Paras näyttis tälle koneelle, mikä?

Don McMakkara

Emolevy on MSI K7N2 Delta2 Platinum

ddr muistia on 1G/333

Prossu on AMD Athlon 3000 /333

Poweri on 350w

ja ei ole uutta pci väylää näyttikselle, agp x 8

??

7

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja

virtaa menee myös kahdelle dvd asemalle, korppuasemalle ja kahdelle kovalevylle.

• Daword

no eipä oo kovin vaikee vastata!

mikä on budjekti?

7600GS halvin mitä kantsii hankkia tohon.
      Sillä pyörii jo uusimmatkin pelit mutta asetuksista joutuu kyllä hiukan karsiin

7600GT on myös edullinen mutta 20-40% 7600gs nopeampi ja antaa jo hyvän suorituskyvyn uusillekkin peleille.

tuota 7600GS saa myös gddr3 muisteilla joka tekee siittä melkein 7600gt tasoisen kortin (häviää n.2-9fbs riippuen pelistä)

toi poweri riittää hyvin noille korteille.

• Mitäs voisi niinkuin ehdotella. Gf7600gt aika passeli.Nopeudelta gf7600gt on gf6800Ultran luokkaa joka on ajalta kun tuo kone on rakennettu.Virtalähdekin pitäisi riittää silloin mainiosti.
      Nopeampi on tietysti R1950Pro mutta silloin muu kone jo jarruna,kuinka paljon en tiedä mutta osa Radeonin tehoista taatusti jää käyttämättä.Nopeammin pelit taatusti pyörii tuolla Raadolla.
      Radeonin tapauksessa voi olla virtalähde ongelmana jos tuo on joku halpis viritelmä.??

• lyhyesti

Palaan asiaan huomenna. Virtalähde on muistaakseni laadukas ja vanha näyttis on Radeon 9600xt. Tsekkaan siis huomenna viestinne tarkemmin...

• GF7800GS

itselläni on saman kaltanen kokoonpano muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta. GF7800gs on paras mahdollinen. voisin myydä 200€ kun on koko kone menossa vaihtoon ja pellin alle tulee 2 gf 8800 gtx.ää

• 123
      • DMcM

Tuo 7600gt on niin edullinen uutena, että taidan hankkia sellaisen, nokittaa jokatapauksessa radeon 9600xt:n mennen tullen. Ja uusi on aina uusi, takuu mukaanlukien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe