Suomessa on alettu painaa lehteä nimeltä Luominen. Se on Creation Ministries Internationalin alainen ja mukainen julkaisu. Netistä löytyy myös kyseisen järjestön englannin kieliset sivut osoitteesta www.CreationOnTheWeb.com. Löytyy kaikenlaisia mielenkiintoisia artikkeleita koskien maailmanjärjestystämme luomisteorian näkökulmasta käsin. Suosittelen lämpimästi kaikille asiasta kiinnostuneille! Ja ei kun siunattua kevättä!!!
Luominen on.....
5
459
Vastaukset
- Luominen
Suomalaisten toimesta on avattu internet sivut, joilla kerrotaan mihin luominen perustuu.
Sivut joilla on viereiltu tämän vuoden aikana availtu yli 160 000 kertaa yli 20 000 vierailun aikana.
Sivuja pääsee kääntämään eri kielille yhden sivun käännökselläkin!!!
http://onesimpleprinciple.com
Onesimple
:);):)- Kake 2
Kuuleppa Savior, voisitko laittaa aina nimimerkkisi esille tuohon nimimerkki kohtaan. Minua (varmasti montaa muutakaan) ei kiinnosta sinun teoriasi, ja hyppäisin mielelläni sinun viestisi suoraan ylitse, jos vaan päältäpäin viestisi tunnistaisin. Lisäksi voisit miettiä kuinka fiksua toimintaa on mainostaa sivustoasi keskustelupalstoilla (siis lähettää spämmiä).
Voit ilmaiseksi ladata Dr. Kent Hovindin seminaarit osoitteesta http://www.drdino.com/.
Itse pidin niitä hyvin mielenkiintoisina. Mitä tulee filosofiaan, hän ei näytä olevan huippu siinä, eikä hän käytä meille tuttuja tunnettuja vahvimpia evoluution vastaisia todisteita edes silloin kun pitäisi. Toisaalta hän on poiminut esityksiinsä aineistoa, jonka valtiomme koululaitokset ja valtalehdistö ovat pitkään sensuroineet, ja niin ne todisteet eivät ole nousseet julkisuuteen.Tarkemmin ilmaistuna ne videot voi dadata tästä osoitteesta:
http://www.drdino.com/downloads.php- Mites se oli?
Eikö tuolla "tohtori" Hovindilla ollut pieniä erimielisyyksiä veronmaksusta Yhdysvaltain verottajan kanssa? Taisi joutua telkien taaksekin siitä.
Mitäs sitä muuten muka on sensuroitu? Voitko antaa yhden selvän esimerkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806