Emolevy on MSI K7N2 Delta2 Platinum
ddr muistia on 1G/333
Prossu on AMD Athlon 3000 /333
Poweri on 350w
ja ei ole uutta pci väylää näyttikselle, agp x 8
??
Paras näyttis tälle koneelle, mikä?
7
609
Vastaukset
- aloittaja
virtaa menee myös kahdelle dvd asemalle, korppuasemalle ja kahdelle kovalevylle.
- Daword
no eipä oo kovin vaikee vastata!
mikä on budjekti?
7600GS halvin mitä kantsii hankkia tohon.
Sillä pyörii jo uusimmatkin pelit mutta asetuksista joutuu kyllä hiukan karsiin
7600GT on myös edullinen mutta 20-40% 7600gs nopeampi ja antaa jo hyvän suorituskyvyn uusillekkin peleille.
tuota 7600GS saa myös gddr3 muisteilla joka tekee siittä melkein 7600gt tasoisen kortin (häviää n.2-9fbs riippuen pelistä)
toi poweri riittää hyvin noille korteille. Mitäs voisi niinkuin ehdotella. Gf7600gt aika passeli.Nopeudelta gf7600gt on gf6800Ultran luokkaa joka on ajalta kun tuo kone on rakennettu.Virtalähdekin pitäisi riittää silloin mainiosti.
Nopeampi on tietysti R1950Pro mutta silloin muu kone jo jarruna,kuinka paljon en tiedä mutta osa Radeonin tehoista taatusti jää käyttämättä.Nopeammin pelit taatusti pyörii tuolla Raadolla.
Radeonin tapauksessa voi olla virtalähde ongelmana jos tuo on joku halpis viritelmä.??- lyhyesti
Palaan asiaan huomenna. Virtalähde on muistaakseni laadukas ja vanha näyttis on Radeon 9600xt. Tsekkaan siis huomenna viestinne tarkemmin...
- GF7800GS
itselläni on saman kaltanen kokoonpano muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. GF7800gs on paras mahdollinen. voisin myydä 200€ kun on koko kone menossa vaihtoon ja pellin alle tulee 2 gf 8800 gtx.ää
- 123
Kannattaa lukea seuraavat testit:
http://www.tomshardware.com/2007/01/10/agp-platform-analysis/
ja:
http://www.tomshardware.com/2007/02/01/agp-platform-analysis/
Noissa testeissä käytetty vastaavaa kokoonpanoa
kuin sulla!
Eli toi GF7600Gt päihittää tuon ylikellotetun
GF 7800 GS:kin !
Noita 7600GT:tä saa satasen pintaan!
Palit GF 7600 Gt:tä (n.127e) voin suositella!- DMcM
Tuo 7600gt on niin edullinen uutena, että taidan hankkia sellaisen, nokittaa jokatapauksessa radeon 9600xt:n mennen tullen. Ja uusi on aina uusi, takuu mukaanlukien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa762509En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721597Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181204
- 131146
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91116- 201019