehän saattaa olla merkki, että naisesta täytyy kilpailla suhteenkin aikana. Et kai sinä ole niitä naisia?

• nainen....

No hetkinen... enhän minä itseäni pidäkään liian kauniina, vaan sitä olen kuullut muilta...!!! Siinä on ero.

En todellakaan ole huomionkipeä miestenhuomiosta. Se jopa ärsyttää monesti, kun ei saa kadullakaan kävellä rauhassa vaikka toppatakki päällä ja ilman meikkiä kun aina joku töllää suu auki. Hametta en edes käytä kuin pari kertaa vuodessa, semmoisissa hepenissä herätän ihan liikaa huomiota. Toki haluan ja nautin huomiosta omalta mieheltä, se riittää minulle oikein hyvin.

Nykyinen oma mieheni on kans tosi epävarma, vaikka ihan komea onkin.

• SIKSI KUN
        nainen.... kirjoitti:

No hetkinen... enhän minä itseäni pidäkään liian kauniina, vaan sitä olen kuullut muilta...!!! Siinä on ero.

En todellakaan ole huomionkipeä miestenhuomiosta. Se jopa ärsyttää monesti, kun ei saa kadullakaan kävellä rauhassa vaikka toppatakki päällä ja ilman meikkiä kun aina joku töllää suu auki. Hametta en edes käytä kuin pari kertaa vuodessa, semmoisissa hepenissä herätän ihan liikaa huomiota. Toki haluan ja nautin huomiosta omalta mieheltä, se riittää minulle oikein hyvin.

Nykyinen oma mieheni on kans tosi epävarma, vaikka ihan komea onkin.

OLET VARATTU, ET SIKSI ET OLISIT KAUNIS..HEH

• nainen....
        SIKSI KUN kirjoitti:

OLET VARATTU, ET SIKSI ET OLISIT KAUNIS..HEH

En ollut silloin varattu... :)

• ja kuitenkin
        nainen.... kirjoitti:

En ollut silloin varattu... :)

sanot: miten ikinä voin saada ketään miestä ..jne
        sekojako puhut???

• nainen....
        ja kuitenkin kirjoitti:

sanot: miten ikinä voin saada ketään miestä ..jne
        sekojako puhut???

Tietääkseni en ole sanonut että ikinä en voi saada ketään miestä!Ihemttelin kyllä että enkö voi löytää miestä jolla ei ole "alemmuuskomplekseja",,,

• seurustelevasi
        nainen.... kirjoitti:

Tietääkseni en ole sanonut että ikinä en voi saada ketään miestä!Ihemttelin kyllä että enkö voi löytää miestä jolla ei ole "alemmuuskomplekseja",,,

onko hällä alekompleksi??

• nainen....
        seurustelevasi kirjoitti:

onko hällä alekompleksi??

Joo kyllä hän itsevarmempi voisi olla.. Häneltäkin on tullut kommenttia kuten "mitä sä mussa näet"...

• miesten kanssa

Olen kuullut miesten suusta samanlaista juttua. "En olisi ikinä uskonut että oltais tässä ja juteltais", "Ajattelin aina että mulla ei oo mahdollisuuksia tuollaiseen naiseen" sun muuta outoa. Ja monesti muiden suusta että "Mitä näet tuossa tyypissä". Olen kylläkin seurustellut muutamien näiden miesten kanssa. Yksiltäkään en ole saanut sen takia kenkää että olisin ollut liian kaunis. Suhteet ovat rauenneet muuhun. Miehet ovat olleet kaikki kovin erilaisia. Yksi yhteinen tekiä on se että jokainen heistä on ylpeänä esitellyt minua ystävilleen. Ja homma on siis ollut ihan aitoa. Ulkonäöltäni en ole mielestäni kovin kummoinen. En siis mallivartaloinen mutta ihan nätti. Voisi sanoa että terveen naisellinen, mutten toki iso rintainen. Luulen että vaikuttavin tekiä on ollut luonne. Olen noin sanottu hyvä tyyppi. Ja vaikka seurustelukumppanini ovatkin alussa olleet ulkokuoreni vallassa. He ovat alkaneet ennen pitkään arvostamaan sisäistä minääni suuresti. En tarkoita tätä pahalla mutta voiko olla mahdollista että et olekaan "sitä miltä näytät"? Millainen olet luonteeltasi? Jospa ulkokuoresi ja sisäinen minäsi ovat eri paria? Jos et olekaan tyhmä ja kaunia tai jos puheesi ovatkin super pinnallisia?

• "kohtelias tapa"

antaa pakit tai jättää?miehet kun luulevat joskus olevansa hyvinkin fiksuja.

• nainen...

No tuskinpa, kun ei oltu ehditty tustustua ollenkaan... Mies oli vapaa, kuten minäkin.

• olla kohtelias tapa
        nainen... kirjoitti:

No tuskinpa, kun ei oltu ehditty tustustua ollenkaan... Mies oli vapaa, kuten minäkin.

antaa pakit. Moni tuntemani hyväluontoinen mies on sanonu vähemmän kauniille (perinteisessä mielessä vähemmän kauniille) että oot tosi kaunis, liian kaunis, ja en voi sun kanssa olla.

Hei herää, jätkät hakee kauniita naisia. Kun tsaanssi tulee, ei ne karkaa. Ellei sit joku muu piirre ärsytä.

Eli joko sussa ei joku piirre sykähdyttäny (jätkä ei halunnu sun kanssa mitään kuitenkaan) tai sitten se halus antaa kohteliaat pakit ettei pahota sun mieltä...anyways, sehän siis lähti, anto pakit eli ei ollu kiinnostunu susta.

Ihan kaunis tapa antaa pakit, mutta en ymmärrä miks sä teet tollasia johtopäätöksiä.

• nainen....
        olla kohtelias tapa kirjoitti:

antaa pakit. Moni tuntemani hyväluontoinen mies on sanonu vähemmän kauniille (perinteisessä mielessä vähemmän kauniille) että oot tosi kaunis, liian kaunis, ja en voi sun kanssa olla.

Hei herää, jätkät hakee kauniita naisia. Kun tsaanssi tulee, ei ne karkaa. Ellei sit joku muu piirre ärsytä.

Eli joko sussa ei joku piirre sykähdyttäny (jätkä ei halunnu sun kanssa mitään kuitenkaan) tai sitten se halus antaa kohteliaat pakit ettei pahota sun mieltä...anyways, sehän siis lähti, anto pakit eli ei ollu kiinnostunu susta.

Ihan kaunis tapa antaa pakit, mutta en ymmärrä miks sä teet tollasia johtopäätöksiä.

No onhan aina olemassa se mahdollisuus, mutta en ole "perinteisessä mielessä vähemmän kaunis", eikä mies tiennyt luonteestani mietään. Joten täysin ulkonäen perusteella antoi "pakit".

• dölö
        nainen.... kirjoitti:

No onhan aina olemassa se mahdollisuus, mutta en ole "perinteisessä mielessä vähemmän kaunis", eikä mies tiennyt luonteestani mietään. Joten täysin ulkonäen perusteella antoi "pakit".

Tällä palstalla yli 90% naisista on erittäin kauniita. Tulisitte joskus tuonne ulos oikeaan elämään. Tuntuu siltä, että ainoa järkevä syy miksette tapaa sopivaa miestä, on siinä että kaikki roikutte 24/7 netissä. Uskon kyllä, että netissähän teidän on pakko olla, koska ulkona ihmiset näyttävät tavallisilta.

• alkaa sattumaan
        nainen.... kirjoitti:

mies anto pakit= MIES EI OLE KIINNOSTUNUT SUSTA

Tää on selkeää. Hyväksy se ettei se ollu kiinnostunu susta.

Jos se olis ollu kiinnostunu, se ei olis antanu pakkeja.

Aika alkeelliselle kommunikoinnin tasolle tää menee sun kanssa.

Sä haluut täällä boostaa egoas ja kelaa että ne pakit johtu sun ulkonäöstä, fine...voit jatkaa sun illuusioita, jos se tuntuu noin tarpeelliselta.

• "kohtelias tapa"
        olla kohtelias tapa kirjoitti:

se olla kaunis tapa antaa pakit silloin, jos nainen uskoo miehen puheisiin, niinkuin esim. aloittaja...

mutta jos nainen ymmärtää että se ei ole todellinen syy ja tajuaa että mies puhuu pelkkää paskaa, niin silloin se kyllä otetaan ihan puhtaana vittuiluna eikä jättämistavan kauneudesta tai kohteliaisuudesta ole kyllä tietoakaan.

• rshshs<rh
        dölö kirjoitti:

Tällä palstalla yli 90% naisista on erittäin kauniita. Tulisitte joskus tuonne ulos oikeaan elämään. Tuntuu siltä, että ainoa järkevä syy miksette tapaa sopivaa miestä, on siinä että kaikki roikutte 24/7 netissä. Uskon kyllä, että netissähän teidän on pakko olla, koska ulkona ihmiset näyttävät tavallisilta.

"Tällä palstalla yli 90% naisista on erittäin kauniita."

