että tiettyihin ketjuihin heitetyt kommentit häviävät alta aikayksikön kun samaan aikaan toisiin ketjuihin heitetetyt härskitkin herjat ovat kaikkien luettavissa, niinkuin pitääkin. Käsittääkseni ketjun aloittaja ei voi yksittäisiä kommentteja poistaa, ainoastaan kaikkivoipa sheriiffi sen tehdä voi.
Jos edellä oleva pitää paikkansa, niin tämän osaston sheriffin luulisi osaavan vetää johtopäätöksen vallitsevasta tilanteesta.
On aika
10
951
Vastaukset
- puska-eemeli
Eipä munkaan aloitukseeni vastannut seriffi eikä kukaan ylläpidosta, vaan poistoon meni.
Nyt poistun minä ja suosittelen myös sinua, ennen kuin iltahartaus täällä alkaa. Jokainen teistä voi halutessaan pyytää asiattomasta viestistä poistoa palautteen kautta, jos sellaisen täällä havaitsee.En itse välttämättä huomaa kaikkea, koska valvon muitakin palstoja josa keskustelu on todella hektistä ja asiatonta tekstiä menee poistoon kymmenittäin joka päivä.
Poistan viestit luettuani perustelut ja jätän paikalleen, mikäli oli huono perustelu tai en huomaa vietissä moitittavaa (esim.suoraan toiseen kirjoittajaan kohdistuvaa panettelua tai muuta vastaavaa.)
Pyydän myös huomioimaan, että suomi24,n ylläpito lukee kaikki viestit ja vaikka minä en olisi niitä poistanutkaan, ylläpito tekee itsenäisesti ratkaisunsa poistavatko sittenkin viestin vai jättävätkö paikoilleen.
Pyrkikää asiallisiin kommentteihin, kritikkeihin yms.. välttäkää toisen kirjoittajan mustamaalaamista ja haukkumista niin se takaa kirjoitusten palstalla pysymisen.
Mukavia kirjoitteluhetkiä
t.Zamio- puska-eemeli
Kyllä niitä poistoja on pyydetty, etpä kertonut miksi tietyistä kirjoituksista ne poistuu hetkessä ja toisista vasta useamman pyynnön jälkeen. Kummiskin poistopyyntöjä on tehty samaan aikaan.
Miten tämä voi olla mahdollista? puska-eemeli kirjoitti:
Kyllä niitä poistoja on pyydetty, etpä kertonut miksi tietyistä kirjoituksista ne poistuu hetkessä ja toisista vasta useamman pyynnön jälkeen. Kummiskin poistopyyntöjä on tehty samaan aikaan.
Miten tämä voi olla mahdollista?Kyllä mä kerroin.
Se johtuu siitä, että jos itse koen, että kirjoitus käy tänne ja se ei ole välttämättä sellainen, joka pitäisi poistaa, en poista vaikka pyydettäisiinkin.
MUTTA ylläpito lukee myös nämä samat poistopyynnöt ja siellä näitä poistoja tsekkaa useampi henkilö toisistaan tietämättä. Joku saattaa poistaa sitten viestin lopulta epäsopivana.
Tälleen se menee..ja koitetaan vaan elää sen kanssa :)
t.Zamio- Kilroy4
Zamio kirjoitti:
Kyllä mä kerroin.
Se johtuu siitä, että jos itse koen, että kirjoitus käy tänne ja se ei ole välttämättä sellainen, joka pitäisi poistaa, en poista vaikka pyydettäisiinkin.
MUTTA ylläpito lukee myös nämä samat poistopyynnöt ja siellä näitä poistoja tsekkaa useampi henkilö toisistaan tietämättä. Joku saattaa poistaa sitten viestin lopulta epäsopivana.
Tälleen se menee..ja koitetaan vaan elää sen kanssa :)
t.Zamioen ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?
Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi? - että ne sinun antamat
Kilroy4 kirjoitti:
en ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?
Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi?hyvät ohjeet on syvältä ja sen vuoksi ne on poistettu nopeasti?
