käykö kääppäreille mitkä tahansa koirankeksit? Jotain best friend merkkisiä tänään katsastelin, aika iso paketti olis eikä hintaakaan ollut kuin 2 e :) niin ja mistä te olette ideoineet kääppäreillenne vessalaatikon :D ? olen miettinyt sellaisesta muovisesta pakastinrasiasta tehdä, mutta kun hamstereille ei yleensä mitään muovista suositella, niin eikö se sitten heti ala jyrsiä sitä...?
koirankekseistä.
13
430
Vastaukset
Koirankekseistä käyvät mitkä vain.
Mistä sitten meinasit vessalaatikon tehdä, jos et muovista? :) Vessalaatikoksi sopii mikä tahansa muovilaatikko, jossa ei ole teräviä reunoja. Jos reunat ovat laatikossa kovin korkeat, voi ne leikata matalammiksi joko joka puolelta tai vain yhdeltä sivulta.- clairfille
olin ajatellut jotain vaikka pahvilaatikkoa jonka vaihtais aina siivouksen yhteydessä :D mutta tarkemmin ajateltuna pisut taitaa tulla läpi.
- tämävaanyksiainoa....-
alkaa jo näyttää vähän siltä että kirjoittelet tänne liian usein? tuossakin on n. 5 viestiä peräkkäin? ehkä sun kannattas pitää vähän taukoa :/ (ei siis pahalla,mutta täällä on rajat)
- clairfille
Totta, olen kirjoitellut nyt normaalia enemmän, mutta se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että edesmennyt talvikkoni koki yhtäkkisen ja yllättävän kuoleman vähän päälle vuoden iässä, ja haluan varmistaa ettei tällä uudella tapauksella sama toistu. Ja muutenkin, kun uusi hamsteri tulee taloon niin tottakai se on paljon parempi että on sen hoidossa aktiivinen kuin passiivinen. Mitäs se edes haittaa jos asiallisesti osaa kirjottaa, enhän sentään floodaile enkä laita kymmeniä huutomerkkejä lauseiden perään, enkä hauku toisia käyttäjiä. Monet muutkin ihmiset saattavat tänne kirjoitella enemmänkin, mutta vain eri nimillä. Puhuit rajoituksista, tiedätkö sitten mikä se "rajoitus" olisi? Itse en kyllä ole kuullut. N. 5 viestiä? ei vaan kolme.
- tämävaan......................
clairfille kirjoitti:
Totta, olen kirjoitellut nyt normaalia enemmän, mutta se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että edesmennyt talvikkoni koki yhtäkkisen ja yllättävän kuoleman vähän päälle vuoden iässä, ja haluan varmistaa ettei tällä uudella tapauksella sama toistu. Ja muutenkin, kun uusi hamsteri tulee taloon niin tottakai se on paljon parempi että on sen hoidossa aktiivinen kuin passiivinen. Mitäs se edes haittaa jos asiallisesti osaa kirjottaa, enhän sentään floodaile enkä laita kymmeniä huutomerkkejä lauseiden perään, enkä hauku toisia käyttäjiä. Monet muutkin ihmiset saattavat tänne kirjoitella enemmänkin, mutta vain eri nimillä. Puhuit rajoituksista, tiedätkö sitten mikä se "rajoitus" olisi? Itse en kyllä ole kuullut. N. 5 viestiä? ei vaan kolme.
tota katoin kyllä tonne hamsterit osiossa alaspäin,ja kyllä noita sun viestejä on se 8?
jos et ole tiennyt,olen monta kertaa nähnyt,kun palstan valvoja sanoo että nyt pitäisi pitää taukoa,tai lähteä lopullisesti suomi24:sesta ku on kommentoinu liikaa. tottakai on hyvä täältäkin kysellä kaikkee,mutta uskon,että paremmat vastaukset saat googlettamalla,ja laittamalla esim. hamsterit ja etsit jonkin yhdistys jutun,jossa oi kysyä siltä kasvattajalta,ynnä muulta.
voithan täälläkin toki kirjoitella,mutta en usko että voit kauaa,jos valvoja näkee monia samasta aiheesta kertovasta viestistä :/
siis ei pahalla,mutta varoitan vain.
