Hyvä "tuuri"...

Minea44

Onko Sinulla käynyt koskaan sellainen?

Meillä isäntä auttoi siskoaan eräässä korjaushommassa eikä huolinut palkkaa.

Sisko ohimennen mainitsi ylimääräisestä pesukoneestaan (uusi setti hankittu uuteen taloon) - samana iltana meidän pesukoneemme tiiviste hajosi...

Saimme ilmaiseksi koneen siskolta ;D

5

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kikakakkonen

Ihan just tapahtui hyvin, että kävin kysymässä naapurin isännältä neuvoa seinän kanssa koska siinä oli todella huono pohja (ja oma siippa oli töissä) mitä teen sen kanssa. Naapurin isäntä kävi katsomassa, toi seuraavana päivänä töistään kasan työvälineitä ja neuvoi miten selviän seinän kanssa. Toisena päivänä hän soitti ovikelloa ja ilmoitti maalaavansa meidän seinät, enkä ehtinyt kuin alta pois keräämään rojut hänen tieltään. Toljotin tapahtumaa kuin lehmä uutta veräjää.Naapurin isäntä ei hirveästi puhua pukahdellut ja lähtiessä vielä katsoi, että tulee jeesaamaan miestäni toisessa projektissa.

En tiedä onko kyse tuurista vaiko mistä, mutta hirmu hyvä mieli siitä vaan tuli ja kutsun naapurin vaimoineen meille syömään kun koti alkaa olemaan kunnossa.

• olla enemmän "onni onnettomuudessa", mutta tuurilla oli oma osuutensa, kuten Sinunkin tilanteessasi :)

Mahtava naapurin isäntä teillä!!!

• -T*-

sen Tuurin (enkä tarkoita Vesa Keskistä), aika mieletön hemmo. Eli on käynyt Tuuri - vieläkin... sitähän ei koskaan tiedä kuinka kauan kestää... mutta se on sitten sen ajan murhe.

Suloista huhtikuun loppua.

• Veikko tuli kotiin töistä ja vaimo oli ovella vastassa: " Veikko, pesukone ei linkoa, voisit yrittää korjata." Veikko vilkaisi eukkoa haki jääkaapista kaljapullon korkkasi ja heitti sohvalle levyksi sanoen: "en minä mikään perkeleen huoltomies ole."

Seuraavana päivänä Veikko tuli taas töistä ja vaimo seisoi pimeässä eteisessä. "Veikko, eteisen lamppu meni pimeäksi,voisit vaihtaa lampun." Veikko mulkaisi akkaansa,suunisti jääkaapille,korkkasi kaljapullon, heitti sohvalle pitkälleen sanoen: "En minä mikään perkeleen sähkömies ole."

Kolmantena päivänä Veikko tuli taas töistä kotiin ja eikös eukko ollutkin vastassa, tällä kertaa jo ulkorappusilla. "Veikko, rappusissa on lauta irti, voisit korjata sen ennen kuin sattuu mitään vahinkoja." Veikkoa rupesi tosissaan ottamaan aivoon ja hyvä ettei vetässyt eukkoa turpaan siltä seisomalta. Tuuppasi akan sivummalle, painoi jääkaapille, korkkasi kaljapullon, heitti sohvalle levyksi. "En minä mikään perkeleen timpuri ole."

Neljäntenä päivänä Veikko tuli taas töistä kotiin. Tällä kertaa Veikon ihmetykseksi akka ei ollutkaan vastassa jäkättämässä. Rappuset oli korjattu,eteisessä loisti uusi lamppu, ja kylppärissä pesukone linkosi täyttä päätä. Eukko röhnötti sohvalla tyytyväisen näköisenä ja luki Me Naisia.

"No mitäs täällä on tapahtunut?" kyseli Veikko. "Eipä tässä ihmeempiä. Naapurin Jorma vaan kävi laittamassa paikat kuntoon tuossa iltapäivällä, kun pyysin."

"Älä helvetissä, ottiko mitään maksua edes?" "No se sanoi, että se on pullat pöytään tai hame korviin, ja kuten tiedät en minä mikään perkeleen leipuri ole."

• yritän parhaani mukaan välttää hunoa tuuria. Semmoista se on kun on vähän pessimisti. Mutta vain vähän, en ole siis masentunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1809
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe