Oletteko keskustellessanne tosielämässä esim. jonkun rippipapin tms. ammattijeesustelijan kanssa huomanneet, kuinka heidän silmiinsä syttyy autokauppiasmainen kiilunta aina, kun he valehtelevat uskonsa puolesta?
Rehelliseen hulluun voi luottaa, mutta epärehellinen uskovaiskyylä voi tehdä mitä tahansa, keksiihän hän aina sopivan raamatunlauseen vaikka lasten ahdistelun puolustukseksi.
Uskovaisen silmät kiiluvat
10
1191
Vastaukset
- malliesimerkki
Se ammoin pudonnut seitsemän veljeksen takkuisinta jullia muistuttanut Idols-laulaja oli oikein malliesimerkki silmien kiiluttajasta. Katsoin kisaa silloin alkupuolella ja huomasin, että joka ikisessä päts...pätkässä pojan silmissä oli lasimainen kiilto - pahimmillaan kiiluminen näkyi, kun poju makasi lattialla selällään ja osoitteli kameraa raamatulla.
Olen huomannut kiilumisen monen muunkin ihmisen silmissä. Uskovaisilla ja nousuhumalaisilla on parhaat erikoistehosteet. - maanal
ei se ole autokauppiaan syy jos
hän tointaan harjoittaa, me muut
koetetaan mennä mukana vaan vaikka
ulkoavarruuteen jos niin halutaan Kummallista on että kristinuskon vastustajat toistavat jatkuvasti sitä, miten kristityt valehtelevat. Evolutionistit taas syyttävät kreationisteja valehtelemisesta. Tosin kristitytkin voivat sanoa vastustajiaan valehtelijoiksi.
On valitettavaa että kristittyjen joukossa on paljon niitä, jotka tekevät kristinuskon pilkatuksi. Onhan kristinuskolla ylevät moraaliperiaatteet, jotka varmasti ovat myös valehtelemista vastaan. Nuo kristityt, jotka eivät kunnioita Jumalaansa, nakertavat Raamatun uskottavuutta.
Tässä onkin idea. Mitä jos kristityt lähettäisivät soluttautujia vaikka ateistien joukkoon häpäisemään ateisteja. Pystyisivätkö kristityt valehtelemaan enemmän kuin ateistit? Ehkä joukosta löydetään tarpeeksi mätiä yksilöitä.- ertert
"Evolutionistit taas syyttävät kreationisteja valehtelemisesta."
Tämä johtuu siitä, että valheella on lyhyet jäljet.
- myöskin
asia siksi että te haluatte
kuunnella vain omaa "ääntänne" - Milian Ei.Rek.
Olen tavannut erinäisen määrän erilaisia uskovia, ja jokaisella on tuo yhdistävä tekijä: kiiluvat silmät. Ja sen on todellakin totta.
Katse on lasittunut, outo ja tuijottava.
Puhetyyli muuttuu omituiseksi ja monotoniseksi tai sitten kiihkeäksi pölöttämiseksi.
Sitä en tiedä, johtuu ko tuo silmien kiiluvuus valehtelusta vaiko mistä, mutta se yhdistää jokaisen uskovan. Kasvaako tuo sama ominaisuus myös uskovien lapsillekin?- ...
Kasvaako tuo sama ominaisuus myös uskovien lapsillekin?
--vastaus: Ei kasva. Luulen itseäni aika sokeaksi koska lasini linsseissä on miinusta vaikka kuinka paljon.
Mutta nähtävästi noin suuri joukko on minuakin sokeampia, ONNEKSI! :D
Itse en huomaa uskovien silmissä mitään, vaikka asun saman katon alla monen sellaisen kanssa!
Johtuukohan se siitä että ateistit eivät näe omien silmien kiiltävän mutta näkevät omissa harhoissaan muiden silmien kiiltävän?
Joka tapauksessa, ateistit osaavat olla aika lapsellisia. - Milian Ei.Rek.
... kirjoitti:
Kasvaako tuo sama ominaisuus myös uskovien lapsillekin?
--vastaus: Ei kasva. Luulen itseäni aika sokeaksi koska lasini linsseissä on miinusta vaikka kuinka paljon.
Mutta nähtävästi noin suuri joukko on minuakin sokeampia, ONNEKSI! :D
Itse en huomaa uskovien silmissä mitään, vaikka asun saman katon alla monen sellaisen kanssa!
Johtuukohan se siitä että ateistit eivät näe omien silmien kiiltävän mutta näkevät omissa harhoissaan muiden silmien kiiltävän?
