ketä ärsyttää ku shawn ei osaa päättää onko se bellen vai janin kaa??!!
NO MUA AINAKIN!
koko ajan voi jan!! ja sit se muistelee belleä menis jo vaikka sen janin matkaa sinne mökille ni sit se muistaa et se piti sitä vanina ja palais bellen luokse!
...muuten onko uusin belle parempi ku sew mikä olio viimeeks?
vastaus: NO EI TOD.!
hjälp!!!
3
404
Vastaukset
- mieletöntä
Sarja on tehty niin, että välillä ärsyttää pahasti. Jos aina kaikki menis niin kun ite haluaa, ei jaksais kauaa kattella ohjelmaa missä ei tapahdu mitään ikävää. Ärsykkeellä pysyy mielenkiinto yllä. Shawn rakastaa edelleen Belleä mutta Janin takia on vihanen, vaikka molemmat meni sänkyyn vasta samana iltana.Vanha Belle oli paljon parempi. Niin oli kyllä Mickeykin, mutta joskus näyttelijät haluaa tehdä muitakin hommia ja seuraaja ei koskaan pysty täysin täyttään edeltäjänsä kenkiä. Se on karu fakta.
- mua
ainakin ärsyttää koko päivien viemää, kun se on niin helveti tyhmä a lapsellinen ohjelma, siis kamalan lapsellinen, mut silti sitä on pakko katsoa =) en tiedä ajatteleeko muut samanlailla..??
- sandy<3
mua kirjoitti:
ainakin ärsyttää koko päivien viemää, kun se on niin helveti tyhmä a lapsellinen ohjelma, siis kamalan lapsellinen, mut silti sitä on pakko katsoa =) en tiedä ajatteleeko muut samanlailla..??
ku kuolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764