Pitää paikkansa. Jokainen naisen kirjoittama viesti, koski se sitten parisuhdetta, seksiä, miehen haluttomuutta, verhojen väriä tai miehen viikonloppumenoa, sisältää aina jossakin kohtaa maagisen lauseen "olen kaunis/hyvännäköinen/upea nainen". Ja sen verran olen Suomea nähnyt, että mulle on syntynyt ihan tarpeeksi kattava mielikuva suomalaisten keskimääräisestä ulkonäöstä. Ja voin kertoa, että tässä maassa kauniit naiset ovat todellinen harvinaisuus. Ei tarvitse mennä kuin meren yli Ruotsiin tai vaikka Venäjälle, niin taso nousee jo selvästi. Viimeksi näkemäni kaunis nainen oli saksalainen, joka tuli viime kesänä koulunsa retkelle Suomeen. Siitä naisesta näki jo kauas, ettei ole suomalainen. :D Itselläni onneksi on hieman ruotsalaista verta suvussa, joten olen keskivertomiestä komeampi. Ja tämän tiedostaminenhan on naisten mielestä suurin rikos! :D

• dtjhdetjd
        alkaa sattumaan kirjoitti:

mies anto pakit= MIES EI OLE KIINNOSTUNUT SUSTA

Tää on selkeää. Hyväksy se ettei se ollu kiinnostunu susta.

Jos se olis ollu kiinnostunu, se ei olis antanu pakkeja.

Aika alkeelliselle kommunikoinnin tasolle tää menee sun kanssa.

Sä haluut täällä boostaa egoas ja kelaa että ne pakit johtu sun ulkonäöstä, fine...voit jatkaa sun illuusioita, jos se tuntuu noin tarpeelliselta.

kun mies antaa pakit tai hän ei enää pidä yhteyttä:

- mies oli varattu

- nainen oli liian hyvännäköinen ja mies pelkäsi sellaisia naisia

- mies etsi pelkkää seksiä ja kyllästyi, kun nainen ei antanut

- mies pelkäsi aktiivista naista

en keksi enempää.. saa lisätä joka keksii! :D

PS. tuohon listaan ei koskaan mahdu selitystä, että nainen ei vain yksinkertaisesti ollut tarpeeksi kaunis ja seksikäs, jotta mies olisi hänestä kiinnostunut! :D

• ja seksikkyys
        dtjhdetjd kirjoitti:

kun mies antaa pakit tai hän ei enää pidä yhteyttä:

- mies oli varattu

- nainen oli liian hyvännäköinen ja mies pelkäsi sellaisia naisia

- mies etsi pelkkää seksiä ja kyllästyi, kun nainen ei antanut

- mies pelkäsi aktiivista naista

en keksi enempää.. saa lisätä joka keksii! :D

PS. tuohon listaan ei koskaan mahdu selitystä, että nainen ei vain yksinkertaisesti ollut tarpeeksi kaunis ja seksikäs, jotta mies olisi hänestä kiinnostunut! :D

varmaan riittävätkin kantamaan läpi arjen ja takaavat onnellisen suhteen!? Ei mitään merkitystä sillä mitä sen naisen pään sisällä on, kunhan se vain on kaunis ja seksikäs. Just. No, uskoisin että muutat itsekin mielesi joskus. Aikasi jaksat niiden kauniiden ja seksikkäiden kanssa pyöriä, mutta tulee varmaan vielä sekin aika kun alat kaipaamaan jotain muutakin kuin vain sitä ulkomuotoa naisessa.
        Tämä oli ihan tavallisen naisen katkera mielipide.

• miten näitä juttuja

riittää tällä palstalla? Naisia jotka tulee tänne elvistelemään? Lähetä kuvas tänne, niin tehdään arvio oletko nyt sitten liian kaunis.

Totuus on että tämänkin maan kauneimmat naiset ei jää ilman seuraa. Globaalisti sama juttu.

• nainen....

No kuka sanoi että mulla ei olisi seuraa? Itseasiassa seurustelen tällä hetkellä..Minun ei tarvitse alkaa jossain suomi24 paslstalla tai muualla kaan todistelemaan ulkonäköäni. Jos et usko, ole uskomatta...

• jos sulla on seuraa
        nainen.... kirjoitti:

No kuka sanoi että mulla ei olisi seuraa? Itseasiassa seurustelen tällä hetkellä..Minun ei tarvitse alkaa jossain suomi24 paslstalla tai muualla kaan todistelemaan ulkonäköäni. Jos et usko, ole uskomatta...

niin miksi sä täällä ruikutat että et saa miehiä sun ns. ominaisuuksien takia?

Mies antaa pakit naiselle= mies ei ole kiinnostunut naisesta.

En oo tavannu jätkää joka ois kieltäytyny naisesta sen hyvän ulkonäön takia.

Tosi helppoo tulla jonneki nettipalstalle tilittää "liian kauniista ulkonäöstä"...mut joo tapansa kullakin boostata egoaan, sulla siihen on tarvetta näemmä.

• nainen....
        jos sulla on seuraa kirjoitti:

niin miksi sä täällä ruikutat että et saa miehiä sun ns. ominaisuuksien takia?

Mies antaa pakit naiselle= mies ei ole kiinnostunut naisesta.

En oo tavannu jätkää joka ois kieltäytyny naisesta sen hyvän ulkonäön takia.

Tosi helppoo tulla jonneki nettipalstalle tilittää "liian kauniista ulkonäöstä"...mut joo tapansa kullakin boostata egoaan, sulla siihen on tarvetta näemmä.

"En oo tavannu jätkää joka ois kieltäytyny naisesta sen hyvän ulkonäön takia. "

No joko sulla on itsevarmoja ja tasapainoisia kavereita, tai sitten ne naiset ei ole olleet niin hyvännäköisiä kuin väität...

• ja toistoa
        nainen.... kirjoitti:

"En oo tavannu jätkää joka ois kieltäytyny naisesta sen hyvän ulkonäön takia. "

No joko sulla on itsevarmoja ja tasapainoisia kavereita, tai sitten ne naiset ei ole olleet niin hyvännäköisiä kuin väität...

"No joko sulla on itsevarmoja ja tasapainoisia kavereita, tai sitten ne naiset ei ole olleet niin hyvännäköisiä kuin väität..."

Ihan tiedoksi sulle että Suomessa on paljon, paljon hyvännäköisiä naisia...ja moni jätkä pokailee kaunottaria tälläkin hetkellä.

Sä et tätä rajoittuneessa maailmassasi usko: että mies pokailee kauniita naisia. Sun maailmankuvassa kauniit naiset saa pakkeja miehiltä kuin miehiltä. Wake up, or try to wake up...

• uudestaan ja uudestaan

"Vähän aikaa sitten sain pakit mieheltä sen takia, että olen kuulemma liian kaunis!"

Kun mies antaa pakit, hän ei ole kiinnostunut. Hän haluaa nopeasti eroon naisesta, ja varmin, mutta hyvin kohtelias tapa yksinkertaiselle ja itsekäälle naiselle on sanoa "sä olet liian kaunis". Nainen uskoo sen, ja häipyy.

"Toisekseen, mihin perustuu tällainen ajattelu, eikö voi olla vain onnellinen, jos kerrankin kaunis nainen on kiinnotunut?"

Mies on HYVIN ONNELLINEN jos kaunis ja seksikäs nainen on kiinnostunut.

"Miksi siitä pitää kehitellä ihme komplekseja heti alkuun?!"

Naisilla on tunnetusti enemmän erilaisia komplekseja yksi tunnetuimpiaSuomi24:lla on omituinen obsessio todistaa netin kautta olevansa "liian kaunis".

"Tai sitten viimeistään siihen, etttä ei kestetä sitä, jos kaunis nainen kerää katseita ja huomiota mihin meneekin"

Mies on ylpeä jos hänen naisensa kerää katseita ja huomiota. Make no mistake about it!

Joopa joo, jostain syystä Suomi24:n miesten logiikka-palstalla riittää naisia jotka tilittävät miten kauniita ovat, ja miten miehet silti jatkuvasti antavat pakkeja. Miksi Suomen kauneimmat naiset misseistä Janinoihin eivät koskaan valita lehtien palstoilla samoista asioista? Ihan yhtä lailla heillä on ollut tavallisen näköisiä miehiä, mutta jostain syystä he eivät valita että saisivat pakkeja ulkonäkönsä takia.

• nainen....

Ensinnäkin, eiköhän täällä Suomi24 palstalla ole ihan yhtä paljon kauniita ja "rumia" kuin tavallisessakin elämässä. Toisekseen, mistäs tiedät vaikka minä olisin Janita tai joku muu nainen joka täällä kirjoittelee.. Luuletko että hän/ minä/ kuka tahansa järkevä ihminen tuommoista julkisesti puhuisi? On ihan eri asia keskustella anonyymisti, kuin mennä Mediaan puhumaan yksityisasioistaan.

Ihan kuin täytyisi olla ruma nainen jos Suomi24:ssä kirjoittelee, samalla tavalla kun täytyy olla todellinen luuseri mies jos internetissä chattailee.. eikö niin? ;)

Toisekseen, luuletko todellakin, että "oikeasti kauniita" naisia ei koskaan jätetä/ he eivät koskaan saa pakkeja? :) heh...

