Riittääkö Intel Core 2 Duo E6320 1.86GHz uusimpien pelien pelaamiseen. Keskusmuistia olisi 2048Mb DDR2 ja näytönohjain nVidia GeForce 7600GT 256Mb. Toimiiko esim. Batllefield 2142 näillä.
Intel Core 2 Duo E6320 1.86GHz
7
3458
Vastaukset
Enemmän pitäisi olla huolissaan tuon näytönohjaimen riittävyydestä. Tuota prossua voi myös ylikellottaa.. nämä Core2 DUO - prosessorit ovat vallanmainioita kellottumaan..
- Valinnan vaikeus
Vaikuttaako paljon jos prosessoriksi vaihdetaan Intel Core 2 Duo E6400 2.13GHz ?
Itse ottaisin tuon.Hinnoissa ei isoja eroja.
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/33685
Tuon E6420 etu on etu E6300 ja E6320 malliin on suurempi kerroin.
E6420 ja E6320 mallit uudempia ja niissä on suurempi L2 välimuisti kuin noissa E6400 ja E6300 malleissa.Se tuo lisää nopeutta.
Boxed coolerilla pääsee jo lähelle 3GHz:ä jos emolevy vähänkään kunnollinen.Tuo E6420 on täsmälleen samat specsit omaava kuin E6600 paitsi kerroin yhtä pienempi.Pienelläkin kellotuksella se menee ohi tuosta E6600 mallista.
Testejä:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-e6420_7.html- valinnan vaikeus
pjotr.suomi24 kirjoitti:
E6420 ja E6320 mallit uudempia ja niissä on suurempi L2 välimuisti kuin noissa E6400 ja E6300 malleissa.Se tuo lisää nopeutta.
Boxed coolerilla pääsee jo lähelle 3GHz:ä jos emolevy vähänkään kunnollinen.Tuo E6420 on täsmälleen samat specsit omaava kuin E6600 paitsi kerroin yhtä pienempi.Pienelläkin kellotuksella se menee ohi tuosta E6600 mallista.
Testejä:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-e6420_7.htmlMikä on nuiden E6420 ja E6320 hinta ero?
Ja vielä en osaa ylikellottaa ja ei olis varaa oikein montaa prosessoria rikkoo. - kellottuu hyvin tuo prossu
pjotr.suomi24 kirjoitti:
Testejä:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/core2duo-e6420_7.htmlOletkohan aivan varma että tuo prossu kellottuu hyvin. Itse vähän epäilen että tuo L2 iso välimuisti voi jarruttaa kellottamista. Buhaha paskoja nämän intel dual core2 prossut itse suosin ennemmin amd:tä ja odottelen että milloin amd:tä tulee kunnon prossu jolla pistetään intel dual core2 prossut pyödän alle suorituskykytesteissä :D heh sitten päästään intel pelleille vittuilemaan kunnolla.
kellottuu hyvin tuo prossu kirjoitti:
Oletkohan aivan varma että tuo prossu kellottuu hyvin. Itse vähän epäilen että tuo L2 iso välimuisti voi jarruttaa kellottamista. Buhaha paskoja nämän intel dual core2 prossut itse suosin ennemmin amd:tä ja odottelen että milloin amd:tä tulee kunnon prossu jolla pistetään intel dual core2 prossut pyödän alle suorituskykytesteissä :D heh sitten päästään intel pelleille vittuilemaan kunnolla.
Ainakaan E6600, E6700 ja X6800 prossuissa suurempi L2-välimuistinmäärä ei ole jarruttanut ylikellotusta.
Paskoja nämä Core2:t? Sanoppa koska viimeksi on uusi prossusukupolvi murskannut muut markkinoilla olevat prossut näin selvästi?
Itse odotan AMD:ltä kunnon prossuja ihan siitä syystä, että olisi tervettä kilpailua. AMD on nyt kilpaillut laskemalla hintoja todella alas, mutta tuo ei ole täysin tervettä: AMD teki 2007/Q1 yli 600 miljoonaa dollaria tappiota, eikä KONKURSSI-huhut ainakaan yhtään hellittäneet.
AMD nimittäin on tehnyt miljardi-investointeja erilaisiin tehdasprojekteihin ATI:n ostaminen. Nyt joutuvat sitten myymään prossuja aivan liian pienellä hinnalla Uusi näyttissukupolvi on myöhästynyt puolella vuodella..- että tarkoituksella myöhäst...
Kimnice kirjoitti:
Ainakaan E6600, E6700 ja X6800 prossuissa suurempi L2-välimuistinmäärä ei ole jarruttanut ylikellotusta.
Paskoja nämä Core2:t? Sanoppa koska viimeksi on uusi prossusukupolvi murskannut muut markkinoilla olevat prossut näin selvästi?
Itse odotan AMD:ltä kunnon prossuja ihan siitä syystä, että olisi tervettä kilpailua. AMD on nyt kilpaillut laskemalla hintoja todella alas, mutta tuo ei ole täysin tervettä: AMD teki 2007/Q1 yli 600 miljoonaa dollaria tappiota, eikä KONKURSSI-huhut ainakaan yhtään hellittäneet.
AMD nimittäin on tehnyt miljardi-investointeja erilaisiin tehdasprojekteihin ATI:n ostaminen. Nyt joutuvat sitten myymään prossuja aivan liian pienellä hinnalla Uusi näyttissukupolvi on myöhästynyt puolella vuodella..Voihan se olla niin että tarkoituksella myöhästyttävät uuden sukupolven näyttiksen julkaisua. Huhuja ollut myös liikkeellä amd:stä että mahdollisesti samaan aikaan julkaistaan uuden sukupolven näyttis ja uusi amd prosessori perhe. Koska eihän se sovi että uusia amd/ati näytönohjaimia testipenkissä ajettaisiin millään intel dual core2 paskoilla prossuilla. Saa nähdä millaisia prossuja amd:tä tulee ulos että koska saadaan sellainen prossu amd:tä joka kyykyttää 6-0 nämä intelin prossut pyödän alle. Johan se nähtiin pentium 4 prossujen aikaan amd:n kun amd pesi 6-0 intelin prossut jopa sempronit kyykyttivät mennen tullen nämä pentium 4 prossut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039