Lähestyvän kesän konventtien teemana on siis "seuraa Jeesusta". Jepjep, missä kohtaa raamattua jeesus antoi mallin karttamissäännöstä, veriuhreista, seurakuntalaisten nimittelystä (esim. toimeton tai epäsäännöllinen), pedofilian peittelystä tai vaikkapa uskonnollisen järjestön välttämättömyydestä pelastuksen kannalta?
Vai olisiko teemaksi sopivampi esimerkiksi "ole seuraavinasi jeesusta ja keksi loput tarvittaessa"?
Ristus mikä teema
7
563
Vastaukset
- kartetaan.
Kun ajattelee JT opetuksia noista mainitsemistasi asioista ja ehtoollisesta, ei voi olla huomaamatta että JT karttavat Jeesusta!
Niin on päässyt vahingossa käymään.>>ei voi olla huomaamatta että JT karttavat Jeesusta!
En minä toisaalta tuota yhtään ihmettele, jeesushan ei välittänyt vartiotorniseuran kehittelemästä karttamissäännöstä, eikä sitä myöskään toteuttanut missään elämänsä vaiheessa. Ei ihme, että jehovantodistajat karttavat jeesusta.
- Pönni
Jos kohtaat Budhan, tapa se.
Ei ihan heti auennut minulle. Nyt 50v. aukeaa kristallinkirkkaana.
Jumala.. absoluuttinen idea.. kaikkeus..
Kuka sellaisen voi tappaa? =D
Eihän totuutta voi tappaa.. vääristellä voi koittaa, mutta kohta jo tuomionpasuunat sen totuuden oikean esiin soittaa. - Mirelenosoitukseen!
Kaikki joukolla osoittamaan konventtien mielenosoitukseen se kuinka jehovantodisjat nimenomaan EIVÄT seuraa Jeesusta vaan Vartiotorniseuran outoja tulkintoja!
- Pönni
Pyörimään piiriä lahkon ehdoilla niitten kevätjuhlien ympärille.
Ei.. minä teen kirjelmän Arkadianmäelle!
Valeita levittelevä lahko, saatanasta! - Klupusti
Mitäs tänävuonna puskissa pöristään?
- lähden!
Mitä tosikristitty voi tehdä jehovantodistajien konventin yhteydessä? Kehottaa tietenkin jehovantodistajia jättämään Panettelijan tukema Vartiotorniseura ja alkamaan heitä oikeasti seuraamaan Kristusta. Sen voi siis aloittaa siitä että jättää seuran ja alkaa todistamaan Kristuksesta, Jeesuksesta, kuten Raamattu kehoittaa:
"Te tulette olemaan minun (Kristuksen Jeesuksen) todistajia.."
Yksittäisen todistajan tapauksessa tämä tietenkin tarkoittaa Vartotorniseurasta eroamista ja Kristuksen edessä nöyrtymistä sekä syntiensä tunnustamista ja Jeesusta elämäänsä Herrana ja Vapahtajana pyytämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796