Mitä pitäs tehdä? Tietääkö kukaan? Muuten äänet toimiin ormaalisti koneella. Windoxs xp on meillä.. Onko kellään muulla ollut tätä pulmaa? Eräs tuttu sanoi että äänikortille voisi jotain tehdä, esim asentaa uudestaan, mutta win xp:ssä on ainakin meillä sisäinen äänikortti.. että mikähän mahtaisi auttaa tähän pulmaan?
youtubessa ei ääntä.. :/
4
306
Vastaukset
- puutua
erinnäisiä liitännäisiä kun esim. flash player se vaaditaa jos youtubessa haluat äänen kuulumaan.Aboben sivuille kun menet lataa playerit.
- jukkakoskinen
En saa adoben sivuilta ladattua sitä, kun ylös tulee vilkkumaan, että lataaminen on suoritettu, vaikka mielestäni se ei edes ehdi alkaa. Hmm.. Mutta kyllä koneelle on ladattu toisesta paikasta playeri, että ei pitäisi olla siitäkään kiinni :/ Muita vinkkejä?
- soppaa
jukkakoskinen kirjoitti:
En saa adoben sivuilta ladattua sitä, kun ylös tulee vilkkumaan, että lataaminen on suoritettu, vaikka mielestäni se ei edes ehdi alkaa. Hmm.. Mutta kyllä koneelle on ladattu toisesta paikasta playeri, että ei pitäisi olla siitäkään kiinni :/ Muita vinkkejä?
asia 1. flash player on nimenomaan tarkoitettu nettiselsaimen kautta katsottaviin videoinin, animaatioihin.
2. Erillisillä video ohjelmilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.
3. Jotta voisit ladata tuon komponentin, sinun on kirjauduttava adoben sivuille. Mutta varmaan löydät muualtakin ko lisäosan selaimeesi, googleta se.
4. Kuten jo sanoin, ellei sitä ole, eikä uudempaa madiaplayeria( ainakin 10)on turha netis katsella videoita, eivät toimi.
siinä youtuben videossa on myös oma äänisäätimensä oikeassa alalaidassa.. tarkistas ettei sitä ole väännetty nolliin... kun muistaakseni se muistaa aikaisemman äänenvoimakkuuden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa672395En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361779- 101614
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741565Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161525Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91084- 201009