siis täällä se raja juttu on semmonen,että jos jatkuvasti kirjoittaa SAMASTA aiheesta,niinkuin sinä, siitä saattaa tulla varoitus! kannattaisi tehdä nin että kirjoittaa 1 viestissä ne asiat,mitkä kiinnostavat\mietityttävät.
mutta kyllä se minulle on sama,kuinka paljon tänne kirjoitat,mutta varoitan vain,ja hyviä linkkejä ´hamstereista löytyy googlettamalla :)
PS: tuo juttu että laitat samasta aiheesta,meinaa että laitat kokoajan että:
saan uuden hamsterin,ja mitä ten miten ruokin,joka viestissä,mutta onnea kyselyyn.jospa täälläkin liikkuisi kasvattaja! :) - clairfille
tämävaan...................... kirjoitti:
tota katoin kyllä tonne hamsterit osiossa alaspäin,ja kyllä noita sun viestejä on se 8?
jos et ole tiennyt,olen monta kertaa nähnyt,kun palstan valvoja sanoo että nyt pitäisi pitää taukoa,tai lähteä lopullisesti suomi24:sesta ku on kommentoinu liikaa. tottakai on hyvä täältäkin kysellä kaikkee,mutta uskon,että paremmat vastaukset saat googlettamalla,ja laittamalla esim. hamsterit ja etsit jonkin yhdistys jutun,jossa oi kysyä siltä kasvattajalta,ynnä muulta.
voithan täälläkin toki kirjoitella,mutta en usko että voit kauaa,jos valvoja näkee monia samasta aiheesta kertovasta viestistä :/
siis ei pahalla,mutta varoitan vain.
siis täällä se raja juttu on semmonen,että jos jatkuvasti kirjoittaa SAMASTA aiheesta,niinkuin sinä, siitä saattaa tulla varoitus! kannattaisi tehdä nin että kirjoittaa 1 viestissä ne asiat,mitkä kiinnostavat\mietityttävät.
mutta kyllä se minulle on sama,kuinka paljon tänne kirjoitat,mutta varoitan vain,ja hyviä linkkejä ´hamstereista löytyy googlettamalla :)
PS: tuo juttu että laitat samasta aiheesta,meinaa että laitat kokoajan että:
saan uuden hamsterin,ja mitä ten miten ruokin,joka viestissä,mutta onnea kyselyyn.jospa täälläkin liikkuisi kasvattaja! :)oli puhetta siitä että peräkkäin.Elikkä anteeksi vain ihmiset, kun jouduitte lukemaan siitä, että aion hankkia uuden hamsterin ja vielä varmistaa mitä sille saa antaa! Googlettaa olen yrittänyt ja lukenut kaikenmaailman hamsterisivustoja läpi, mutta juuri noihin kysymyksiin en ole jostain syystä vastausta löytänyt. Minä en ole kirjoittanut kahta viestiä samasta aiheesta kertaakaan... Ja entä jos tuleekin vasta viestin kirjoittamisen jälkeen jotain mieleen? Luulin että täällä saa vapaasti puhua hamstereista ym. niihin liittyvästä mutta ei. hyvää loppuelämää vain kaikille ja ja toivottavasti jaksatte lukea muiden kirjoituksia. Ja sanonpahan vain, että jokaista uuden viestin kirjoittajaa olen parhaimman mukaan yrittänyt auttaa mutta tämäpä on vissiin kiitos
- pyydänvainanteeksitätä..
clairfille kirjoitti:
oli puhetta siitä että peräkkäin.Elikkä anteeksi vain ihmiset, kun jouduitte lukemaan siitä, että aion hankkia uuden hamsterin ja vielä varmistaa mitä sille saa antaa! Googlettaa olen yrittänyt ja lukenut kaikenmaailman hamsterisivustoja läpi, mutta juuri noihin kysymyksiin en ole jostain syystä vastausta löytänyt. Minä en ole kirjoittanut kahta viestiä samasta aiheesta kertaakaan... Ja entä jos tuleekin vasta viestin kirjoittamisen jälkeen jotain mieleen? Luulin että täällä saa vapaasti puhua hamstereista ym. niihin liittyvästä mutta ei. hyvää loppuelämää vain kaikille ja ja toivottavasti jaksatte lukea muiden kirjoituksia. Ja sanonpahan vain, että jokaista uuden viestin kirjoittajaa olen parhaimman mukaan yrittänyt auttaa mutta tämäpä on vissiin kiitos
juu..anteeksi tämä,keskustelu..