Kilroy4 kirjoitti:
en ole pyytänyt koskaan kenenkään kirjoituksia poistettavaksi. Sen sijaan ihmettelen, miksi omia kirjoituksiani on poistettu, vaikka en ole loukkaavasti kirjoittanut milloinkaan. Minulla ei ole tarvetta sellaiseen oikeudenmukaisena henkilönä. En voi mitenkään uskoa, että antaessani hyviä ohjeita jollekin, on ne poistettu hyvin nopeasti. Esim. neuvoin suhtautumista puskasta huutelijoihin olla vastaamatta sellaisiin, niin sekin piti poistaa?
Mitäpä Zamio vastaat perusteluksi?No saman kuin tuossa edellisissä kirjoituksissa..eli ylläpito poistaa niitä myös.
En muista millään enää yksittäisiä kirjoittajia ja sitä olenko jonkun viestin poistanut ja milloin sekä miksi.
Muista myös, että jos olet vaikka vastannut sellaiseen viestiin, joka on arveluttavaa tekstiä ja se on poistettu, luonnollisesti vastauksesi poistuu myös.
Suosittelen käyttämään siistiä ja toisia kunnioittavaa kieltä, niin ei tarvitse ajatellakkaan, että kirjoitus poistettaisiin.
Puskahuutelijat saavat tyydytystä siitä, että heidät huomioidaan. Siksi neuvoni on, että jättäkää puskakarjahdukset huomioimatta ja ilmoittakaa niistä palautteen kautta..silloin menevät harkintaamme, poistammeko kirjoituksen vai ei.
Semmosta taas tällä kertaa..
Hyvää viikonloppua toivottelee Zamio- Anne Puska
Zamio kirjoitti:
No saman kuin tuossa edellisissä kirjoituksissa..eli ylläpito poistaa niitä myös.
En muista millään enää yksittäisiä kirjoittajia ja sitä olenko jonkun viestin poistanut ja milloin sekä miksi.
Muista myös, että jos olet vaikka vastannut sellaiseen viestiin, joka on arveluttavaa tekstiä ja se on poistettu, luonnollisesti vastauksesi poistuu myös.
Suosittelen käyttämään siistiä ja toisia kunnioittavaa kieltä, niin ei tarvitse ajatellakkaan, että kirjoitus poistettaisiin.
Puskahuutelijat saavat tyydytystä siitä, että heidät huomioidaan. Siksi neuvoni on, että jättäkää puskakarjahdukset huomioimatta ja ilmoittakaa niistä palautteen kautta..silloin menevät harkintaamme, poistammeko kirjoituksen vai ei.
Semmosta taas tällä kertaa..
Hyvää viikonloppua toivottelee ZamioTästä saan taas sen käsityksen,että jos et ole rekkautunut,olet toisen luokan kirjoittaja?????
Olen ollut molempia ja huomannut paremmaksi kirjoitella ilman rekattua nimeä. Syy ? Se , että rekattuna olen yli-kiltti minä ja ilman sitä voin sanoa vapaammin asiani yrittämättä miellyttää rekattuja tai Sinua. Näet varmaan jostain , kuka on kirjoituksen takana , mutta sekään ei haittaa.
T. "Puskahuutelija joka saa tyydytyksen karjahtelustaan" Anne Puska kirjoitti:
Tästä saan taas sen käsityksen,että jos et ole rekkautunut,olet toisen luokan kirjoittaja?????
Olen ollut molempia ja huomannut paremmaksi kirjoitella ilman rekattua nimeä. Syy ? Se , että rekattuna olen yli-kiltti minä ja ilman sitä voin sanoa vapaammin asiani yrittämättä miellyttää rekattuja tai Sinua. Näet varmaan jostain , kuka on kirjoituksen takana , mutta sekään ei haittaa.
T. "Puskahuutelija joka saa tyydytyksen karjahtelustaan"...jos ymmärsit väärin. puskahuutelijalla tarkoitin kyllä oikeaa häirikköä..en tavallista rekkaamatonta kirjoittajaa.
Zamio- Anne Puska
Zamio kirjoitti:
...jos ymmärsit väärin. puskahuutelijalla tarkoitin kyllä oikeaa häirikköä..en tavallista rekkaamatonta kirjoittajaa.
ZamioMinä sanon nyt -sorry- :(
Olen muutenkin hiukan huonolla fiiliksellä,ja varmaan tartuin liian kovaa tiettyyn asiaan. Tai jotain.
Olen sori ja taas tosi kiltti kuitenkin ;)))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391909En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos291622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81191
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80929