• dölö
        nainen.... kirjoitti:

Ensinnäkin, eiköhän täällä Suomi24 palstalla ole ihan yhtä paljon kauniita ja "rumia" kuin tavallisessakin elämässä. Toisekseen, mistäs tiedät vaikka minä olisin Janita tai joku muu nainen joka täällä kirjoittelee.. Luuletko että hän/ minä/ kuka tahansa järkevä ihminen tuommoista julkisesti puhuisi? On ihan eri asia keskustella anonyymisti, kuin mennä Mediaan puhumaan yksityisasioistaan.

Ihan kuin täytyisi olla ruma nainen jos Suomi24:ssä kirjoittelee, samalla tavalla kun täytyy olla todellinen luuseri mies jos internetissä chattailee.. eikö niin? ;)

Toisekseen, luuletko todellakin, että "oikeasti kauniita" naisia ei koskaan jätetä/ he eivät koskaan saa pakkeja? :) heh...

"Ihan kuin täytyisi olla ruma nainen jos Suomi24:ssä kirjoittelee, samalla tavalla kun täytyy olla todellinen luuseri mies jos internetissä chattailee.. eikö niin? ;)"

Täytyy tosiaan olla todellinen luuserimies, jos yrittää netissä todistella olevansa "suuri voittaja." Ei kauniin naisenkaan tarvitse netissä kehua olevansa kaunis. Eivät komeat miehetkään kehu olevansa erityisen komeita joillain keskustelupalstoilla. Epäilit, että netissä olisi samassa suhteessa kauneudeltaan erilaisia ihmisiä kuin oikeassa elämässä. Ei se niin mene, netissä yli 90% naisista väittää olevansa erityisen kauniita.

• trolli tai sitten
        nainen.... kirjoitti:

harvinaisen yksinkertainen.

Tottakai kauniita naisia jätetään, kauniita naisia saatetaan hakata, heiltä saatetaan varastaa käsilaukku what ever...eihän se ollu pointti.

Sulla on illusio siitä että olet saanut pakkeja, miehet on epävarmoja sun "liiallisen kauneuden" kanssa. Mulla on toinen teoria, ne ei oo kestäny jutella sun kanssa hetkeäkään.

Sä selität ettet pidä itseäs kauniina, vaan ne muut, jotka ei sitten uskalla olla sun kaa...silti jos täällä joku tuo esille että syyt pakkeihin oli ihan muut kun sun ulkonäkö sä et voi ottaa sitä edes harkintaa.

Toistan vielä, vaikka turhaa on:

Suomen kaunottarilla ei ole puutetta seurasta, heidän ei tarvitse valittaa siitä että saavat pakit ulkonäkönsä takia. Sen sijaan esim. baareissa moni kännissä ärveltävä ämmä saa mieheltä kuin mieheltä pakkeja. Ken ei halua riidellä, keksii tapoja päästää eroon haahkoista.

• sä kyselet
        nainen.... kirjoitti:

"mistä tiedät etten oo Janita"...hei, se kertoo että sulla on pahoja ongelmia. Mee lenkille, syö terveellisesti ja muista maailma ei kuitenkaan pyöri kenenkään ulkonäön ympärillä...ei vaikka olis kyseessä Beyonce, Jessica Alba tai Johnson. Yritä pitää huolta ittestäs.

• nainen....
        dölö kirjoitti:

"Ihan kuin täytyisi olla ruma nainen jos Suomi24:ssä kirjoittelee, samalla tavalla kun täytyy olla todellinen luuseri mies jos internetissä chattailee.. eikö niin? ;)"

Täytyy tosiaan olla todellinen luuserimies, jos yrittää netissä todistella olevansa "suuri voittaja." Ei kauniin naisenkaan tarvitse netissä kehua olevansa kaunis. Eivät komeat miehetkään kehu olevansa erityisen komeita joillain keskustelupalstoilla. Epäilit, että netissä olisi samassa suhteessa kauneudeltaan erilaisia ihmisiä kuin oikeassa elämässä. Ei se niin mene, netissä yli 90% naisista väittää olevansa erityisen kauniita.

"Eivät komeat miehetkään kehu olevansa erityisen komeita joillain keskustelupalstoilla. "

Eivät vai? Ei ole pitkäkän aika, kun joku mies kirjoitti samasta ongelmasta, kuin minä, eli hänellä oli vaikeuksia löytää tasa-arvoista kumppania, jolla ei olisi "itsetunto ongelmia"...Hänen kimppuunsa ei kuitenkaan hyökätty epäillen että hän ei oikesti olekaan komea, vaan vain "valehtelee olevansa" keskustelupalstalla. :)

En todellekaan tarvitse pönkitystä omalle itsetunnolleni, vaan, päinvastoin kuulutan perään miesten itsetuntoa, kun se tuntuu olevan monilla kateissa..

En tiedä mistä tuon 90% luvun olet saanut, itse mielestäni täällä ei sen enemmän väitetä olevan kauniita, kuin murehdita omaa ulkonäköään..

• nainen....
        trolli tai sitten kirjoitti:

harvinaisen yksinkertainen.

Tottakai kauniita naisia jätetään, kauniita naisia saatetaan hakata, heiltä saatetaan varastaa käsilaukku what ever...eihän se ollu pointti.

Sulla on illusio siitä että olet saanut pakkeja, miehet on epävarmoja sun "liiallisen kauneuden" kanssa. Mulla on toinen teoria, ne ei oo kestäny jutella sun kanssa hetkeäkään.

Sä selität ettet pidä itseäs kauniina, vaan ne muut, jotka ei sitten uskalla olla sun kaa...silti jos täällä joku tuo esille että syyt pakkeihin oli ihan muut kun sun ulkonäkö sä et voi ottaa sitä edes harkintaa.

Toistan vielä, vaikka turhaa on:

Suomen kaunottarilla ei ole puutetta seurasta, heidän ei tarvitse valittaa siitä että saavat pakit ulkonäkönsä takia. Sen sijaan esim. baareissa moni kännissä ärveltävä ämmä saa mieheltä kuin mieheltä pakkeja. Ken ei halua riidellä, keksii tapoja päästää eroon haahkoista.

Taidat itse olla harvinaisen yksinkertainen ei taida olla oikein tuo luetun ymmärtäminen vahvin puolesi...

En ole sanonut että en pidä itseäni kauniina! Sanoin vain että en pidä itseäni liian kauniina!!!

Baareissa en käy, ja miehiä en todellakaan lähesty, joten tuskin kenelläkään on kärsimyksiä "päästä minusta eroon"... :)

• dölö
        nainen.... kirjoitti:

Taidat itse olla harvinaisen yksinkertainen ei taida olla oikein tuo luetun ymmärtäminen vahvin puolesi...

En ole sanonut että en pidä itseäni kauniina! Sanoin vain että en pidä itseäni liian kauniina!!!

Baareissa en käy, ja miehiä en todellakaan lähesty, joten tuskin kenelläkään on kärsimyksiä "päästä minusta eroon"... :)

"Baareissa en käy, ja miehiä en todellakaan lähesty, "

Siis miehet lähestyvät sinua kertoaksaan, että olet heille liian kaunis? Outoa.

Oli miten oli, ehkä sinun pitää sitten ruveta lähestymään miehiä, jotta löydät sellaisen, jolle et ole liian kaunis. Hieman rasittava kyllä olet, mut ei se kaikkia haittaa.

• ylipäätään
        nainen.... kirjoitti:

vaivaudun kommentoimaan sulle, on seuraava: sä kuulostat ihan yheltä naispuoliselta tuttavalta.

Tavallisen näköinen nainen. Paljon lyhyitä suhteita, joista se sanoo että ne aina päätty sen miehen takia. Se mies ei kestäny sitä tai tätä. Tää mimmi kuvittelee oikeasti olevansa luomakunnan kuningatar, kuvittelee että kaikki jätkät kuolaa sitä sen "kauneuden" takia. Mikään muu ei pyöri sen pääkopassa.

Mitä tulee "eroon pääsemiseen"...halushan se sulle pakit antanu jätkä päästä eroon susta. Jos se ois halunnu sun sänkyyn, se ei ois antanu pakkeja.

• ilmasit tän
        dölö kirjoitti:

"Baareissa en käy, ja miehiä en todellakaan lähesty, "

Siis miehet lähestyvät sinua kertoaksaan, että olet heille liian kaunis? Outoa.

Oli miten oli, ehkä sinun pitää sitten ruveta lähestymään miehiä, jotta löydät sellaisen, jolle et ole liian kaunis. Hieman rasittava kyllä olet, mut ei se kaikkia haittaa.

naulankantaan:

"Siis miehet lähestyvät sinua kertoaksaan, että olet heille liian kaunis? Outoa."

:)

En tiiä ketään äijää joka lähestyis naista vain kertoakseen hei oot liian kaunis...heh

• dölö
        ilmasit tän kirjoitti:

naulankantaan:

"Siis miehet lähestyvät sinua kertoaksaan, että olet heille liian kaunis? Outoa."

:)

En tiiä ketään äijää joka lähestyis naista vain kertoakseen hei oot liian kaunis...heh

Häntä lähestyy vain sokeat miehet, jotka eivät heti huomaa hänen olevan liian kaunis, saavat myöhemmin näkökykynsä takaisin ja sitten jättävät hänet kun totuus paljastuu?