Joka tapauksessa, ateistit osaavat olla aika lapsellisia.En tiedä mihin se kiilto rajaantuu. Ehkä ihan tavallinen rivi-uskovainen ei tuijota samaan tyyliin kuinviimisen päälle fundamentalisti..
Mutta tuo ilmiö on ihan taivahan tosi, eikä se ole harhaa.
>>>..mutta näkevät omissa harhoissaan muiden silmien kiiltävän? >Joka tapauksessa, ateistit osaavat olla aika lapsellisia. - -O-
Milian Ei.Rek. kirjoitti:
En tiedä mihin se kiilto rajaantuu. Ehkä ihan tavallinen rivi-uskovainen ei tuijota samaan tyyliin kuinviimisen päälle fundamentalisti..
Mutta tuo ilmiö on ihan taivahan tosi, eikä se ole harhaa.
>>>..mutta näkevät omissa harhoissaan muiden silmien kiiltävän? >Joka tapauksessa, ateistit osaavat olla aika lapsellisia.Syyttää uskovaisia intentionaalisesta valehtelusta, naureskella toisen ulkonäölle, olemukselle, katseelle.. lapsellista, tai ei, pikemminkin typerää. Ajattelematonta.
Itse valehtelet, mustamaalaat, kieltäydyt hyväksymästä erilaisuutta, muita ihmisiä.... kun leimaat ikäänkuin negatiivisen sävyn uskovaisiin viesteilläsi.
Minä en ole mikään maailman kummoisin ihminen, virheitä teen joka päivä, mutta siitä ylpeilen mitä minulla on, eli Herrasta. Hän ohjaa askeleeni ja saa sydämeeni suuren riemun. Se näkyy myös katseessani. Muut ihmisetkin ovat sanoneet samaa, silmäni ovat muuttuneet aivan erilaiseksi ja hymy tullut näkyväksi.
Jos tällainen asia on vaikea hyväksyä sinulle niin uskovaisten ongelma se ei ole. Eikö sinusta ole upeaa ja kaunista se että joku loistaa Herran rakkautta ja kirkkautta koko olemuksellaan? Kun kaikki paha ja roska pyyhkiytyy sydämestä pois niin kyllä se olemuksessa näkyy.. en ymmärrä mitä pahaa siinä on. Kerro toki minulle??! Näkemyksesi johtuu vain siitä että et tunne vielä Jumalaa. Siunusta päivään! - Milian Ei.Rek.
-O- kirjoitti:
Syyttää uskovaisia intentionaalisesta valehtelusta, naureskella toisen ulkonäölle, olemukselle, katseelle.. lapsellista, tai ei, pikemminkin typerää. Ajattelematonta.
Itse valehtelet, mustamaalaat, kieltäydyt hyväksymästä erilaisuutta, muita ihmisiä.... kun leimaat ikäänkuin negatiivisen sävyn uskovaisiin viesteilläsi.
Minä en ole mikään maailman kummoisin ihminen, virheitä teen joka päivä, mutta siitä ylpeilen mitä minulla on, eli Herrasta. Hän ohjaa askeleeni ja saa sydämeeni suuren riemun. Se näkyy myös katseessani. Muut ihmisetkin ovat sanoneet samaa, silmäni ovat muuttuneet aivan erilaiseksi ja hymy tullut näkyväksi.
Jos tällainen asia on vaikea hyväksyä sinulle niin uskovaisten ongelma se ei ole. Eikö sinusta ole upeaa ja kaunista se että joku loistaa Herran rakkautta ja kirkkautta koko olemuksellaan? Kun kaikki paha ja roska pyyhkiytyy sydämestä pois niin kyllä se olemuksessa näkyy.. en ymmärrä mitä pahaa siinä on. Kerro toki minulle??! Näkemyksesi johtuu vain siitä että et tunne vielä Jumalaa. Siunusta päivään!Defenssit huipussaan?
>>>Syyttää uskovaisia intentionaalisesta valehtelusta, naureskella toisen ulkonäölle, olemukselle, katseelle.. lapsellista, tai ei, pikemminkin typerää. Ajattelematonta.>Itse valehtelet, mustamaalaat, kieltäydyt hyväksymästä erilaisuutta, muita ihmisiä.... kun leimaat ikäänkuin negatiivisen sävyn uskovaisiin viesteilläsi. >Eikö sinusta ole upeaa ja kaunista se että joku loistaa Herran rakkautta ja kirkkautta koko olemuksellaan? >Näkemyksesi johtuu vain siitä että et tunne vielä Jumalaa.>Siunusta päivään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806