Terve,
Tässäpä teille ihan uusi ha mahtava animaatio! en paljastä tässä juonta että on edes jotakin jännitystä :D, mutta kannattaa tosiaan katsoa!
linkki:
http://www.youtube.com/watch?v=9QINQDtvm38
ANIMAATIO, joka kannattaa katsoa!
2
372
Vastaukset
- lottokansan 6 oikein
Ensi reaktioni oli, 'Hauku tuo pelle maan rakoon' sitten tajusin, ettei siitä olisi mitään hyötyä. Haukkua nyt ihmistä jonka aivokapasiteetti ei riitä kuin kolmeen perustarpeeseen, joista viimeistä hän toivottavasti ei koskaan tule tekemään. Maailma ei kaipaa lisää lahopäisiä äidin helmoissa nyhjääviä pikku runkkareita(anteeksi karkea kielenkäyttö).
Ja ennen kuin vastaat minulle jotain omaperäiseen tyylissi - esim. vedä sinä mulkero vittu päähäsi ja pihise. Niin mietippä hetki. jospa ne kaksi hernettä kohtaisivat. Ei muuta, kiitoksia kyseisestä videosta varmasti monenkin muun yhtä ilahtuneen puolesta. - jhykyjkdkjdkgf
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699