Ulkonäköhän on ensimmäinen asia, jonka toisesta ihmisestä voi tietää. Ulkoinen kauneus on kai harvemmin sellainen asia, joka paljastuu vasta ajan saatossa.

• nainen....
        dölö kirjoitti:

Häntä lähestyy vain sokeat miehet, jotka eivät heti huomaa hänen olevan liian kaunis, saavat myöhemmin näkökykynsä takaisin ja sitten jättävät hänet kun totuus paljastuu?

Ulkonäköhän on ensimmäinen asia, jonka toisesta ihmisestä voi tietää. Ulkoinen kauneus on kai harvemmin sellainen asia, joka paljastuu vasta ajan saatossa.

Tai onhan niitä muitakin tapoja tavata ihmisiä, kuin baarissa, tai sitten sokeiden kekkereillä... Kuten netissä ilman kuvaa... ;)

• rtjjeztsjzet

Oikeasti kaunis nainen ei saa pakkeja miehiltä, tämä on täysin varma. Kyse on vain tyhmien naisten selittelyistä, kun ei ole pokkaa myöntää, ettei oma ulkonäkö riittänyt herättämään miehen kiinnostusta. :) Jos nainen on kaunis ja vielä luonteeltaan normaali tai jopa tavallista sopivampi jollekin tietylle miehelle, niin hän ei todellakaan saa pakkeja. Kumma juttu tosiaan, että oikeassa elämässä törmään kauniisiin naisiin aniharvoin, mutta täällä kasvottomassa netissä heitä pyörii koko ajan! :D

• nainen....
        rtjjeztsjzet kirjoitti:

Oikeasti kaunis nainen ei saa pakkeja miehiltä, tämä on täysin varma. Kyse on vain tyhmien naisten selittelyistä, kun ei ole pokkaa myöntää, ettei oma ulkonäkö riittänyt herättämään miehen kiinnostusta. :) Jos nainen on kaunis ja vielä luonteeltaan normaali tai jopa tavallista sopivampi jollekin tietylle miehelle, niin hän ei todellakaan saa pakkeja. Kumma juttu tosiaan, että oikeassa elämässä törmään kauniisiin naisiin aniharvoin, mutta täällä kasvottomassa netissä heitä pyörii koko ajan! :D

No huh huh.. ai että sinun mielestäsi "oikeasti" kauniit naiset eivät KOSKAAN saa pakkeja?! Siis ihan tosissasi väität tuommoista? Joopajoo... :) No minä olen varmaan sitten leikisti kaunis, kun on pakit tuli, kerta se on ensimmäinenkin... :) Mut kyllä mä sen kestän...terapialla ja lääkkeillä päivä kerrallaan... ;)

Ainiin no toki pitää olla luonteeltaan "normaali", sekin vielä... :=0

• uik,gfkfry
        nainen.... kirjoitti:

"Ensinnäkin, eiköhän täällä Suomi24 palstalla ole ihan yhtä paljon kauniita ja "rumia" kuin tavallisessakin elämässä."

Tuo pitää varmasti paikkansa ja juuri sen takia kukaan ei usko, että olisit erityisen kaunis. Koska kauniita naisia ei oikeasti ole paljon ja täällä netissä tuo suhde kauniiden ja muiden välillä on varmasti suunnilleen sama. Lopeta jo, ei jaksais jankuttaa näitä totuuksia sulle, ku et tyhmä raukka usko. :)

• tjrfjdztj
        nainen.... kirjoitti:

No huh huh.. ai että sinun mielestäsi "oikeasti" kauniit naiset eivät KOSKAAN saa pakkeja?! Siis ihan tosissasi väität tuommoista? Joopajoo... :) No minä olen varmaan sitten leikisti kaunis, kun on pakit tuli, kerta se on ensimmäinenkin... :) Mut kyllä mä sen kestän...terapialla ja lääkkeillä päivä kerrallaan... ;)

Ainiin no toki pitää olla luonteeltaan "normaali", sekin vielä... :=0

että kaunis nainen voi saada pakit, jos hän ei ole miehen tyyppiä. Jos esimerkiksi miehen tyyppiä ovat poikamaisen kauniit naiset, hän ei kiinnitä mitään huomiota klassisella tavalla kauniisiin naisiin.

Siltikin, jos syy pakkeihin oli se, ettet ollut miehen tyyppiä, ei silti kuulosta uskottavalta, että hän oikeasti piti sinua liian kauniina. Koska jos esim. olisit klassisella tavalla kaunis, mutta et ollut miehen tyyppiä, niin silloinhan et ole sen tietyn miehen silmissä kaunis. En siltikään usko, että olisit millään luokittelulla katsottuna kaunis. :)

Kyse oli vain kohteliaisuudesta. Tosin itse en koskaan sanoisi kenellekään naiselle noin missään tilanteessa, koska naiset saavat muutenkin liikaa huomiota miehiin verrattuna ja heillä on yleensä liikaa kusta päässä.

• ja itse
        uik,gfkfry kirjoitti:

"Ensinnäkin, eiköhän täällä Suomi24 palstalla ole ihan yhtä paljon kauniita ja "rumia" kuin tavallisessakin elämässä."

Tuo pitää varmasti paikkansa ja juuri sen takia kukaan ei usko, että olisit erityisen kaunis. Koska kauniita naisia ei oikeasti ole paljon ja täällä netissä tuo suhde kauniiden ja muiden välillä on varmasti suunnilleen sama. Lopeta jo, ei jaksais jankuttaa näitä totuuksia sulle, ku et tyhmä raukka usko. :)

ainakin näen usein kauniita naisia, kaduilla ja joka paikassa. Jos miettii vaikka koululuokkaa...kyllä joka luokalle ainakin kaksi tosi kaunista mahtuu...

Ei se ole ainoa oikea kauneuden määritelmä, mikä sinusta on kaunis! Jokainen ihminen määrittelee kaunenuden eri tavoin.

Itse voisin sanoa, että keskimäärin joka neljäs vastaantuleva nainen on kaunis, enkä edes asu missään niin suuressa kaupungissa vaan ihan keskikokoisessa.

• uik,gfkfry
        ja itse kirjoitti:

ainakin näen usein kauniita naisia, kaduilla ja joka paikassa. Jos miettii vaikka koululuokkaa...kyllä joka luokalle ainakin kaksi tosi kaunista mahtuu...

Ei se ole ainoa oikea kauneuden määritelmä, mikä sinusta on kaunis! Jokainen ihminen määrittelee kaunenuden eri tavoin.

Itse voisin sanoa, että keskimäärin joka neljäs vastaantuleva nainen on kaunis, enkä edes asu missään niin suuressa kaupungissa vaan ihan keskikokoisessa.

"ainakin näen usein kauniita naisia, kaduilla ja joka paikassa. Jos miettii vaikka koululuokkaa...kyllä joka luokalle ainakin kaksi tosi kaunista mahtuu..."

"Itse voisin sanoa, että keskimäärin joka neljäs vastaantuleva nainen on kaunis, enkä edes asu missään niin suuressa kaupungissa vaan ihan keskikokoisessa."

Eli näet kauniita naisia jatkuvati. Entä komeita/hyvännäköisiä miehiä? Näetkö heitä yhtä paljon?

• tullut

ajatelleeksi että miehet joista olet kiinnostunut eivät halua kaunista naista ihan siitä samasta syystä josta sinä et halua "mallipoikaa".

• dölö

tosiaan.

• nainen....

No minä en halua mallipoikaa sen takia, että minua kiinnostaa itseni vastakohta EI samankaltaisuus... Eli en halua toista "kaunotarta" vaan raavasta miestä, eikö tuo nyt selittyne ihan luonnon valinnallakin?

Luuulisi olevan luonnollista, että tämä toimisi toisinpäin, mikäli miehellä ei olisi itsetunto opngelmia tai alemmuuskomplekseja...

• ........

Haluat siis "ison nallekarhun"? No kaunis nainen nyt ei vain yksinkertaisesti sovi sellaiselle.

Miksikö?

Jos sinä olet "liian kaunis", sinun täytyy olla hoikka ja varsinkin sellaiseen nallekarhuun verrattuna aika pieni. Ne nallethan tietenkin pitävät itseänsä sopimattomana parina pienen hoikan pienen naisen kanssa.

• nainen....

Niin juuri, semmoisen ison nallekarhun haluaisin... :)

Itse olen hyvin hoikka, tosin pitkä. Miten niin ne nallekarhut pitävät itseän sopimatttomana hoikan naisen kanssa???? Eikö vastakohtaisuuksien tulisi sopia hyvin toisilleen? Sopiiko isolle nallekarhulle vain toinen iso nallekarhu?!

• pitkä....
        nainen.... kirjoitti:

Niin juuri, semmoisen ison nallekarhun haluaisin... :)

Itse olen hyvin hoikka, tosin pitkä. Miten niin ne nallekarhut pitävät itseän sopimatttomana hoikan naisen kanssa???? Eikö vastakohtaisuuksien tulisi sopia hyvin toisilleen? Sopiiko isolle nallekarhulle vain toinen iso nallekarhu?!

Sinä sitten olet?

• nainen....
        pitkä.... kirjoitti:

Sinä sitten olet?

