Moiks!
joo eli oon tässä miettinyt au pair vuotta. Mistä pitäis alottaa kun alkaa suunnittelemaan. Mihin oottaa yhteyttä ensin? Kuinka ajoissa pitäis olla asialla kyselemässä ja jne...
Kiitos etukäteen!
miten aupairiksi?
4
1049
Vastaukset
- Katjuskaq52t4w
Hei!
Kannattaa ainakin pari kuukautta ennen haluttua lähtöaikaa jättää paperit toimistolle, jos haluat hakea välittäjätoimiston kautta (esim. Euraupair). Voit myös hankkia perheen itse yksityisesti, jos et halua hyödyntää firmojen palveluita. - katsomassa...
tuolla on ihan erillinen keskustelupalsta au paireille ja siita haaveileville.. meet vaan eka "matkailu" ja sielta sit otsikko "au pair".. tuolta saa paljon hyvia vinkkeja ja muutenkin paljon informaatiota.
- Suoraan vaan yhteyttä
www.mol.fi / ulkomaat on todella paljon perheitä ympäri maailmaa,erityisesti suomalaisia euroopassa asuvia perheitä. Suosittelen lämpimästi au-pair vuotta. Itse olin suomalaisen diplomaattiperheen au-pairina Saksassa. Vaikka "kotona" puhuttiin Suomea opin saksaa ja englantia kielikoulussa ja kavereiden kanssa. Kannattaa ehdottomasti valita perhe, jossa kielikoulussa käyminen on mahdollista. Kaveripiiriä tuli sitä kautta ympärille viikossa. Itse tein diilin perheen kanssa suoraan,mutta kävin siitä huolimatta paikallisten au-pair-järjestöjen tapaamisissa eikä se ketään haitannut.
- tietävä.
au-paireillahan on yleensä suhde isäntiensä kanssa että kannattaa katsoa myös sillä silmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774