Kun ostaa hamsterin kasvattajalta ja saa mukaan papereita, pitääkö niihin täyttää jotakin tai vastaavaa??? Jos hamsteri on rekisteröity, vaikuttaako se jotenkin minuun? Siis olen hommaamassa hamsua ja hamsu on rekisteröity niin pitääkö minun maksaa jotain maksua tms.???
APUA
3
179
Vastaukset
- auttava
jos olet alaikäinen niin aikuinen tietysti pitäisi tulla mukaan kasvattajan luokse ja jos on hamsut rekistöröity niin ei siihen rekisteri paperiin tarvitse kirjoittaa suurinpiirtein oma nimi
ja kauppa kirjaan oma nimi ja vanhemman nimi myös!
ja ei rekistöröinti sinuun vaikuta..paitsi jos haluat mennä johonkin näyttelyihin hamsusi kanssa..
ja tietysti rekistöröidystäkin hamusta maksetaan kasvattajalla se on yleensä halvempaa kuin eläin kaupassa- minne.
Minun ei ole tarvinut täytellä mitään kauppakirjoja tai tai vastaavia.. Riippuu kai tapauksesta, mutta minä en ole joutunut täyttelemään mitään!
Kun ostaa hamsterin kasvattajalta ja saa mukaan papereita, pitääkö niihin täyttää jotakin tai vastaavaa???
- Ei, ellet halua täyttää kohtaa, jossa pyydetään omistajan tiedot. Kasvattaja on täyttänyt siihen kaiken muun tarpeellisen ja tiedossa olevan jo itse.
Jos hamsteri on rekisteröity, vaikuttaako se jotenkin minuun?
- Kasvattajat eivät voi enää rekisteröidä poikueita, joten ostaessasi sitä, se ei ole rekisteröity. Jos viet sitä näyttelyyn ulkomuotoluokkaan ja se saa Laatu 1:n, voit halutessasi rekisteröidä sen. Rekisteröit tai et, se ei vaikuta sinuun lainkaan.
Siis olen hommaamassa hamsua ja hamsu on rekisteröity niin pitääkö minun maksaa jotain maksua tms.???
- Ei muuta kuin hamsterin hinta. Siihen saattaa sisältyä rekisteröintiin menneet 2€. Sinun ei tarvitse maksaa Suomen Hamsteriyhdistykselle mitään, ainoastaan myyjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969