Ihan sopivan pituinen eli alle 180cm...

• TYHMÄN LUONTEES

TAKIA ET ULKOISEN MINÄSI TAKIA LUULET VAAN MUT MIES EI ILENNYT SANOA SITÄ SULLE, VETOSI VAIN ..MUKA,, ULKONÄKÖÖN..!

• hohhoijaaa

"Vähän aikaa sitten sain pakit mieheltä sen takia, että olen kuulemma liian kaunis! Miehen mielestä hänellä ei ole varaa semmoisiin rotukissoihin!? Lähes kaikki entiset poikaystäväni ovat sanoneet joko "mItä sä minussa näe" tai "en voi uskoa että sä valitsit minut"..."

Oikeesti lopettakaa jo näiden tarinoiden keksiminen. Ei kukaan mies voivottele tollasta ääneen. Jos mies jättää naisen tämän liian kauneuden takia, niin ei hän sitä ainakaan naiselle kerro. Mitä järkeä lisätä naisen pään sisältämän kusen määrää? Sitä paitsi kauniit naiset ovat todella harvassa. Olen koko 23-vuotisen elämäni aikana nähnyt alle kymmenen kaunista naista, joten tuskinpa sinäkään mikään kummoinen olet. :)

• IngallsinLaura

Se, että sinulla ei ole jostain asiasta henkilökohtaista kokemusta, ei vielä tarkoita etteikö kyseistä asiaa olisi olemassa.

Tiedän, että maailma on joillekin ylitsepääsemättömän vaikea hahmottaa muutoin kuin oman piirin sisällä, mutta kannattaa sitä ainakin yrittää jotenkin tajuta.

• Wastaaja

Huoh... Useissa tapauksissa kyse on luultavasti siitä, että mies haluaa antaa naiselle hienovaraiset pakit, jos "liian kauniiksi" nimittää.

Joissakin tapauksissa voi tietysti olla niinkin, että mies pelkää joutuvansa tappelemaan kauniista naisestaan jatkuvasti muiden miesten kanssa, joten hänellä menee siksi pupu pöksyyn. (Ihmettelen kyllä, mitä kukaan sen sortin nynnerö- miehessä sitten edes näkee...)

• nainen....

No täytyy sanoa että ropisi aika roimasti pisteet tuolta mieheltä sen kommentin jälkee. Jos tosiaan on niin nyhverö, että luulee ansaitsevansa vain "tavallisen näköisen" naisen, niin en jaksa semmoisen perään surkutella... :)

• logiikkaa

"Joissakin tapauksissa voi tietysti olla niinkin, että mies pelkää joutuvansa tappelemaan kauniista naisestaan jatkuvasti muiden miesten kanssa, joten hänellä menee siksi pupu pöksyyn. (Ihmettelen kyllä, mitä kukaan sen sortin nynnerö- miehessä sitten edes näkee...)"

No kun kyse on siitä, että joissain tapauksissa omaan viehättävyyteensä tykästyneestä naisesta vaistoaa että hän ei malta olla testaamatta viehätysvoimaansa vähän joka käänteessä... ei sellaista pitemmän päälle jaksa katsella. Pitäisikö nainenkaan siitä, jos mies vastaavasti testailisi, saako vieraita naisia kypsäksi vällyjen väliin, vaikkei mitään fyysistä suoranaisesti tapahtuisikaan?

• Mies on kummallinen olento. Sillä tuppaa olemaan muutama alitajuntaan iskostunut ajatus. Tässä tapauksessa tilanteeseen sopinevat:
      - luulo siitä, että kaunis nainen on jotenkin erilainen kuin hieman vähemmän ulkonäkölahjoja saanut nainen
      - halu tuntea itsensä olevan kontrollissa

Ensimmäisestä oletuksesta seuraa se, että mies ihmettelee mitä ihmettä tuolle kauniille naiselle voi sanoa. Mistä nainen pitää, mille hän nauraa, mitä ihmeitä minun pitäisi tehdä? Näistä miehen ajatuksissa sinkoilevista kysymyksistä seuraa sitten se, että hän ei tunne itseään varmaksi saati tilannetta kontrolloivaksi. Kontrollitunnetta vähentää vielä se, että mies pelkää naisen lähtevän toisen miehen mukaan, koska mies luulee naiselle olevan kauneutensa takia helppoa vaihtaa miestä ja hän itse ei mielestään keksi mitään fiksua sanomista/tekemistä.

Minä kun en ole nainen enkä edes kaunis, niin nämä aatokseni ovat vain arvauksiani. Kuvaamasi kaltainen ongelma kenties ratkeaisi, kun mies ymmärtäisi kohdella kaunista naista naisena unohtaen kauneuden. Tutustuminen naiseen rohkeasti tuottanee ymmärryksen siitä, että kaunista naista pitää kohdella kuin muitakin naisia...todellisen herrasmiehen toimin. Mitä tulee miehen vaihtamiseen, niin en usko naisen mielestä kiinnostavien miesten määrän riippuvan siitä, kuinka kaunis nainen on.

Eriäviä mielipiteitä varmasti on ja ne ovat tervetulleita sivistyneesti keskustellen. :)

• nainen....

Olipa hyvin sanottu.... ja luulen että tuossa on paljonkin perää, vaikka miehet täällä eivät myönnäkään mitään epävarmuuttaan naisten suhteen.. :)

Kerran itseasiassa eräs deittini sanoi, kun jälkikäteen kysyin, miksi hän käyttäytyi tietyllä tavalla kanssani, hän myönsi että "meni paniikkiin". Minusta on suloista että pystyy myöntämään jotain tuommoista haavoittuvaisuutta itseessään, vaikka on mieskin.. :)

• nainen.... kirjoitti:

Olipa hyvin sanottu.... ja luulen että tuossa on paljonkin perää, vaikka miehet täällä eivät myönnäkään mitään epävarmuuttaan naisten suhteen.. :)

Kerran itseasiassa eräs deittini sanoi, kun jälkikäteen kysyin, miksi hän käyttäytyi tietyllä tavalla kanssani, hän myönsi että "meni paniikkiin". Minusta on suloista että pystyy myöntämään jotain tuommoista haavoittuvaisuutta itseessään, vaikka on mieskin.. :)

Järjellähän mies yrittää ajatella. Sitten, kun naisen hymy, nauru, sanat tai olemus osuu syvälle, käy miehelle kuin Asterixsarjakuvan Obelixille Mimosan suukosta. Jokainen solu huutaa omaan tahtiinsa:

Sinut mukaani minä mielelläni veisin,
        olalleni hellävaroen nostaisin
        ja hiidenkiviä kanssani hakkaamaan kantaisin.

Eivät miehen aivot ole tehty prosessoimaan niin suurta määrää yhtäaikaisia toiveita. Koittaakseen toimia jotenkin järkevästi aivot valitsevat sellaisen virkkeen, joka on juuri äsken saanut naisen vastaamaan miehen sekoittavalla tavalla. Noh, eihän asian toistaminen yleensä auta. Hätääntyneenä mies yrittää pelastaa tilanteen, sillä se tunne, mikä just nyt jyllää, on niin mukava normaalin järkeilyn tilalla. Pelastusyritys on virkkeen toisto vielä uudelleen. Argh!

Jos tuollaisen miehen paniikkitilanteen huomaat, niin sen onnellisesti laukaiseva toimenpide saattaisi olla miehen kädestä kiinni ottaminen ja tokaiseminen:"Rauhassa. En minä mene minnekään." Tehosta en tiedä, sillä vielä en ole sellaista naista tavannut, joka olisi panikoidessani tehnyt jotain vastaavaa tälle Obeliksukkapiksukalle. :)

• logiikkaa2

"Mitä tulee miehen vaihtamiseen, niin en usko naisen mielestä kiinnostavien miesten määrän riippuvan siitä, kuinka kaunis nainen on.

Eriäviä mielipiteitä varmasti on ja ne ovat tervetulleita sivistyneesti keskustellen. :) "

No tässä yksi huomio... Moni nainen on kuitenkin kertonut täällä, että kiinnostuu vain miehistä, jotka osoittavat selvästi kiinnostusta naiseen. Koska ulkonäkö (seksikkyys) on miehille voimakas vaikutin, nätit naiset pääsevät useamman miehen huomion kohteeksi.

Jos edellä mainittu (siis että miehen kiinnostus on naisen kiinnostumisen edellytys) pitää paikkansa, niin varmasti nätin puoleinen nainen silloin kiinnostuu useammista miehistä kuin vähemmän nätti, joka ei saa nauttia yhtä monen miehen huomiosta.

• logiikkaa2 kirjoitti:

"Mitä tulee miehen vaihtamiseen, niin en usko naisen mielestä kiinnostavien miesten määrän riippuvan siitä, kuinka kaunis nainen on.

Eriäviä mielipiteitä varmasti on ja ne ovat tervetulleita sivistyneesti keskustellen. :) "

No tässä yksi huomio... Moni nainen on kuitenkin kertonut täällä, että kiinnostuu vain miehistä, jotka osoittavat selvästi kiinnostusta naiseen. Koska ulkonäkö (seksikkyys) on miehille voimakas vaikutin, nätit naiset pääsevät useamman miehen huomion kohteeksi.

