Ensimmäistä kertaa Dublinissa

Se joka haluaa tietää enemmän

Hei!
Olen ensimmäistä kertaa menossa dubliniin temple bar:n läheisyyteen, joten minkälaisissa hinnat liikkuu? Onko huomattavasti kalliimpaa ostaa sieltä kuin suomessa? Mikä on alkoholi juomissa ikäraja ja varsinkin väkevissä(18 vuotias olen)? Onko jotain erikoisuuksia mitä ei saa suomesta?
Kiitoksia etukäteen auttaneille

5

2432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uiyi0

samat hinnat kuin suomessa eli aika kalliit,
      kannattaa mennä templebarilta sivummalle niin
      oluset vähän halpenevat, eivät kuitenkaan mahdottomasti. Muuten kiva paikka. Temple barin
      turisti info siinä keskellä olevassa vanhasa kirkossa on käymisen arvoinen paikka. Kunnolla
      vaatetta mukaan, sillä sataa ja tulee paljon.

• Jallu-Butteri

Mulla on itelläni matka varattu ja tarkoitus olis lähteä 6.5. Tekemään pubi ja panimo kierros. Jos joku tietää kuinka paljon maksaa Guinnesin panimolle tutustumis kierros, tai kannattaako se varata etukäteen, olisin kiitollinen

• pretty vacant

Dublinissa ja vierailin panimollakin ja ainakaan silloin ei tarvinnut etukäteen mitään varailla. opiskelija kun olin niin hinta oli päälle 9euroa, muuten se taisi olla siinä 14euron paikkeilla. kierros ei hirveän kummoinen ollut mutta ilmaisen guinnessin sieltä sai ja se olut on todellakin maistamisen arvoista ;)

• se joka haluaa tietää

Menen itse 19.4 eli ylihuomenna ja panimossa ja katetraalissa käydään ja muuallakin,hotellimme on temple barin alueella jossain 3 tähden hotellissa. Samoin käymme Irish house partyissa.

• ...joo
        se joka haluaa tietää kirjoitti:

Menen itse 19.4 eli ylihuomenna ja panimossa ja katetraalissa käydään ja muuallakin,hotellimme on temple barin alueella jossain 3 tähden hotellissa. Samoin käymme Irish house partyissa.

Siinä sitä jo Irlantia näkeekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1429
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1218
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      958
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      813
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      810
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      792
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      81
      775
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      774
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      722
    Aihe