Hei!
Onko kenelläkään kokemusta Egyptin lentojen (Hki-Kairo) hinnoista heinä-elokuussa? Jos tuolloin mielii matkalle, kannattaako hommata liput heti vai odottaa keväämmälle? Kiitos kaunis asiasta tietäville :)
Lennot Egyptiin
7
1186
Vastaukset
- ählän
itse aijon kesällä pelkillä lennoilla matkustaa hki-kairo ja justiin kattelin hintoja ja on 500-600, mutta elokuussa koulujen alkujen jälkeen hinnat laskee.kallista on kesäl mutta sen arvoista =)
- egyptiin
Juu, miekin matkustan, itseasiassa toukokuun puolessavälissä Hki-Kairo...ja takaisin palaan vasta elokuussa...hintaa tuli n.450e. Mutta todellakin sen arvoista.
- suuze
Heips!!
mäkin aion matkustella toukokuussa egyptiin, ehkä hurghadaan. Ootko enne reissannu sinne lomakauden ulkopuolella?? Millä yhtiöllä lennät?? Alkaa jo puuduttaa noi hintojen/lentojen etsintä, mut matkaan on päästävä.
- merjahurghada
olen matkustanut tuon reitin kaikkina vuodenaikoina ja yleisimmin lipun hinta ollut 420-470, joskus onnistanut alle 400€. Malevilla ollut yl. halvimmat, joskaan lentoajat ei aina parhaimmat.
- airlines
on halvin. Olen HKI-Kairo välin lentänyt 250-340 euron välillä. (halvempi menopaluu ostettu Kairosta, liput hieman kalliimmat suomesta ostettaessa. Vaihtoväli prahassa n. 6-7 tuntia... Kone on Kairossa n. 02.00 yöllä, joten alhainen hinta perustuu myös noihin seikkoihin... Malev ja austrian airlines taitaa olla seuraavaksi halvimmat. STA travel kortilla saa alea hinnoista (jos on täyspäiväinen opiskelija)
Lennän seuraavaksi juuri heinäkuussa ennen muuttoani. Maksan Malevilla aina sen ~380 e joka lienee niiden suurinpiirtein halvin hinta (veroton 250 e menopaluu). CSA:lla olen nähnyt halvimman joka on ollut 340e, mutta nyt heinäkuussa en enää nähnyt noin alhaista hintaa hakemilleni päiville, halvin oli hieman yli 400e. Varasin tämän lipun maaliskuun lopulla, Malevilla on myöhäisellekin varaajalle tuo halvin hinta kyllä, tietyt päivät saattavat nousta mitä lähemmäksi tullaan, mutta jos päivillä ei ole väliä, pystyy hyvin saamaan edullisenkin hinnan lähellä matkustusajankohtaa. CSA:lla ei tahtonut maaliskuun lopulla enää irrota heinäkuuksi kohtuullisia hintoja. Ja kerran katsoin n. 3 viikkoa ennen lentoa, hinnat oli n.1500 euroa menopaluu...
Itse yleensä varaan lentoni n.2-3 kk ennen matkaa, joskus jopa 6 kk - yleensä jos lentää jouluna tai pääsiäisenä on hyvä varata kun hinnat on vielä halpoja. Malevilla pääsiäisen hinnatkin nousivat reippaasti n.kuukautta ennen päivämäärää kun muut päivät olivat vielä sen 125 e suunta ilman veroja.- Ms.Mirjam
Noniin, jos muita samasta asiasta kiinnostuneita on, niin ostin liput pääsiäisenä 380€:lla ja lentoyhtiönä Malev. Kiitos kaikille vastanneille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019