Oisko kelläkään kokemusta otsikon mukaisesta emolevysta?
ABIT KN9-S EMO
4
527
Vastaukset
- varoittaja
Ei ole itsellä, mutta olen erehtynyt ostamaan ABIT KN9-SLI:n, ja lyhyesti ja ytimekkäästi: Paska!
Toimii hyvin kun toimii, eli jämähtää noin 10min päästä kun rasitat näytönohjainta (eli pelaat.) Tämän jälkeen tosin toimii hyvin vaikka 3 päivää putkeen.
Kellotus mahdollisuuksia biossin puolesta olisi, mutta kone ei boottaa jos FSB on nostettu yli 230.
Jos menet katsomaan abitin foorumeilta, löydät paljon haukkuja näistä emolevyistä. Eli suosittelen välttämään.- DJ2
Joo siis saan tolla emolevyllä olevan koneen tän viikon torstaina! Laittelen sitten tänne sitten miten se toimi!! Haluaisin kuiteskin vielä jonkun muun henkilon arvion tosta emosta kiitos kaikille vastanneille!!!
- DJ2
Ja toimi kuin junan vessa, tämä abitin emolevy on paras mitä minulla on ollut ikinä, sanon kyllä suoraan että mun piti taistella alussa että sain ääniajurit toimimaan, mutta kyllä se abit osaa touda markkinoille parhaat emolevyt ja se on fakta. Mulla on ollut tätä ennen viisi 64bittistä konetta.
DJ2 kirjoitti:
Ja toimi kuin junan vessa, tämä abitin emolevy on paras mitä minulla on ollut ikinä, sanon kyllä suoraan että mun piti taistella alussa että sain ääniajurit toimimaan, mutta kyllä se abit osaa touda markkinoille parhaat emolevyt ja se on fakta. Mulla on ollut tätä ennen viisi 64bittistä konetta.
Olla aika normaali tilanne että toimii kuin junan vessa.Niin kai ne on tarkoitettukin toimimaan.Kellottelepa hieman sitä.Hyvä emo paljastuu vasta siinä.Omasta voisin mainita sen vaerran että väylää pystyy nostamaan aika roimasti vakauden kärsimättä 266MHz-450MHz toimii kuin se junan vessa.Muut tekijät sitten rajoittavat sitä nostoa esim.500MHz mutta sekin täysin mahdollista ja täysin vakaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039