Osaiskohan kukaan kääntää ko lausetta ihan vaikka suomeksi, kun ei oikeen tunnu aukeavan et mitä tarkoittaa. ja kiitos jo etukäteen
Lieferumfang der Drehmaschine
3
386
Vastaukset
- Luulotautinen
Se tarkoittanee sorvin tarjoamisaste, tai vastaavaa, siis niinkuin että kuinka paljon sorveja on myytävänä, ymmärtäisin. Vähän vaikea löytää oikea sana.
- Tre___man
Ok, sivustolla on tämän lauseen alla lista erilaisia tarvikkeita ja varusteita sorviin. Itse ajatelin että tarkoittais joko ko koneeseen saatavila olevat lisävarusteet tai kaupaan sisältyvät vakio varusteet, mutta ei sit ilmeisesti kumpikaan?
Lieferumfang der Drehmaschine
- 3 Backenfutter
- 4 Backenfutter
- Feste und mitlaufende Lünette
- Aufspannplatte
- 4 Fach - Meißelhalter
- Längsvorschub
- Quer / Planvorschub
- Wechselrädersatz.
- Feste Körnerspitze
- Schnellverstellung des Reitstocks
- Links - Rechtslauf für Haupt und Leitspindel
ja sivu on http://www.baxmeier.de/drehmaschinen.htm
- sorvin mukana tuleva
Tuo tarkoittaa sorvin toimistukseen sisältyviä osia/asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712