Jos edellä mainittu (siis että miehen kiinnostus on naisen kiinnostumisen edellytys) pitää paikkansa, niin varmasti nätin puoleinen nainen silloin kiinnostuu useammista miehistä kuin vähemmän nätti, joka ei saa nauttia yhtä monen miehen huomiosta.

Voitaneen täten olettaa, että nätti nainen kiinnostuisi useammasta miehestä kuin vähemmän nätti. Alkukiinnostus ei kuitenkaan mielestäni riitä vaihtamaan nykyistä miestä toiseen. Kun nainen sitten mieheen tutustuu, niin riippuuko loppujen lopuksi naista kiinnostavien miesten määrä naisen kauneudesta? Seuraavat asiat voivat vaikuttaa asiaan:

- mies panostaa yritykseensä enemmän kauniiseen naiseen tutustuessaan (tai menee ihan solmuun)
        - kaunis nainen on (luultavasti) kokenut miesten yrityksiä valloittaa hänet riittävästi erottaakseen ne miehet, jotka ovat vain hänen kauneutensa perässä

• IngallsinLaura

etten ihan usko, että ulkoinen olemuksesi - varsinkaan kauneutesi - on ollut ainoa syy. Toki niin voi olla, mikäli kyseessä on harvinaisen itsetunnoton mies, mutta lähinnä tulee mieleen se, että käytetään sitä parasta (teko)syytä. Kyllähän sitä itse kukin on dumpannut ihmisiä jos minkäkinlaisten juttujen varjolla, vaikka yleensä tosiasiaa, sitä ettei vain kolahda, ei kertakaikkiaan osaa selittää tai perustella.

Eipä silti, olen sitä minäkin törmännyt pari kertaa sellaiseen tilanteeseen, jossa mies on ollut niin mahdottoman epävarma että suhteenalulle on pitänyt suorittaa hellävarainen eutanasia jo varhaisessa vaiheessa.

• nainen....

No niinhän sitä luulisi. Mutta kun tämä mies siis ei tiennyt minusta yhtään mitään muuta, kuin ulkonäköni... :) Eli se tyssäsi siihen. Mietin sitäkin, että josko ulkonäköni ei ollut miehen mieleen jos vaikka mies tykkä blondeista, kun itse olen brunetti.. tms...

Mutta alan kallistua kuitenkin tuon kommentin puoleen siitä, että mies ei uskonut että hänellä on "mahiksia" kanssani, peläten että ei kelpaa minulle, a täten antoi pakit, että jonkinlainen valta säilyisi hänellä.

• MMies

"Ensinnäkin, miten minä voin ikinä löytää miehen, jos kaikki ne miehet joista olisin kiinostunut (ihan tavallisen näköisiä tavallisia Miehiä), tuntevat itsensä jotenkin "riittämättömäksi" rinnallani, jo ennen kuin edes tuntevat minua"

Et mitenkään, jos kaikki ne miehet, joista olet kiinnostunut (oletko itse tehnyt aloiteet?), ajattelevat noin. Jos kaikki miehet, joista olet kiinnostuvat, ajattelevat noin, niin onko vika a) sinussa vai b) miehissä vai C) siitä, mistä asioista/piirteistä kiinnostut miehessä?

"Toisekseen, mihin perustuu tällainen ajattelu, eikö voi olla vain onnellinen, jos kerrankin kaunis nainen on kiinnotunut?"

Ei tietoa. Jokin alitajuinen pelko sinun menettämisestäsi saattaa piillä taustalla. Itselläni ei ole kokemusta, niin en osaa sanoa. Uskoisin kuitenkin, ettei "liika kauneus" ole este parisuhteen jatkumisele. Olet törmännyt vain vääriin tyyppeihin.

• MIELESTÄ

OLITKIN KAUNIS , NIIN SITÄ ET VÄLTTÄMÄTTÄ OLEKKAAN JONKUN MUUN MIELESTÄ, KAUNEUS ON MAKU-ASIA JA JOKU VOI OLLA/ON SINUN NÄÖSTÄS TÄYSIN TOISTA MIELTÄ..JOTEN MAAN PINNALLE SIELTÄ.

• mutta haluat

silti löytää vielä nallekarhu miehen ????
      mielenkiintoista eli nykyinen ei nappaa????????

• nainen....

No nykyinen ei tällähetkellä nappaa joo... Tuntuu olevan hänelläkin epävarmuutta/ itsetunto ongelmia jotka heijastuvat suhteeseemme.. Toivon että tästä vielä päästään eteenpäin koska rakastan miestä... :)

• nainen....
        nainen.... kirjoitti:

No nykyinen ei tällähetkellä nappaa joo... Tuntuu olevan hänelläkin epävarmuutta/ itsetunto ongelmia jotka heijastuvat suhteeseemme.. Toivon että tästä vielä päästään eteenpäin koska rakastan miestä... :)

Ja lisätään vielä että nykyinen on just sopiva nallekarhu muuten...

• huup
        nainen.... kirjoitti:

Ja lisätään vielä että nykyinen on just sopiva nallekarhu muuten...

vielä se, että sillekin sä oot liian kaunis?

• dhehershj

Oikeasti lueskelin näitä sun vastauksia ja hauskaa oli! En kyllä millään usko, että ulkonäkösi eroaisi dramaattisesti keskiverrosta suomalaisnaisesta. Sinulla saattaa olla hieman timmimpi kroppa, mutta kasvoista tuskin olet sen kummoisempi. Sinunlaisia naisia, jotka valittavat "kauniista" ulkonäöstään, on hirveä määrä ja heitä näkee näillä palstoilla jatkuvasti. Lopeta siis toi lässyttäminen, herää unesta ja katso itseäsi rehellisesti peiliin. Minä autan sinua: sinä et ole erityisen kaunis. :)

• -k32v-

onks se iha täydellise varma, et iso nallekarhu olis vain kooltaan iso nallekarhu?

okei toiset tykkää isoista kundeista, se olis ok.

tää vaan sitä, et ehkä se nallekarhu asuis kuitenki korvie välissä. et se saattais löytyy iha minkäkokosesta vaan se nallekarhumaisuus mitä se ettis?

sit kandee tarkkailla jo vähä omaa käytöstään, jos kaikki hommat kusee siihe, et jengi kutistuu mikroskooppise pieneks sen rinnalla? vaiks aloittas opiskelut kohdasta a:

a) huomioi ukkos ja tao sen päähä, et se olis hienoin mies koko universumissa ja varsinaine miehisyyde lähde ja testosteronin kaivo, vaiks se ei sitä välttämättä olis, mut silti

koska se mies, jos se susta ylipäätään tykkää, se palvoo jo valmiiks sitä maata, jonka päällä se kävelis :D :D sille pitäis siis antaa vähä lisää aihetta palvoo vielä enemmä ;) ei tehdä selväks, et joku toine palvois ja sitte lisäks pitää ne palvonna aiheet minimis..

• Hehhehheh

Jos olet provo, taputukset. Provo hakee vastauksia, ja sinä sait niitä.

Jos taas et ole, pahoitteluni. Maailmasi on ankea paikka ja teet siitä tylsiä johtopäätöksiä. Minä en jaksaisi kuunnella sinua 10 minuuttia kauempaa, olit sitten minkänäköinen tahansa. Jos mimmillä on jo valmiiksi se asenne, että minä olen kaunis ja miehet pelkää minua kauneuden takia, ja se asenne noin tahmainen ja pinttynyt, kukapa sellaista soppaa haluaisi hämmentää? Enemmän tekemistä niillä kundeilla on sun asenteen kanssa kuin ulkoisten tekijöiden.

Sitäpaitsi sä itse laitat ulkoiset tekijät primääreiksi, mikä ei kyllä tässä maailmassa päde. Parisuhteissa vaikuttaa monet eri tekijät. Kertoo paljon sun arvomaailmasta miten sä tätäkin juttua ammennat.

Sit taas pakit...kuka jätkä lähestyy naista sanoakseen että "oot liian kaunis, saat pakit". Sä selitit tossa jollekin ettet itse lähesty miehiä, ne lähestyy sua.

• (ko...?)

Olen itse tavallinen suomalainen nainen. Laittautumalla kenties ihan nätti/söpö..ja joskus joku jopa erehtynyt kauniiksi sanomaan. Näille kommenteille naureskelen hiljaa itsekseni.

Sanot ettet itse pidä itseäsi liian kauniina, mutta tuo tekstisi kyllä kertoo vallan muuta. Etsit tietoisesti itseäsi "tavallisempaa" miestä, nallekarhuksi taisit nimittää? Se kertoo ainakin minulle jo paljon narsistisesta käsityksestäsi omasta ihanuudestasi ja ainutlaatuisuudesta. Olen huomannut ennenkin kuinka tällainen "kaunis" ja "ihana" nainen loistaa..vahinko vaan että loisto tulee muualta kuin sydämestä.

Oletko ajatellut , että sinusta todennäköisesti huokuu oma käsityksesi itsestäsi ja paremmuudestasi. Monet fiksut ihmiset osaavat onneksi lukea sinunkaltaisiasi ihmisiä ja pysyttelevät kaukana.

Nykyinen suhteesi voi olla huono jo senkin takia että itse nakerrat miehesi itsetuntoa. Ainakin täällä tuot julki sen kuinka miehelläsi on itsetunto ongelmia sinun ja upean ulkonäkösi suhteen. Todennäköisesti tuot sen julki myös kotioloissa.

Syy miksi edes kirjoitan on se, etten voi käsittää kuinka voit edes pitää itseäsi kauniina...kaikkien noiden kirjoitusten jälkeen. Katsos..ulkoinen kauneus rappeutuu iän myötä. Mitä luulet sinulle jäävän sen jälkeen?

• tässä keväinen

kohteliaisuus kollilta.

Kommenttisi kertoi viisaudesta, älykkyydestä ja tasapainoisesta luonteesta. Et ole ilkeä ihminen, luulen.

Kyllä miehet on kiinnostuneita juttelemaan naisten kanssa. Älykäs, aito ja sydämmellinen nainen saa monen miehen hymyilemään.

Tota ketjua kun luki niin sanonpa vaan että vaikka aloittaja olisikin huippumallin näköinen miisu, niin itse en jaksaisi kuunnella pitkään. Tollasesta ilkeästä ja karkeasta tavasta hahmottaa maailmaa tulee ökköiset vibat.

Tällaisena kevätpäivänä mun unelma ainakin on että saan rakkaani syliin ja nauramaan. Tietenkin tykkään että oma kulta on silmänilo, mutta ei se nyt ainoa asia maailmassa ole, kaunis ulkonäkö.

• ..............................
        tässä keväinen kirjoitti:

kohteliaisuus kollilta.

Kommenttisi kertoi viisaudesta, älykkyydestä ja tasapainoisesta luonteesta. Et ole ilkeä ihminen, luulen.

Kyllä miehet on kiinnostuneita juttelemaan naisten kanssa. Älykäs, aito ja sydämmellinen nainen saa monen miehen hymyilemään.

Tota ketjua kun luki niin sanonpa vaan että vaikka aloittaja olisikin huippumallin näköinen miisu, niin itse en jaksaisi kuunnella pitkään. Tollasesta ilkeästä ja karkeasta tavasta hahmottaa maailmaa tulee ökköiset vibat.

Tällaisena kevätpäivänä mun unelma ainakin on että saan rakkaani syliin ja nauramaan. Tietenkin tykkään että oma kulta on silmänilo, mutta ei se nyt ainoa asia maailmassa ole, kaunis ulkonäkö.

Olen samaa mieltä, että silmänilo on plussaa mutta keskustelutaito ja kommunikaatiokyvyt menevät edelle. Tulihan sitä monta vuotta peiliin tuijoteltua ja elettyä siinä uskossa, että ainut mikä merkitsee on ulkonäkö.

Muistelen vieläkin teiniaikoja jolloin pää oli täynnä lakkaa ja tuli pyöräiltyä "mestoille" poikia huokailemaan. Toisaalta..se voisi olla hauskaa viihdykettä nykyäänkin, saisipa ainakin kunnon naurut.

Tottakai minäkin pidän siitä jos joku mies tulee keskustelemaan ja kehaisee parilla sanalla ulkonäköä. Mutta en kyllä jää niitä kehuja paistattelemaan ja miettimään viikoiksi.

En halua olla ilkeä, mutta minua huvittaa ap:n kirjoitukset..tuollaisia naisia kuuluu minunkin tuttavapiiriini. Ilta on piloilla jos miehet eivät eksy ihastelemaan. Ja siinä vaiheessa joko poistutaan paikalta tai ystävien täytyisi ymmärtää suitsuttaa ulkonäöstä ja toisen ihanasta olemuksesta jotain..mielellään pari tuntia.

Ei kiitos. :))

• nainen....

Kiitos tästä analyysistä luonteestani yhden suomi24 ketjun perusteella. Mutta en menetä yöuniani sen takia, koska ne, jotka minut oikeasti tuntevat ovat sanoneet että olen niin kaunis sisältä kuin ulkoakin. :)

Mielestäni siinä ei ei ole mitään narsistista, jos haluaa löytää ihan tavallisen miehen... ! Kuten jo sanoin, en ole ketaakaan väittänyt olevani täydellinen, vaan minusta löytyy kyllä vikoja, niinkuin kaikista meistä...

Omasta viestistäsi paistaa läpi katkeruus, ja kateellisuus, sillä ikävää että alennut haukkumaan muita, jotka ovat itseäsi "kauniimpia". Eivät kaikki kauniit ihmiset ole "itseään täynnä" tai "narsistisia" tai usko olevansa "parempia" kuin muut, vaikka niin haluaisit uskoa ja väittää.

En ole myöskään kertaakaan sanonut, että nykyinen mieheni kärsisi itsetunto ongelmia ulkonäköni takia... Siinäkin keksit senkin ihan omasta päästäsi.

Hyvää kevättä vaan sinullekin.

• tunne suurtakaan kateutta
        nainen.... kirjoitti:

Kiitos tästä analyysistä luonteestani yhden suomi24 ketjun perusteella. Mutta en menetä yöuniani sen takia, koska ne, jotka minut oikeasti tuntevat ovat sanoneet että olen niin kaunis sisältä kuin ulkoakin. :)

Mielestäni siinä ei ei ole mitään narsistista, jos haluaa löytää ihan tavallisen miehen... ! Kuten jo sanoin, en ole ketaakaan väittänyt olevani täydellinen, vaan minusta löytyy kyllä vikoja, niinkuin kaikista meistä...

Omasta viestistäsi paistaa läpi katkeruus, ja kateellisuus, sillä ikävää että alennut haukkumaan muita, jotka ovat itseäsi "kauniimpia". Eivät kaikki kauniit ihmiset ole "itseään täynnä" tai "narsistisia" tai usko olevansa "parempia" kuin muut, vaikka niin haluaisit uskoa ja väittää.

En ole myöskään kertaakaan sanonut, että nykyinen mieheni kärsisi itsetunto ongelmia ulkonäköni takia... Siinäkin keksit senkin ihan omasta päästäsi.

Hyvää kevättä vaan sinullekin.

kauniita ihmisiä kohtaan :) Olen edelleenkin sitä mieltä että kauneus on katsojan silmissä. Minä vain oikeasti säälin ihmisiä jotka määrittelevät elämää ja ihmisiä ulkonäön perusteella. Enkä omasta mielestäni alentunut haukkumaan itseäni kauniimpia ihmisiä. Totesin vain, että omaan kauniita ihmisiä ystävinä ja olen heihin törmännyt myös monissa sosiaalisissa tilanteissa.

Ja kuka on sanonut että he ovat kauniimpia kuin minä? Alennut itse nyt vetämään monia johtopäätöksiä. Olen vain edelleenkin sitä mieltä, että minusta on säälittävää seurata vierestä sitä ulkonäkökeskeistä elämäntyyliä. Sori jos pahoitin sinun herkkää mieltäsi..tai sain sinun alemmuuskompleksisi heräämään.

Ei ehkä kannattaisi moisia asioita täällä pohtia jos ei kestä kritiikkiä ja erilaisia mielipiteitä.

Aurinkoisia päiviä sinullekkin...

• sinulle liian kaunis...
        tunne suurtakaan kateutta kirjoitti:

kauniita ihmisiä kohtaan :) Olen edelleenkin sitä mieltä että kauneus on katsojan silmissä. Minä vain oikeasti säälin ihmisiä jotka määrittelevät elämää ja ihmisiä ulkonäön perusteella. Enkä omasta mielestäni alentunut haukkumaan itseäni kauniimpia ihmisiä. Totesin vain, että omaan kauniita ihmisiä ystävinä ja olen heihin törmännyt myös monissa sosiaalisissa tilanteissa.

Ja kuka on sanonut että he ovat kauniimpia kuin minä? Alennut itse nyt vetämään monia johtopäätöksiä. Olen vain edelleenkin sitä mieltä, että minusta on säälittävää seurata vierestä sitä ulkonäkökeskeistä elämäntyyliä. Sori jos pahoitin sinun herkkää mieltäsi..tai sain sinun alemmuuskompleksisi heräämään.

Ei ehkä kannattaisi moisia asioita täällä pohtia jos ei kestä kritiikkiä ja erilaisia mielipiteitä.

Aurinkoisia päiviä sinullekkin...

Minä en todellakaan halveksi kauniita ihmisiä, sillä syntyessämme emme saa ulkonäköämme valita. Minä halveksin sellaisia kaunnita naisia, jotka jatkuvasti korostavat itseään ja ulkonäköään.

Ja "analyysini" sinusta todellakin perustui tähän viestiketjuun. Mutta niitä lukiessa sinusta kyllä henkii pientä narsisimia..sori..aina ei voi voittaa..ei edes joka päivä.

• nainen....
        sinulle liian kaunis... kirjoitti:

Minä en todellakaan halveksi kauniita ihmisiä, sillä syntyessämme emme saa ulkonäköämme valita. Minä halveksin sellaisia kaunnita naisia, jotka jatkuvasti korostavat itseään ja ulkonäköään.

Ja "analyysini" sinusta todellakin perustui tähän viestiketjuun. Mutta niitä lukiessa sinusta kyllä henkii pientä narsisimia..sori..aina ei voi voittaa..ei edes joka päivä.