- keskustelua.
clairfille kirjoitti:
oli puhetta siitä että peräkkäin.Elikkä anteeksi vain ihmiset, kun jouduitte lukemaan siitä, että aion hankkia uuden hamsterin ja vielä varmistaa mitä sille saa antaa! Googlettaa olen yrittänyt ja lukenut kaikenmaailman hamsterisivustoja läpi, mutta juuri noihin kysymyksiin en ole jostain syystä vastausta löytänyt. Minä en ole kirjoittanut kahta viestiä samasta aiheesta kertaakaan... Ja entä jos tuleekin vasta viestin kirjoittamisen jälkeen jotain mieleen? Luulin että täällä saa vapaasti puhua hamstereista ym. niihin liittyvästä mutta ei. hyvää loppuelämää vain kaikille ja ja toivottavasti jaksatte lukea muiden kirjoituksia. Ja sanonpahan vain, että jokaista uuden viestin kirjoittajaa olen parhaimman mukaan yrittänyt auttaa mutta tämäpä on vissiin kiitos
Täällä suosittelen :)
http://www.hamsteri.info/forum/ - on..
keskustelua. kirjoitti:
Täällä suosittelen :)
http://www.hamsteri.info/forum/todella hyvä forum, että jos haluaa oikeaa tietoa hamstereista, niin kannattaa mennä vain osoitteeseen: www.hamsteri.info
En tarkoita sitä etteikö täällä saisi oikeaa tietoa, mutta kannattaa käydä tuolla jos on kysyttävää hamuista. ;)
- ...
Kaikki koiran keksit käy, tassu-koiran kekseistä on omat hamsterit tykännyt ainakin. Vaikka sanotaan ettei muovia hamsterille niin onhan niitä vartavasten tehdyt vessat myös muovia eli eikun askartelemaan pakasterasiasta vessaa :)
- heipähei.
mitä sinne pissilaatikkoon pitäisi laittaa kuivikkeeksi?
heipähei. kirjoitti:
mitä sinne pissilaatikkoon pitäisi laittaa kuivikkeeksi?
Vessalaatikkoon laitetaan puupellettejä tai kutterinpurua. Mörtti-Röpö ei käy, koska se ei ime hajua ja kosteutta. Puupelletit ovat parhain vaihtoehto. Niitä myydään kaupoissa kissanhiekaksi ja lämmitykseen. Lämmitykseen tarkoitetut puupelletit ovat halvempia, muuten aivan samoja.
Paakkuuntuva kissanhiekka ei käy missään tapauksessa, koska hamsteri voi saada sitä syötyään suoli- tai poskipussitukoksen, sillä se turpoaa kosteassa. Hamstereille tarkoitettu kissanhiekan kaltainen hamsterinhiekkakin on hieman arveluttavaa, ja hyvin kallista.- miettijä...
Tii.nu kirjoitti:
Vessalaatikkoon laitetaan puupellettejä tai kutterinpurua. Mörtti-Röpö ei käy, koska se ei ime hajua ja kosteutta. Puupelletit ovat parhain vaihtoehto. Niitä myydään kaupoissa kissanhiekaksi ja lämmitykseen. Lämmitykseen tarkoitetut puupelletit ovat halvempia, muuten aivan samoja.
Paakkuuntuva kissanhiekka ei käy missään tapauksessa, koska hamsteri voi saada sitä syötyään suoli- tai poskipussitukoksen, sillä se turpoaa kosteassa. Hamstereille tarkoitettu kissanhiekan kaltainen hamsterinhiekkakin on hieman arveluttavaa, ja hyvin kallista.öööööö... Te puhuitte jostain rajoista. Voisiko joku ystävälliseti kertoa, että mikä se raja on?????????? Vastauksianne odotellessa: miettijä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969