Muistaako kukaan, kuka Tyynen tappoi vai tappoiko kukaan vai jäikö tappaja pimentoon? Vai kuoliko Tyyne vanhuuttaan?
Kuka tappoi Tyynen?
10
1544
Vastaukset
- wikibedian
Mukaan Tyyne Puustinen murhattiin mutta ei ole tietoa kuka tappoi Tyynen
- Aki Nikkinen
mutta se ei ollut tahallinen teko
- tosin riittäneet
syytteen nostamiseen, mutta kaikki sen silti tiesivät.
Jätkä oli muutenkin melko rikollinen ja lisäksi rikollisuutta lähentelevän tyhmä.
Toivottavasti istuu pitkää tuomiota muista rikoksistaan. Ja toivottavasti jonkun morsiamena. - eikun siis
Aki Nikkinen murhasi mutta kuten aiemmin todettu teko ei ollut tahallinen vaan mummo hätääntyi ja kävi Akin kimppuun joka sitten vahingossa töytäisi mummoa.
tappoi Tyynen, mutta ei tahallaan. Aki oli kauppaamassa murtohälyttimiä ja Tyyne kävi Akin kimppuun, jolloin hän töytäisi Tyyneä. Sakua epäiltiin jossain vaiheessa Tyynen tappajaksi, mutta asiaa ei voinut todistaa. Myöhemmin selvisi, että Tyynen oli tappanut Aki.
- Meinaan vaan,
että eihän tuota limanuljaskaa saatu mistään muustakaan rikoksista istumaan saati murhasta....
- hmm??
Onkohan Tyyne Puustinen vielä elossa? Jos se olikin vale-tappo? Palaa varmaan kohta sarjaan ja pistää Ullalle luun kurkkuun
- Häshtääk
Olis mahtavaa, jos Salkkareiden AIVAN VIIMEISESSÄ jaksossa nähtäisiin/paljastettaisiin että Tyyne Puustinen on elossa. Se olisi mahtava päätös sarjalle.
- k23kk5m
Salkkarit on ikuinen sarja se ei lopu koskaan.
- jukkis s
Jukka saliin pisti mummon kylmäk kun meni väärille reviireille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796