Olen huomannut, että ihmiset, jotka itse ovat kateellisia muille, löytävät moittimista ja halveksimista toisista. Sitten kun itse olet täydellinen, (mikä on illuusio muuten), voisi teoriassa alkaa arvostella muita..

Mielenkiintoista, mutta minulle on ihan sama, vaikka kauniit naiset (tai miehet) korostaisivatkin ulkonäköään, se on heidän asiansa, jos ovat siunattuja sillä. Ei kannata alkaa ketään ulkonäön takia arvostelamaan suoraltakädeltä "tyhmäksi" tai narsistiseksi, vaikka helppo siihenkin stereotypiaan on mennä...

Et taida tietää mitä narsismi tarkoittaa. Kateellisuus on yksi narsismin ilmenemis muoto.. Ettei vaan sinulla olisi itsellläsi hieman narsistisia piirteitä? Mielestäni narsismia olisi se, jos todella USKOISIN olevani LIIAN kaunis, tai sanoisin että minulle kelpaa vain miehet, jotka ovat yhtä kauniita kuin minä...

• ..........................
        nainen.... kirjoitti:

Olen huomannut, että ihmiset, jotka itse ovat kateellisia muille, löytävät moittimista ja halveksimista toisista. Sitten kun itse olet täydellinen, (mikä on illuusio muuten), voisi teoriassa alkaa arvostella muita..

Mielenkiintoista, mutta minulle on ihan sama, vaikka kauniit naiset (tai miehet) korostaisivatkin ulkonäköään, se on heidän asiansa, jos ovat siunattuja sillä. Ei kannata alkaa ketään ulkonäön takia arvostelamaan suoraltakädeltä "tyhmäksi" tai narsistiseksi, vaikka helppo siihenkin stereotypiaan on mennä...

Et taida tietää mitä narsismi tarkoittaa. Kateellisuus on yksi narsismin ilmenemis muoto.. Ettei vaan sinulla olisi itsellläsi hieman narsistisia piirteitä? Mielestäni narsismia olisi se, jos todella USKOISIN olevani LIIAN kaunis, tai sanoisin että minulle kelpaa vain miehet, jotka ovat yhtä kauniita kuin minä...

Olet oikeassa siinä, että tottakai kauneuttaan saa korostaa. Mutta liika on joka asiassa liikaa. Sitten vielä ihmettelet jos sinulle sanotaan että olet liian kaunis. Itseriittoiset ihmiset pistävät silmään.

Sanot itsekin useaan otteeseen haluavasi "tavallisen miehen" , et mitään kiiltokuvapoikaa. Miksi sinun täytyy edes mainita sana "tavallinen"? Tai muistaa joka käänteessä mainita olevasi kaunis :) Mikset vain tyytyisi sanomaan, että haluat persoonallisen ja sytyttävän miehen. Miehen joka kolahtaa sinuun? Painotat aika lailla ulkonäköä kirjoituksissa. Ja taisit jopa itse kirjoittaa, että useimmat komeat miehet ovat "tyhjäpäitä"...

Ja kyllä..minussakin on narsistin vikaa. Eiköhän meissä jokaisessa ole. Eri asia on, että onko se narsismi tervettä vai jo sairaalloista.

• aik.M

" Oletko ajatellut, että sinusta todennäköisesti huokuu oma käsityksesi itsestäsi ja paremmuudestasi. Monet fiksut ihmiset osaavat onneksi lukea sinunkaltaisiasi ihmisiä ja pysyttelevät kaukana. "

En uskalla lähteä veikkaamaan mitä aloittajasta elävässä elämässä huokuu, mutta olet aivan oikeassa, että mainitsemasi kaltaisia ihmisiä on olemassa.
        Sellaisessa tapauksessa "liian kaunis" olisi kyllä hyvä vastaus, tosin luulen että kuulija ei välttämättä ymmärtäisi sen sarkastisuutta.

• että että

jos se pakit antanut mies ois nyhverö ei sillä olis ollut ollu kanttia ees tulla sanoo sulle et oot liian kaunis.

eli sä itse halusit sitä miestä mut se ei ollut susta kiinnostunut, niin sä käänsit jutun niin et hyllytti sut muka sun kauneutes tähden ,eli
      lohdutat tuolla ajatuksella itseäsi,...'
      kun vituttaa kun et sitä saanut..eiks jeh??????

• KUKAAN EI

OO LIIAN KAUNIS ////////HAHHAA BUAHHH..

• aik.m

Ensinnäkin on otettava huomioon, että miehillä(kin) on erilaisia kauneuskäsityksiä. Tiedän naisia, jotka ovat periaatteessa kauniita, mutta joista ei kuitenkaan löydy sellaisia piirteitä, jotka vetoavat juuri minuun (esim. ilmeettömän sileät kasvot eivät innosta minua). Itsekin toteat, ettet tykkää mallipojuista, joten ymmärrät varmasti tämän. Joku toinen nainen taas on hulluna heihin.

Toiseksi mies on lyhyenkin kohtaamisen perusteella saattanut muodostaa sinusta sellaisen mielikuvan, että et ole hänen tyyppiään. Tällä ei tarvitse olla tekemistä ulkonäön kanssa. Esim. liian hiljainen tai toisaalta puhelias, päällekäyvä tai alistuva voi olla juuri päinvastainen tyyppi kuin mitä hän mielessään hakee.

Muistan erään kauniin naisen, jonka suhteen meni välittömästi mielenkiinto, kun huomasin että hän puhui aina päälle kesken lauseeni. Tässä tilanteessa voi olla helpompi sanoa jotakin kuulemasi kaltaista kuin selitellä syntyjä syviä.

• uik,gfkfry

miehillä on aina viimeiseen asti mielistellä ja nuoleskella naisia? "Joo sä oot liian kaunis" Minkä vitun takia miehet ei voi koskaan näpäyttää naisia takaisin, jos eivät ole kiinnostuneita? Naisilla on jo muutenkin pää täynnä kusta, kun kaikki miehet toljottaa ja hokee "Oot kaunis", jopa silloinkin kun antavat pakit! Eipä moni nainen sano miehelle, että "oot mulle liian komea". Naiset välttää aina viimeisen asti kommentteja, jotka sais miehen tuntemaan itsensä seksikkääksi tai halutuksi.

• 3 lapsen äiti
        uik,gfkfry kirjoitti:

miehillä on aina viimeiseen asti mielistellä ja nuoleskella naisia? "Joo sä oot liian kaunis" Minkä vitun takia miehet ei voi koskaan näpäyttää naisia takaisin, jos eivät ole kiinnostuneita? Naisilla on jo muutenkin pää täynnä kusta, kun kaikki miehet toljottaa ja hokee "Oot kaunis", jopa silloinkin kun antavat pakit! Eipä moni nainen sano miehelle, että "oot mulle liian komea". Naiset välttää aina viimeisen asti kommentteja, jotka sais miehen tuntemaan itsensä seksikkääksi tai halutuksi.

Olen jokaisessa suhteessa ollut liian kaunis miehelle. Se on tarkoittanut että mies on ollut aina hyvin epävarma suhteeni epäluottamuksen kera. Sitten suhteet on lopahtanut kun ei luoteta. En ole antanut aihetta epäluottamukseen,mutta ei ole vikani että olen kasvoiltani,hiuksiltani,kropaltani tosi hyvä monen mielestä minuu on näillä siunattu ,mutta suhteilla ei ole siunattu. Haluan miehen joka näkee sisimpäni hyvän kuoreni alla,mutta miksi miehet pelkäätte,kauniita naisia ja teillä on riittämättömyys alemmuus kompleksi.

• pipiatri
        3 lapsen äiti kirjoitti:

Olen jokaisessa suhteessa ollut liian kaunis miehelle. Se on tarkoittanut että mies on ollut aina hyvin epävarma suhteeni epäluottamuksen kera. Sitten suhteet on lopahtanut kun ei luoteta. En ole antanut aihetta epäluottamukseen,mutta ei ole vikani että olen kasvoiltani,hiuksiltani,kropaltani tosi hyvä monen mielestä minuu on näillä siunattu ,mutta suhteilla ei ole siunattu. Haluan miehen joka näkee sisimpäni hyvän kuoreni alla,mutta miksi miehet pelkäätte,kauniita naisia ja teillä on riittämättömyys alemmuus kompleksi.

Minulla oli liian kaunis nainen ja hänkin valitteli ongelmaansa
        Että miehet pelkäävät ja luulevat koppavaksi, eivätkä uskalla lähestyäkään
        Minullehan se oli eduxi vaan--jo ekatreffeillä tuli molemminpuolien ihastus

Vaan iskipä kateus muihin miehiin, jotka kuolasivat häntä suu vaahdossa katsellen

Huvitti superkauniin nokkeluus, kun yx tuttu kadaemielinen vinkkasi jutelemaan

Oli sanonut ilkyksissänsä:"Etkö tiedä, että minä olen homo.........
        Flikka oli vastannutkin, ettei sellainen mitenkään haittaa, koska hän pitää huolen
        siitä, etten voi jaksaa enää homostella hänen hoitojensa jälkeen
        fixu flikka ;-D

Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2016
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1424
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1391
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      929
    Aihe